Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Diamant skrev:

Ok, hvis disse tennene plager henne så veldig, ville jeg prøvd å få fikset det hvis jeg var henne. Eller smile med lukket munn. Dette gapet ser bare rart ut.

Helt enig,det ser rimelig teit ut..

Regulering hadde nok fikset bittet,men henne om det..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AntiBullshit skrev:

Eneste jobbet hun har hatt, er en jobb hun kan gå til når hun har tid, og motivasjonen var å være med typen? Syk verden...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være kjent bare  for å være en mamma, det er jo det fleste av oss. Det er vel en av de letteste sakene i verden..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Korsihalsen skrev:

Tenk å være kjent bare  for å være en mamma, det er jo det fleste av oss. Det er vel en av de letteste sakene i verden..

Å være mamma en ikke en så enkel jobb som du påstår her nei.

Men å bli kjent for å ha tatt dumme valg i tidlig alder,er ingen høydare.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Å være mamma en ikke en så enkel jobb som du påstår her nei.

Men å bli kjent for å ha tatt dumme valg i tidlig alder,er ingen høydare.

Jeg tolker det som at det er lett å bli kjent for å være mamma 😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den godeste mammaen titulerer seg som influencer og author.

Hm..man kan vel ikke kalles forfatter når man bare skriver biografi om seg selv (og garantert med skrivehjelp). Det er neppe slik at mammaen begynner å skrive romaner eller krim etter å ha skrevet 2 bøker om seg selv. Hvis det ikke blir Sagaen om mammaen da. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
2 timer siden, Friluftsdame skrev:

Hm..man kan vel ikke kalles forfatter når man bare skriver biografi om seg selv (og garantert med skrivehjelp). Det er neppe slik at mammaen begynner å skrive romaner eller krim etter å ha skrevet 2 bøker om seg selv. Hvis det ikke blir Sagaen om mammaen da. 

Man er forfatter når man har skrevet selvbiografi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Korsihalsen skrev:

Mulig du bare ordla deg litt feil, men altså det å være mamma er den tyngste jobben jeg noen gang har hatt. Men jeg forstår hva du skal frem til altså ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Man er forfatter når man har skrevet selvbiografi.

Er ganske tullete å kalle seg selv forfatter når man er blogger og har skrevet «selvbiografi» egentlig. Om hun hadde klart å få en avtale med et forlag uten å være kjent som blogger fra før, så ville jeg ansett henne som forfatter. En forfatter kan skrive, Anna skriver på nivå med en barneskoleelev (sorry, men hun har veldig dårlig språk og hun bærer preg av å ha avsluttet skolegangen altfor tidlig)

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det enkleste i verden for de fleste kvinner å få produsert et barn. Å ivareta det riktig resten av livet er jo ikke lett. Synes forøvrig det er forkastelig at media ga henne berømmelse ene og alene fordi hun var en ung mor. Det er ikke noe som burde være noe å gjøre noen kjent for. Tvert imot spør du meg. Hun burde holdt seg anonym. Hadde sikkert hatt det bedre med seg selv nå, om enn med mindre penger. Men men, forskjellige folk, forskjellige prioriteringer. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Missy1 skrev:

Mulig du bare ordla deg litt feil, men altså det å være mamma er den tyngste jobben jeg noen gang har hatt. Men jeg forstår hva du skal frem til altså ;) 

Jeg er også mor, men det er ikke jobben min. Jeg jobber i ca 7,5 time hver dag, og når jeg kommer hjem så er jeg mamma/kjæreste,venninne og alt annet som hører med. Men definerer ikke noe av det som jobb.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være fryktelig kjedelig å bare gå hjemme alene hver dag? Jeg hadde flydd på veggen

Hvorfor får hun seg ikke en hobby? Meld deg på et kurs. Matlaging, treningsgruppe, maling, sy, skrivekurs (hun skriver veldig dårlig) dans, frivillig arbeid osv. Skjønner ikke hvordan hun får dagene til å gå

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, smalls skrev:

Det må jo være fryktelig kjedelig å bare gå hjemme alene hver dag? Jeg hadde flydd på veggen

Hvorfor får hun seg ikke en hobby? Meld deg på et kurs. Matlaging, treningsgruppe, maling, sy, skrivekurs (hun skriver veldig dårlig) dans, frivillig arbeid osv. Skjønner ikke hvordan hun får dagene til å gå

Trodde hun skulle begynne å trene/gå turer i 2019. Eller var det bare midlertidig?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, smalls skrev:

Akkurat det du skriver her er vel ikke noe du trenger bekymre deg om eller irritere deg over. Mennesker er forskjellige, så enkelt er det. At måten hun lever på og det hun gjør i tillegg gir henne mer penger inn enn den vanlige mann i gata er vel enda en grunn til at man ikke trenger bekymre seg for at hun kjeder seg. Hun har penger nok til å gjøre hva hun vil. Selv er jeg bare sjelden innom bloggen, men det jeg har sett i det siste tyder på at hun er harmonisk og trives med livet sitt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Hobby nok å gre håret hver dag, er det ikke? ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Khloe P.T skrev:

Akkurat det du skriver her er vel ikke noe du trenger bekymre deg om eller irritere deg over. Mennesker er forskjellige, så enkelt er det. At måten hun lever på og det hun gjør i tillegg gir henne mer penger inn enn den vanlige mann i gata er vel enda en grunn til at man ikke trenger bekymre seg for at hun kjeder seg. Hun har penger nok til å gjøre hva hun vil. Selv er jeg bare sjelden innom bloggen, men det jeg har sett i det siste tyder på at hun er harmonisk og trives med livet sitt.

Neida, iriterer meg ikke 🙂 Slapp av. Hun har vel sagt tidligere hun kjeder seg når mann og barn er borte på dagen. Da er det jo fint å få seg en hobby. Hva jeg velger å henge meg oppi trenger ikke du å bekymre deg over 👍

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 30.5.2019 den 11.38, Friluftsdame skrev:

Veldig dumt og et hån mot de som faktisk er forfattere! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Utrolig hvor mange skriveregler hun klarer å bryte på et innlegg!

Nesten alle som finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletter henne på snap. Hun har fått en ny greie (?) hvor hun stopper snappen midt i en setning og ikke fullfører mer av hva hun hadde tenkt å si. Sikkert for å få nysgjerrighet og flere klikk.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2019 den 12.33, Mammamiaa skrev:

Sletter henne på snap. Hun har fått en ny greie (?) hvor hun stopper snappen midt i en setning og ikke fullfører mer av hva hun hadde tenkt å si. Sikkert for å få nysgjerrighet og flere klikk.

Er noe galt med Snapchat, slik har det vært lenge. Mange som har slike problemer med at videoer kutter, tekst blir borte osv. Samt enda flere problemer nå i det siste, med streaks som blir borte osv. Så hun gjør nok ikke det med vilje🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...