Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det går ikke hennes vei nå, noe hun selv har skyld i.  Det siste blogginnlegget gjorde egentlig vondt bare enda verre for henne.  En overskrift på siste blogginnlegg som får folk til å tenke: Spennende, hva har skjedd? Så er innholdet rett og slett ikke noe. Folk føler seg lurt som så mange ganger før.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke folk til helvette holde seg unna dere, om de ikke kjenner dere da? Herregud! Det å ødelegge en familie på den måten er så respektløst!

Kommentar under posten på FB om barnevernet.
Ehm.... Så leserene ødelegger den familien? Synes de er på god vei til det selv jeg. 

• Liker 6
Skrevet

På innlegget, siden de har bedt nærmeste familie og venner, hinter hun til et intimt bryllup nå i sommer ser det ut som. 

• Liker 1
Gjest jørgensen
Skrevet

Og da var hun tilbake på oversikten til blogglisten igjen. Førsteplass, dog 36600 lesere.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å klikke seg inn på bloggen for å finne ut hva hun skulle avsløre. Hun er desperat nå og trenger klikk på bloggen. Fatter ikke at folk biter på gang på gang. Det funket jo. For nå ligger hun på 1 plass :roll:

• Liker 16
Gjest Sjokka
Skrevet

10 timer siden, Oppland skrev:

Nei, det går ikke hennes vei nå, noe hun selv har skyld i.  Det siste blogginnlegget gjorde egentlig vondt bare enda verre for henne.  En overskrift på siste blogginnlegg som får folk til å tenke: Spennende, hva har skjedd? Så er innholdet rett og slett ikke noe. Folk føler seg lurt som så mange ganger 

Gjest Reputation
Skrevet

Syns det er litt barnslig av dere å diskutere om det er sykelig at mor kaller datteren for bestevenn. Det er ikke det som er problemet med denne bloggeren, og vi ser ikke så mye av deres relasjon sammen til å vite om hvordan barna selv tar i mot slike kommentarer. Er ikke akkurat første mor-datter forhold hvor de omtaler hverandre som bestevenner.

Det som er problemet er eksponeringen, overseksualiseringen og innhold som ikke samsvarer med overskriftene. Bloggen er jo nærmest blitt en "nyttige ting" katalog i webformat, med ørten tusen reklameinnlegg og ingen innhold. For hva skjedde med jenta som fortalte om sin hverdag og sine drømmer? Det som gjenstår nå er reklame, reklame og en 5-åring som reklamerer for barberhøvler. Jeg har ikke lest bloggen på lenge nå, men har neppe gått glipp av noe særlig. For hele denne "viser puppene mens man legger teppe" greia viste virkelig bunnen av hennes markedsføringsplan. For et annet manipulativt og spekulativt reklamebyrå skal man lete lenge etter. 

Skrevet

Jeg syns det viser tydelig at det aller viktigste for Anna er å være nr.1 på lista, koste hva det koste vil. Hun utviser null integritet og null respekt for seg selv og sine nærmeste.

ALT for klikk og topplassering!

Hun skjulte bloggen fra topplisten da hun raste nedover. Med sjokkoverskrift, men et totalt innholdsløst innlegg, er hun igjen på topp. Og bloggen er igjen synlig på topplisten...

• Liker 18
Gjest Sjokka
Skrevet (endret)

Snakke meg om vingling på den bloggeren. Plutselig er hun tilbake på topplista på side2. Anna fjernet seg selv fra den lista, for den gjorde henne ikke godt, skrev hun selv i kommentarfeltet på insta. 

Kommentarfeltet på insta har hun fjernet, for at lesere ikke skal ha mulighet til å kommentere. (På det siste innlegget vel og merke)

Nå er hun tilbake med lureri og clickbait overskrifter. For det er det hele bloggen dreier seg om. Lureri og drama. Innlegg hvor lesere får inntrykk av at Anna skal fortelle noe, og så er det bare et innlegg med null innhold. Ingenting blir røpet. Hun legger bare opp til spekulasjoner.

Skjerp deg Anna. Du eier ikke moral. Vil du virkelig tjene til livets opphold på uærlig vis?. Hva med å prøve å skaffe deg et godt rykte istedenfor?. For de som har fulgt bloggen din en stund, har et veldig dårlig inntrykk av deg som person. Og det er fordi du viser en veldig liten sympatisk og ustabil side av deg selv på bloggen, og måten du driver den på. Og det verste er at du ikke tar selvkritikk på en eneste ting.

Den 1. plassen du har på topplisten idag, er ikke velfortjent! Den 1. plassen har du fått pga du lurer folk inn på bloggen. Selv hadde jeg skjems og ikke turd å vise meg utenfor døren, hadde jeg drevet en blogg på denne måten.

Endret av Sjokka
Skrevet

Det er jo slik hun tjener sin lønn..   

• Liker 1
Skrevet

Det som er aller viktigst for henne er å være på 1 plass på listen og tjener penger av å lure leserne sine. Fatter ikke at Side 2 vil samarbeide med Anna slik som hun holder på! Tydelig de bare tenker penger penger penger de og. Til helvete med moral og bloggbarna

• Liker 10
Gjest Sjokka
Skrevet

Hva tjener egentlig en blogger på 38000 klikk, som Anna hadde igår? 5 øre per klikk? Jeg klarer ikke å regne ut hva det blir. 5 × 38000 blir jo helt feil 😂😂

Gjest Reputation
Skrevet
7 minutter siden, Sjokka skrev:

Hva tjener egentlig en blogger på 38000 klikk, som Anna hadde igår? 5 øre per klikk? Jeg klarer ikke å regne ut hva det blir. 5 × 38000 blir jo helt feil 😂😂

Hvor mange øre er det i 1 kr? Jo hundre. 

38000 x 0.05kr = 1900kr

Gjest Sjokka
Skrevet
4 minutter siden, Reputation skrev:

Hvor mange øre er det i 1 kr? Jo hundre. 

38000 x 0.05kr = 1900kr

Haha, jeg fant ut det når jeg prøvde meg på kalkulatoren. Jeg tok 5 × 38000 ÷ 100 Og voila så ble det 1900 kr. 

Snakke meg om for et mattegeni jeg er 😂

Gjest Reputation
Skrevet
1 minutt siden, Sjokka skrev:

Haha, jeg fant ut det når jeg prøvde meg på kalkulatoren. Jeg tok 5 × 38000 ÷ 100 Og voila så ble det 1900 kr. 

Snakke meg om for et mattegeni jeg er 😂

Det er søndag 😅

Skrevet

Jau jau. Blir ikke bryllup, da. Hvorfor er jeg ikke overrasket....  4 minutter av videoen på 14 min var alt jeg holdt ut.

• Liker 7
Skrevet

Lurer bare på en ting. Hvis bryllupet hadde blitt filmet og kommet på TV, hva da? Hadde det blitt avlyst da?

• Liker 14
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Bestemorskogmus skrev (På 13.5.2018 den 18.22):

Jau jau. Blir ikke bryllup, da. Hvorfor er jeg ikke overrasket....  4 minutter av videoen på 14 min var alt jeg holdt ut.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Nei Jøsses...

denne såg jeg ikke komme🤨

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...