Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Leselusa skrev:

Snakk om "angrep er det beste forsvar" 😯😯😯

Feil link kanskje? Leste nettopp innlegget 🤔

Er det feil? La inn tre skjembilder av blogginnlegget, og de kommer opp hos meg. Er helt ny på imgur så kan godt være at jeg gjør noe feil😅😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest birgitte87

Men hadde ikke Anna selv sagt når bryllupet skulle være? Mener jeg har lest det en plass. Jeg ble iallefall ikke overraska når dei hadde gifta seg 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blekkulf skrev:

Er det feil? La inn tre skjembilder av blogginnlegget, og de kommer opp hos meg. Er helt ny på imgur så kan godt være at jeg gjør noe feil😅😅

Det virket her.

AR fortalte vel om bryllupet noen dager før det stod gjorde hun ikke? Å si at bakeren røpet en «hemmelig» dato stemmer jo ikke helt..

Endret av Dottie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, birgitte87 skrev:

Men hadde ikke Anna selv sagt når bryllupet skulle være? Mener jeg har lest det en plass. Jeg ble iallefall ikke overraska når dei hadde gifta seg 🤔

Jo, Anna publiserte 4 oktober på sin blogg at hun skulle gifte seg om to dager. 5 oktober postet kakebakeren bildet av kaken, så Anna hadde allerede røpet datoen selv.

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birgitte87
6 minutter siden, Panda90 skrev:

Jo, Anna publiserte 4 oktober på sin blogg at hun skulle gifte seg om to dager. 5 oktober postet kakebakeren bildet av kaken, så Anna hadde allerede røpet datoen selv.

Hvorfor klager ho da? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, birgitte87 skrev:

Hvorfor klager ho da? 😂

Nei si det. Høste sympati fra de som ikke vet sannheten muligens. Og prøve å sverte kakebakeren enda mer. Anna har ingen sak her. Bare så dumt at hun styrer kommentarfeltet sitt like hardt som Nord Korea, slik at de som ikke vet bedre ikke får vite sannheten, og bare får Anna sin versjon. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest birgitte87
1 minutt siden, Panda90 skrev:

Nei si det. Høste sympati fra de som ikke vet sannheten muligens. Og prøve å sverte kakebakeren enda mer. Anna har ingen sak her. Bare så dumt at hun styrer kommentarfeltet sitt like hardt som Nord Korea, slik at de som ikke vet bedre ikke får vite sannheten, og bare får Anna sin versjon. 

#MadsHansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Skrueløs said:

Hvor mye og lenge skal hun melke bryllupet sitt? 🤔 Et nytt innlegg i dag om brudebuketten... 

Syns det blir litt dumt å kritisere akkurat dette siden bloggen handler om AR. Det å gifte seg er jo en ganske stor happening, er helt innafor å blogge mye om det både før og etter vielsen. Blir litt sånn at hun ikke kan vinne; hvis hun blogger mye om bryllupet er det å "melke" det og hvis hun hadde blogget lite om det (og da mer om andre ting) så ville vel noen også kritisert hvorfor hun skriver om f.eks barna når hun kunne blogget om bryllupet i stedet osv.

24 minutter siden, Panda90 said:

Ikke så lett å holde orden i sitt eget nett av løgner. 😂

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der altså. Screenshot fra facebook og insta til kakebakeren. Men screenshot fra samtale på messenger hvor de enes om forsinkelsen på innlegg, og screenshot fra hvor kakebaker faktisk røper bryllupsdato før hun selv gjør det klarer hun ikke hoste opp.

Hun mener virkelig det er manglende kritikk av samarbeidspartnere som gjør at hun har lite troverdighet?? 😂

Endret av BeverTramp
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Panda90 skrev:

Og Anna sletter som vanlig alle kommentarer som ikke går hennes vei under innlegget på facebook. I tillegg har hun tatt bort muligheten for kommentarer under bildet på instagram. 

Hun lar kommentarer stå på facebook og svarer til og med. Det er ikke verst. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, hun har skrevet en kontrakt, så at hun fortsetter å skrive om bakeren, i stede for å la det gå privat, viser hvor umoden denne bloggeren er. 😕 

I stede for en ydmyk framferd ved brudd på kontrakt, så vil hun heler føre krig? Kakebaren skrev "Hjulene er i gang" så tenker jeg ikke at hun umiddelbart saksøker selv om hun juridisk kan gjøre det, kanskje hun mente at hun først og fremst ville fakturere resterende beløp som ble avslått før promoteringsavtalen. 

Generelt følger jeg ikke blogger, men regner med at dette kan ende i retten, spesielt når hun fortsetter å henge ut bakeren. 
Mulig saken vil dukke opp i vg om et halvt eller et års tid i så fall. 😕 

En ting kan sies, som hobbybaker burde hun likevel ikke kreve full pris, da hun ikke er profesjonell.
Den ekstra fakturaen på 17 000 skal sies at jeg ikke ville vært enig i, men selv om bloggeren skulle betaler dette, betyr det ikke at hun ikke har skrevet en kontrakt som hun må forholde seg til. 

Det beste bloggeren burde gjort, ville vært å la dette gå under teppet, og holde tankene om baker unna nettet. 
Hun burde ha en rådgiver, siden hun tydelig ikke tenker seg om før hun poster. Hun kaster bensin på bålet sånn det er nå. 😕 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra hvis hun har begynt å la kritiske kommentarer stå👍

Vet ikke om det er for mye å håpe på. Men har fått en liten følelse av, etter siste tids medieoppslag fra bloggverdenen, at bloggernes tid som regissører av virkeligheten etter eget forgodtbefinnende er forbi.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Oline12 skrev:

Hun lar kommentarer stå på facebook og svarer til og med. Det er ikke verst. 

Hun har slettet MANGE kommentarer inni samtalene der. Hun fikk mye pes. Om du leser gjennom samtalene så ser du at ting ikke henger helt på grep nå, og at det blir svart på ting som ikke står der lenger, både av leserne og Anna.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence

AR er i det minste svært god på hykleri. 

* Klager over at bakeren tar dette gjennom VG - velger selv å fortsette konflikten på bloggen. 

* Sier baker røpet datoen - hadde selv røpet dato først. 

* klager over kontraktsbrudd ift promotering av kake - nevner ikke eget kontraktbrudd ift frist på promotering (gitt at dette stemmer, da ingen av partene har visst frem kontrakt). 

Fascinerende at hun prater om sin egen troverdighet, som er ikke-eksisterende. Nylig fått bot på 100K for å lure lesere. Er i tillegg bloggverdens største på click bait. 

Endret av Picketfence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, konkelimonke skrev:

Trur ikke er er AR som svarer. Aldri sett henne skrive på den måten. 

Er vel Jan som har styrt med den sida på facebook, var jo han som Anna ga skylda for konkurranse-bråket 😎

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har reklamert for ganske mange andre produkter som ikke fungerer  i en god del år nå, men nå kan hun plutselig ikke stå for reklamen.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner AR å vikle seg inn i et juridisk nett hvor normalt oppegående personer skjønner at de må holde tungen rett i munnen. Brudd på markedsføringsloven, avtaleloven, injurier osv... Nå tror jeg det er på tide å avvikle bloggen før det går riktig galt med AR. 

- Dumme mennesker gjør dumme ting, men dette er jo bare idiotisk...!

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...