Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, Sheila-S skrev:

Den kontrakten 😲

Dette er noe av det mest amatørmessige jeg har sett.

Så klart er det en fordel at kontrakten er kort og konkret men dette her er jo så dårlig formulert og ikke minst uproft i form av kontakt mellom partene.

Hilsen ei med Bachelorgrad i Forretningsjus

• Liker 25
Gjest Hoppetau
Skrevet
5 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Så klart er det en fordel at kontrakten er kort og konkret men dette her er jo så dårlig formulert og ikke minst uproft i form av kontakt mellom partene.

Hvor finner dere denne?

Skrevet
4 minutter siden, Hoppetau skrev:

Hvor finner dere denne?

Den ligger ute på bloggomtoppbloggere.com 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Viljaa skrev:

Jeg liker at det første utkastet av kontrakten kun tok for seg hva Anna og Jan skulle motta og ikke hva kakebakeren skulle få tilbake. 😂 Det må jo sies å være et særdeles freidig tilbud. Bra at kakebakeren var våken i timen og påpekte manglene. 

Det er latterlig men samtidig helt grusomt at sånne folk får holde på! 

• Liker 19
Skrevet

Hun gir seg ikke med clickbeit overskrifter. Leste på face og ble uvel. Noe så sykt å selge bryllupet sitt. Har hun lesere igjen?

• Liker 4
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
18 hours ago, BensinPåBålet said:

Nå begynner AR å vikle seg inn i et juridisk nett hvor normalt oppegående personer skjønner at de må holde tungen rett i munnen. Brudd på markedsføringsloven, avtaleloven, injurier osv... Nå tror jeg det er på tide å avvikle bloggen før det går riktig galt med AR. 

- Dumme mennesker gjør dumme ting, men dette er jo bare idiotisk...!

Det har allerede gått riktig galt med AR, og det skjedde lenge før boten på 100.000 kom!

Skrevet
7 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Har jo hørt om dette adsales i forbindelse med bloggere. Trodde likevel det var et ganske stort og profesjonelt firma som hadde en variasjon av klienter i sin portefølje.

Reagerte veldig på uttalelsene i VG, og tenkte vedkommende måtte ha en dårlig dag eller var en vikar eller noe, for det virket lite profesjonelt og seriøst for å si det pent.

• Liker 14
Skrevet

Ryddet for brudd på opphavsretten, spekulasjoner og persondebatt.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Det jeg ikke forstår, er hvordan hun klarer og holde seg på toppen av blogglisten hele tiden? Hun kommer jo bare med meningsløse reklameinnlegg. Hva skjer med det egentlig?🤔

• Liker 9
Gjest Picketfence
Skrevet
18 minutter siden, vimse83 skrev:

Det jeg ikke forstår, er hvordan hun klarer og holde seg på toppen av blogglisten hele tiden? Hun kommer jo bare med meningsløse reklameinnlegg. Hva skjer med det egentlig?🤔

Folk er skuelystne. Hun kryper godt oppover ved togkræsj. 

Skrevet
54 minutter siden, Drakan said:

om noen vil ha bilde av bloggen om kaken så har jeg det. :) 
Er også lagret på archives web her https://web.archive.org/web/20181112084134/http://annarasmussen.blogg.no/1541968633_nr_annonsren_saksker_meg.html så den vil aldri forsvinne uansett hva bloggeren gjør.

Jeg blir rett og slett dårlig... Snakk om å leve på en annen planet. Hun kan da umulig ha noen «fans» igjen??

• Liker 13
Skrevet
12 minutter siden, elvane skrev:

Jeg blir rett og slett dårlig... Snakk om å leve på en annen planet. Hun kan da umulig ha noen «fans» igjen??

Synes det er mer interessant at moderatorer fjerner info i tråden til tider.  
Kanskje noen fans blant de? 

