Superlammet Skrevet 25. desember 2004 #21 Del Skrevet 25. desember 2004 :ekstra kul: Neida, forferdelig er vel kanskje å dra den litt langt... Men, ja jeg mener vel at det går ann å yte litt for kundene, og det at løken ikke er den samme er bare tull - jeg så at de åpnet en helt lik den jeg har hjemme! Men, for å ha sagt det. Nå er jula her og jeg legger ikke mere i det enn at jula mi nok blir koselig!! Håper din blir det også... God jul alle sammen!! Ikke for å pirke, men etter å ha jobbet i Narvesen i 6 år så kan jeg garantere deg at de løkposene man får fra leverandøren IKKE er de samme som man får på butikken. Jeg har aldri sett en løkpose på 1kg i butikken, heller ikke av samme merke. Men god jul til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2004 #22 Del Skrevet 25. desember 2004 Narvesen har skjønt det, de driver butikk................Det er da frivillig om amn er villig til å betale 4 kr md løk. Ta med løk neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 26. desember 2004 #23 Del Skrevet 26. desember 2004 Narvesen er dyr på enkelte varer. Bare se på prisen for en brus der. Men så lenge vi som forbrukere er villige til å betale det de forlanger.........Nu er det jo ikke de som står og ekspederer som har satt prisen på varene. Har opplevd folk som har kjefta opp ekspeditørene pga prisan....blir helt feil ja. På toget er det vel Narvesen som har disse trillevognene - helt sprø priser.....og endel tørr mat. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå