AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #1 Skrevet 27. april 2017 Jeg var på to jobbintervjuer i går og det hadde vært så fantastisk å fått en av dem. Det er totalt fem stillinger til sammen, da den ene bedriften søker to stillinger og den andre bedriften søker tre stillinger. Jeg følte det gikk veldig bra på begge intervjuer, men den følelsen har jeg hatt før også, og likevel ikke fått den, så den kommende tiden nå er bare så utrolig nervepirrende. Jeg får svar fra begge to om jeg får den innen en uke eller to. Jeg følte det gikk så bra fordi jeg fikk veldig gode tilbakemeldinger på intervjuet. De syns jeg virket veldig moden og oppegående person til tross for alderen og de syns ikke jeg virket nervøs overhodet, men virket veldig åpen og trygg på meg selv. Skal selv sies at jeg var ganske skjelven, men det er kanskje noe man selv kjenner best Og det var ganske mange søkere, og et fåtall som var plukket ut til intervju, så jeg er så spent på hvordan dette går. Noen typiske tegn på at intervjuet gikk bra ? Anonymkode: 9cc1b...6ca
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #2 Skrevet 27. april 2017 er dette en klesbutikk? Anonymkode: 02bde...b4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå