Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
29 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hun må være desperat etter penger. Reklame, reklame, reklame. Det er alt hun legger ut på insta/snap og på bloggen for tiden. Fatter ikke at folk trykker seg innpå bloggen! Det er jo bare reklame. 

En aldri så liten advarsel.  Registrerer du deg på Meningstorget som hun reklamerer for, les personvernerklæringen og brukervilkårene nøye.  Når du trykker ok har du akseptert følgende : "Jeg tillater innsamling, bruk og deling av mine profildata"

Meningstorget og Nettbonus lever av å selge videre dine profildata til tusenvis av nettbutikker world wide, med det resultat at eposten din blir teppebombet med diverse tilbud "skreddersydd" for deg.  

Men så klart..  du kan jo tjene noen tjuere pr. mnd.  ;)

Endret av Yann
  • Liker 28
Skrevet

Nå har Anna for alvor begravd seg selv i løgner og påstander som ikke er riktig, blir helt oppgitt jeg, er det virkelig det ad-sales managementet som er så ubrukelige at de ber henne oppføre seg slik eller hva er det som skjer?

• Liker 12
Skrevet

Denne kakekrigen har ikke bare vært dårlig reklame for Anna AS, men også så ekstremt dårlig reklame for managementet hennes. Kan ikke fatte og begripe at en manager kan opptre så uprofesjonelt 😣 skulle tro de ønsket seg selv konkurs 

• Liker 44
Gjest blåbærpike
Skrevet
14 timer siden, Den røde fare skrev:

Angra på jeg leste den..! Skal man le eller gråte? Jeg er så glad for at BOTB eksisterer, for når man ser kommunikasjonen mellom partene, er det jo ganske tydelig hvem som har «rett», og det er IKKE Anna! 

Og at hun nevner muligheten for at dette er planlagt fra kakebakeren sin side? Hun klarer virkelig å tenke seg de utroligste ting🙄😂 Noen andre her som har vært inne på tanken at kakebakeren provoserte Anna med vilje, kun for å komme i VG?🤦‍♀️ 

På seg selv kjenner man andre 😂

Skrevet

Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett.

Papirfly, mod.

Skrevet

Når jeg leser Anna’s versjon av saken på face i kommentarfeltet (noe som rett og slett er flaut å lese) blir jeg oppmerksom på at hun skriver at alle de andre annononsørene hadde forståelse av at de måtte vente i mer enn 10 dager fordi bildene var forsinket. Så det er altså ikke bare kontraktsbrudd med kakebakeren slik jeg forstår det. Det er bare det at Kristina ikke fant seg i å bli dårlig behandlet, mens de andre altså har tiet. 😳

• Liker 37
Skrevet
22 minutter siden, elvane skrev:

Når jeg leser Anna’s versjon av saken på face i kommentarfeltet (noe som rett og slett er flaut å lese) blir jeg oppmerksom på at hun skriver at alle de andre annononsørene hadde forståelse av at de måtte vente i mer enn 10 dager fordi bildene var forsinket. Så det er altså ikke bare kontraktsbrudd med kakebakeren slik jeg forstår det. Det er bare det at Kristina ikke fant seg i å bli dårlig behandlet, mens de andre altså har tiet. 😳

Åpenbart også en kommersiell greie å gifte seg, i Anna’s verden. Et dysfunksjonelt liv. 

• Liker 18
Skrevet
30 minutter siden, elvane skrev:

Ikke lenge siden Anna sa hun ikke ville reklamere for noe hun ikke var fornøyd med (om kaker)

• Liker 2
Skrevet

Hun solgte t.o.m bryllupet sitt. Ikke noe kan gjøres privat og kjøpes av egen lomme. Det er så gjerrigknark aktig, egoistisk og verdiløst. 

• Liker 21
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg har brukt det siste året på å selge meg inn på intervjuer og fremheve min egen kompetanse for å få en god jobb. Jeg kunne jo bare blitt bloggmanager! Det krever tydeligvis null kompetanse eller noe som helst innsatsvilje for å i det hele tatt fremstå som profesjonell. 

Og dette er noe de tjener penger på??? Jeg forstår ikke at det er mulig! Er det ingen som stiller krav i bloggverden? Alt går på nettverk og vilje? Det er en skam, og det er pinlig. Amatører hele gjengen, og de slipper unna med det. At bloggerne selv har null bakkekontakt er nå en ting, men disse "managerene"... Æsj! 

Skrevet

Til tross for bot på 100.000kr så går AR fortsatt bevisst inn for å gjemme reklamemarkeringen. Ref siste snap, der er «annonse» med veldig liten skrift gjemt under link til bloggen nederst. Hadde aldri sett den om jeg ikke lette etter den (antok det var reklame hun linket til, som alltid). Sånt som dette må få større konsekvenser, det virker ikke som det får særlig konsekvenser nå 😳

• Liker 33
Skrevet
2 hours ago, Missy1 said:

Til tross for bot på 100.000kr så går AR fortsatt bevisst inn for å gjemme reklamemarkeringen. Ref siste snap, der er «annonse» med veldig liten skrift gjemt under link til bloggen nederst. Hadde aldri sett den om jeg ikke lette etter den (antok det var reklame hun linket til, som alltid). Sånt som dette må få større konsekvenser, det virker ikke som det får særlig konsekvenser nå 😳

Slik har hun holdt på veldig lenge uten noen bot selv om mange her inne sender inn klage på klage til forbrukertilsynet. Som oftest er hverken snap Facebook eller Instagram merket i det hele tatt og de få gangene det er merket er skriften mikroskopisk og hvit...

• Liker 15
Skrevet (endret)

Det må være et lite flatterende å ha vært gjester i et gjennomsponsa bryllup med krangel i ettertid. 

Jeg er skuffet over Anna. Jeg trodde virkelig at hun hadde forlatt det kommersielle millionbryllupet og valgt et helt enkelt og privat. Istedenfor viser det seg at selv en rimeligere variant er gjennomsponsa og kommersiell. 

Det er ett ord for dette: Grådig.

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 42
Skrevet

Ser at advokat Christian F. Johansen ikke bare representerer Anna, men også "flere andre klienter i samme bransje". Kan tenke meg han har funnet ut at det er lette penger å tjene på alle bloggerne som ikke klarer å forholde seg til lover og regler. 

• Liker 41
Skrevet

Anna: om du skal få redusert bot burde du hvertfall vise at du klarer å følge reglene nå!

• Liker 34
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)
29 minutter siden, MoKath said:

Anna: om du skal få redusert bot burde du hvertfall vise at du klarer å følge reglene nå!

Nettopp!, om man ikke følger reglene etter man har fått bot så er det tegn på at boten er for lav. Det er mer lønnsomt å betale bøtene enn å følge reglene. 

Endret av SVK
Skrevet

Blir for dumt å klage på en bot til 100 000! Hun har tjent masse penger på å ha konkurransene, folk har klikket seg inn på bloggen hennes, folk har blitt inspirert til å kjøpe produktet hun har konkurranse på så folk har brukt rabatt-kodene hennes, noe som hun også har tjent penger på. En bot skal smake vondt, noe det tydeligvis ikke gjør for Anna. Hun har ikke lært av sine feil og har fortsatt med lureri. Synes 100 000kr i bot er på sin plass for å drive med svindel.

• Liker 34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...