Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
33 minutter siden, Mnjah skrev:

Nå vet jeg ikke om dette poenget er nevnt tidligere, men er det ikke ironisk at en person som blottlegger sine barns liv på nett, er såpass i mot at en fotograf deler noen få bilder fra hennes eget bryllup?

Anna tjener penger på å eksponere ungene i bloggen.

Anna tjener ikke penger på at fotografen deler bilder fra bryllupet deres.

Det er forskjellen...

• Liker 33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen sider bakover er det et par av dere som sier dere ikke ville bestilt kaker fra kakebakeren AR brukte, da dere ikke syntes de ser så fine ut (eller noe sånt). Jeg har sett gjennom instaen hennes nå, og jeg skjønner ikke hva dere snakker om 😅 Akkurat busskaken var kanskje ikke den fineste, men de andre ser jo fantastiske ut! 😃

• Liker 44
Skrevet

Ryddet for persondebatt og spekulasjoner, samt svar til dette.

Raven Emerald, mod.

• Liker 2
Skrevet

http://fsnakka.blogg.no/1541415449_anna_rasmussen_i_kakekrig.html

Ser ut som bloggverden har startet å sirkle rundt kakedramaet.
Ingen flere nyhets artikler enda, men finner disse bloggene interessant om dette temaet som hobbybaker selv.

Sitat

Å blogge om andre bloggere er av enkelte ansett som tabu, men siden jeg er en mygg i den store sammenhengen tenker jeg å gjøre det likevel. Spesielt når saken blir så dum som dette.

VG skriver at toppbloggeren Anna Rasmussen er i kakebråk etter å ha brutt blogg-kontrakt.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Ostepooopp skrev:

Noen sider bakover er det et par av dere som sier dere ikke ville bestilt kaker fra kakebakeren AR brukte, da dere ikke syntes de ser så fine ut (eller noe sånt). Jeg har sett gjennom instaen hennes nå, og jeg skjønner ikke hva dere snakker om 😅 Akkurat busskaken var kanskje ikke den fineste, men de andre ser jo fantastiske ut! 😃

Enig med deg. Hadde gladelig bestilt kake hos henne

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, Honey Dew skrev:

Enig med deg. Hadde gladelig bestilt kake hos henne

Samme her :tommel:

Leser på FB nå at 2018 er fullbooket. Hun har nok fått mange nye kunder. Jeg gleder meg med henne ❤️

• Liker 45
Skrevet
5 timer siden, Ostepooopp skrev:

Det er jo bare smak og behag. 🤷🏼‍♀️ Jeg syns jo hun ser ut til å være flink, og skjønner at andre liker kaker som ser slik ut. Selv liker jeg det mindre «utspjåka» av utseende. Det syns kanskje noen er skikkelig kjedelig. Men det er greit, vi er ulike (og det er bare kake). 

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Diamant skrev:

Leser på FB nå at 2018 er fullbooket. Hun har nok fått mange nye kunder. Jeg gleder meg med henne ❤️

Da funka markedsføringen hennes, da. 😉

• Liker 5
Skrevet
11 hours ago, Diamant said:

Ååå det tenker jeg irriterer Anna skikkelig :klappe:

Glad på Kristinas vegne!

• Liker 25
Skrevet

Nå har det gått noen dager siden AR la ut siste innlegg på bloggen, først med kake-kritikken, deretter redigert uten kake-kritikken, og så har det vært stille......er de på bryllupsreise eller har de gjemt seg etter at de ble ferska med blogginnlegg-redigeringen? 😎

• Liker 11
Gjest Dikteren
Skrevet

Hvor mye og lenge skal hun melke bryllupet sitt? 🤔 Et nytt innlegg i dag om brudebuketten... 

Skrevet
19 minutter siden, Skrueløs skrev:

Hvor mye og lenge skal hun melke bryllupet sitt? 🤔 Et nytt innlegg i dag om brudebuketten... 

Overskriften handlet i alle fall om den. Teksten er en hyllest til Jan og andre menn som er/har vært involvert i livet hennes, med bilder av brudebuketten. 

Teksten er forsåvidt ikke feil i dag, siden det er farsdag. 

Når jeg får lovnader om å få lese om brudebuketten hadde jeg tenkt at hun ville skrive litt om hvilke blomster hun hadde valgt, om det var noen spesiell grunn til det, kanskje litt om hvorfor hun kom fram til den type bukett osv. 

Her kunne hun jo egentlig laget to innlegg, i stedet for en underlig mash-up. 🤷🏼‍♀️

• Liker 6
Skrevet

Det siste innlegge « Its time to be single» er reklame for Nelly.

• Liker 11
Skrevet

Hva er de kommentarene Anna viser til i instastory ?

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Skeivskank skrev:

Hva er de kommentarene Anna viser til i instastory ?

Kommentarer på kakebakerens side.

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Blekkulf skrev:

https://m.imgur.com/BPJbe9b,sV1o02Z,55i3drz

imgur av siste blogginnleggp

Snakk om "angrep er det beste forsvar" 😯😯😯

Feil link kanskje? Leste nettopp innlegget 🤔

Endret av Leselusa
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Og Anna sletter som vanlig alle kommentarer som ikke går hennes vei under innlegget på facebook. I tillegg har hun tatt bort muligheten for kommentarer under bildet på instagram. 

Endret av Panda90
  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...