AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #1 Skrevet 27. april 2017 Noen som har forslag til et som kan flyttes og pakkes bort når man får besøk eller ikke vil se det? Forslag til apparat generelt? Jeg ser for meg sykkel eller trømaskin, men kanskjed er er bedre alternativer? Er syk og tilbringer mye tid hjemme. Trener lite, og håper et apparat kunne senket terskelen for trening Anonymkode: 38959...2dd
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #2 Skrevet 27. april 2017 Sykkelen vi har er veldig tung, så den er det ikke mulig å pakke bort. Det gjelder egentlig alle apparatene vi har, for de er litt "ordentlige". På tv-shop finnes det masse apparater som reklamerer med at de lett kan pakkes vekk, så kanskje du skal se på noen av dem. Du trenger egentlig ikke noe apparat for å trene hjemme. Hva med trenings-dvder? Finnes mye rart på youtube også som ikke krever mer enn et par håndvekter. God trening er det også, spesielt for en som ikke trener så mye Anonymkode: f9eaa...951
Gjest Cicero Skrevet 27. april 2017 #3 Skrevet 27. april 2017 Sykkel og ellipsemaskin går det vel an å finne i små størrelser. TV-shop har som nevnt ovenfor en del små apparater men hvor brukbare disse er vet jeg ikke. Ser for meg sånne apparater som du kan gjøre tre øvelser på som alle går på kjernemuskulaturen... Ellers er jo en yogamatte, treningsstrikk og noen vekter veldig enkelt å rydde vekk.
Leifr Skrevet 28. april 2017 #4 Skrevet 28. april 2017 Kettlebell er løsningen. Kan stues vekk under trappa eller i et kott, tar ikke særlig stor plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå