AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #1 Skrevet 27. april 2017 Jeg fikk jævelskapet for en uke siden, og antibiotikaen er såvidt begynt å funke. Jeg er livredd for at dette skal komme tilbake og vil ta alle forhåndsregler for å forhindre at det kommer igjen. Så jeg lurer på om dere har noen tips og råd? ☺️ Bruker dere hvilken som helst shampo og balsam, eller har dere byttet til noe mildere? Hvilken dagkrem bruker dere? Og sminke.. Foundation? Pudder? Jeg bruker kanebo sitt pudder, så er ikke det billigste eller dårligste pudderet, men er det godt nok tro? På forhånd, tusen takk for svar!! ☺️ Anonymkode: 2637a...31c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #2 Skrevet 27. april 2017 http://www.hudguide.no/hudproblemer/perioral-dermatitt/ Hudsykdom med ukjent,årsak, dermed vanskelig å forhondre eller forebygge at den kommer tilbake. Les linken om hva du selv kan gjre for å unngå forverring/nye utbrudd. Anonymkode: 23d63...ee5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #3 Skrevet 27. april 2017 Har kuttet ned på foundationen og bruker bare farget krem fra dermalogica. Bruker ingenting med mineralolje i, men så har jeg også seboreisk eksem. Jeg blir bedre i sol, men det er ikke hovedregelen i følge hudlege. Tvert imot. Anonymkode: e4bfd...056
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #4 Skrevet 27. april 2017 Jeg hadde perioral dermatitt i desember eller noe og jeg tok ikke antibiotika for det. Fikk det nok pga at jeg går på astmamedisin og det kan jeg naturligvis ikke slutte med. Smurte på med propoliskrem og cicaplast som begge er bakteriedrepende og så gikk det over litt etter litt. Anonymkode: a3db0...73c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå