Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Er det noen her som vet hvor man kan skaffe "te med kuler" eller bubble tea som det heter?
Jeg vet de selger på bubblelicious på Oslo City, men vil gjerne kjøpe ei bøtte til å ha hjemme + syrup til smak.
Har funnet en nettside men koster 800kr for frakt. Tror dere det hadde vært mulig å spør bubblelicious om man kan kjøpe av de? evt gjennom de? (at de bestiller for meg)

Takk på forhånd for svar ^^,

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lurt på det samme, men ikke funnet noe svar. Hva med å kjøpe tapiokaperler og lage det hjemme? Det finnes en del oppskrifter på nett.

Anonymkode: 2a457...f91

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lurt på det samme, men ikke funnet noe svar. Hva med å kjøpe tapiokaperler og lage det hjemme? Det finnes en del oppskrifter på nett.

Anonymkode: 2a457...f91

Hvor kan jeg få tak i tapiokaperler? :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Nonymuss skrev:

Hvor kan jeg få tak i tapiokaperler? :)

På enhver asiatisk spesialforretning med ok utvalg. Eventuelt kan du bare gå inn på ditt favorittsted og spørre om du kan kjøpe noen av kulene deres, de sier enten ja eller nei. :vetikke:

I forhold til smaksatt sirup så består den bare av store mengder sukker og (kunstig eller ekte) smak. Så om du vil ha mangosirup: ha i litt mango og sukker.

Anonymkode: 45e5f...7c1

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På enhver asiatisk spesialforretning med ok utvalg. Eventuelt kan du bare gå inn på ditt favorittsted og spørre om du kan kjøpe noen av kulene deres, de sier enten ja eller nei. :vetikke:

I forhold til smaksatt sirup så består den bare av store mengder sukker og (kunstig eller ekte) smak. Så om du vil ha mangosirup: ha i litt mango og sukker.

Anonymkode: 45e5f...7c1

Fant disse to på en asiatisk sjappe i byen:
- Tapioca Pearl / Bille de Tapioca
- Starch balls

Alt står på japansk så må se om jeg finner en "how to" video på nett :P 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...