• Liker 13
Skrevet
7 timer siden, Drakan skrev:

om noen vil ha bilde av bloggen om kaken så har jeg det. :) 
Er også lagret på archives web her https://web.archive.org/web/20181112084134/http://annarasmussen.blogg.no/1541968633_nr_annonsren_saksker_meg.html så den vil aldri forsvinne uansett hva bloggeren gjør.

Angra på jeg leste den..! Skal man le eller gråte? Jeg er så glad for at BOTB eksisterer, for når man ser kommunikasjonen mellom partene, er det jo ganske tydelig hvem som har «rett», og det er IKKE Anna! 

Og at hun nevner muligheten for at dette er planlagt fra kakebakeren sin side? Hun klarer virkelig å tenke seg de utroligste ting🙄😂 Noen andre her som har vært inne på tanken at kakebakeren provoserte Anna med vilje, kun for å komme i VG?🤦‍♀️ 

• Liker 31
Skrevet
1 time siden, Den røde fare skrev:

Angra på jeg leste den..! Skal man le eller gråte? Jeg er så glad for at BOTB eksisterer, for når man ser kommunikasjonen mellom partene, er det jo ganske tydelig hvem som har «rett», og det er IKKE Anna! 

Og at hun nevner muligheten for at dette er planlagt fra kakebakeren sin side? Hun klarer virkelig å tenke seg de utroligste ting🙄😂 Noen andre her som har vært inne på tanken at kakebakeren provoserte Anna med vilje, kun for å komme i VG?🤦‍♀️ 

Hallo, selvfølgelig har kakebakeren planlagt at Anna ikke skulle levere etter frist på kontrakten! Det var også hun som planla at Anna ikke skulle holde sin del av avtalen selv to UKER etter fristen. Alle skjønner jo at man ikke kan levere noe til riktig tidspunkt, kontrakt eller ei. Hun er bare på jakt etter pr og å snylte på Annas gode rykte. Ondsinnet kakebaker. :ironi:

• Liker 43
Skrevet
17 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Hallo, selvfølgelig har kakebakeren planlagt at Anna ikke skulle levere etter frist på kontrakten! Det var også hun som planla at Anna ikke skulle holde sin del av avtalen selv to UKER etter fristen. Alle skjønner jo at man ikke kan levere noe til riktig tidspunkt, kontrakt eller ei. Hun er bare på jakt etter pr og å snylte på Annas gode rykte. Ondsinnet kakebaker. :ironi:

Okey, burde jo selvfølgelig ha skjønt det😒 Ikke bare ondsinnet, men rimelig utspekulert også, som klarte å manipulere både Anna og kontaktpersonen hennes til å ikke gjøre som avtalt altså!🤔😂

Når man leser meldingene som er sendt dem imellom, synes jeg kakebakeren virker veldig tålmodig og oppegående. Hun er tøff som står i mot Anna AS👍🏻 Hvorfor sletta Anna det innlegget der hun påstår hun er saksøkt? Hvis hun mener hun har rett, burde det vel være greit? Skulle ønske flere kunne se det innlegget samt det på BOTB, så ser de hvor sleipe bloggere er. Er jo ikke bare Rasmussen som driver slik dessverre😩

• Liker 21
Skrevet
4 timer siden, Den røde fare skrev:

Okey, burde jo selvfølgelig ha skjønt det😒 Ikke bare ondsinnet, men rimelig utspekulert også, som klarte å manipulere både Anna og kontaktpersonen hennes til å ikke gjøre som avtalt altså!🤔😂

Når man leser meldingene som er sendt dem imellom, synes jeg kakebakeren virker veldig tålmodig og oppegående. Hun er tøff som står i mot Anna AS👍🏻 Hvorfor sletta Anna det innlegget der hun påstår hun er saksøkt? Hvis hun mener hun har rett, burde det vel være greit? Skulle ønske flere kunne se det innlegget samt det på BOTB, så ser de hvor sleipe bloggere er. Er jo ikke bare Rasmussen som driver slik dessverre😩

Saksøkt? Høres ut som ad-sales strategi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...