Gå til innhold

Hvor forskjellig er ikke vi? Han takler ikke kritikk!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han sier han er en dømmende fyr, det har jeg merket - han antar endel. Så sier han at han ikke takler kritikk noe særlig, men har likevel en arrogant humor. Han er også dårlig på å le av seg selv hvis han snubler eller noe annet rart. I tillegg er han en belest person som mer enn gjerne retter på andre. 

Så er det meg da. Enkel humor, takler kritikk, ler ofte av meg selv som den distre personen jeg er. Ikke veldig til teoretiker, men kan vel litt om alt. Ganske laidback.

Føler ikke vi er noen match, hva tenker dere?

Anonymkode: 58bf4...de6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, viss du ikke føler dere er en match, er ikke det nok da?

Anonymkode: 97e08...359

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dump han

Anonymkode: 97e99...cb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere, og hvor lenge har dere vært sammen? Sjølvironi kan læres, selvgodhet kan avlæres - om ikke hunden er for gammel... 😉

Anonymkode: 4b89b...308

AnonymBruker
Skrevet

Åå... De gutta der har en tendens til å like selvsikre jenter med passion ;) De har mer i seg på innsiden enn hva øyet ser i starten.

Anonymkode: 86559...273

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere, og hvor lenge har dere vært sammen? Sjølvironi kan læres, selvgodhet kan avlæres - om ikke hunden er for gammel... 😉

Anonymkode: 4b89b...308

Vi dater, vi er ikke sammen. Jeg er 25 og han er 29.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åå... De gutta der har en tendens til å like selvsikre jenter med passion ;) De har mer i seg på innsiden enn hva øyet ser i starten.

Anonymkode: 86559...273

Det er mye mulig. Men jeg syns det er viktig å takle kritikk og kunne le av seg selv. Jeg ser jo alle hans andre sider, det er ikke poenget. Men hvor lang tid går det før han blir sint for en filleting osv.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han sier han er en dømmende fyr, det har jeg merket - han antar endel. Så sier han at han ikke takler kritikk noe særlig, men har likevel en arrogant humor. Han er også dårlig på å le av seg selv hvis han snubler eller noe annet rart. I tillegg er han en belest person som mer enn gjerne retter på andre. 

Så er det meg da. Enkel humor, takler kritikk, ler ofte av meg selv som den distre personen jeg er. Ikke veldig til teoretiker, men kan vel litt om alt. Ganske laidback.

Føler ikke vi er noen match, hva tenker dere?

Jeg vet ikke om dere er en match, men han høres jo ganske kjip ut.

AnonymBruker
Skrevet

Han høres kjip ut. Du får tenke over om dette er noe du gidder å leve med eller ikke. Vet hva mitt svar er.

Anonymkode: 50421...273

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...