Døgnvill Skrevet 6. mai 2018 #6981 Skrevet 6. mai 2018 28 minutter siden, Sjokka said: Tror dere Anna og Jan får med seg hva som blir skrevet her inne? 100 % ja. De googler nok seg selv for å finne ut hvor det skrives mest om de. Hvordan ellers tror du de har fått innhold til blogginnlegg/vlogg/kall det hva du vil, hvor de snakker om alle haterene der ute? 8
Gjest Sjokka Skrevet 6. mai 2018 #6982 Skrevet 6. mai 2018 4 minutter siden, Døgnvill skrev: 100 % ja. De googler nok seg selv for å finne ut hvor det skrives mest om de. Hvordan ellers tror du de har fått innhold til blogginnlegg/vlogg/kall det hva du vil, hvor de snakker om alle haterene der ute? Tenker og de får det med seg. Og at Anna får med seg hva som er skrevet her inne om MILF bilde. Når det gjelder haterne som A uttrykker, så tenker jeg at hun tror alle som kommenterer kritisk på Facebook siden hennes og insta, er hatere. Men selvfølgelig andre plasser i media også.
Døgnvill Skrevet 6. mai 2018 #6983 Skrevet 6. mai 2018 1 minutt siden, Sjokka said: Tenker og de får det med seg. Og at Anna får med seg hva som er skrevet her inne om MILF bilde. Når det gjelder haterne som A uttrykker, så tenker jeg at hun tror alle som kommenterer kritisk på Facebook siden hennes og insta, er hatere. Men selvfølgelig andre plasser i media også. Klart de gjør. De lager jo innleggene for å provosere og da må de jo sjekke rundt hvor godt de har klart det Ikke bare de kritiske kommentarene, men også de som ikke bobler over med ros og lovord kan bli sletta og blokka. Bare fordi de ikke kommer med det hun/de vil høre. Så latterlig barnslig! 6
lillesky Skrevet 7. mai 2018 #6984 Skrevet 7. mai 2018 Tråden er ryddet for materiale med opphavsrett. /lillesky (mod)
Gjest BordetErSnudd Skrevet 7. mai 2018 #6985 Skrevet 7. mai 2018 På 6.5.2018 den 16.52, Vipser skrev: Er det ikke lurere å flytte før resten begynner på skolen? For absolutt alle andre så er det det. Det er mye mer tøft å skifte skole enn å skifte bhg. Men dette syns vel Anna at hun vet bedre enn resten av landet, hun som knapt nok har fullført grunnskolen og har vært hjemmeværende babymaskin siden.
FruRosa Skrevet 7. mai 2018 #6986 Skrevet 7. mai 2018 1 time siden, BordetErSnudd skrev: For absolutt alle andre så er det det. Det er mye mer tøft å skifte skole enn å skifte bhg. Men dette syns vel Anna at hun vet bedre enn resten av landet, hun som knapt nok har fullført grunnskolen og har vært hjemmeværende babymaskin siden. Planen, før hun trakk seg fra "skal vi danse", var jo at eldstemann skulle være med til Oslo og ikke begynne i 1.klasse hjemme i Søgne. Det sier ALT om hvordan MTM tenker, mener jeg. 16
Jordbærkake34532 Skrevet 7. mai 2018 #6987 Skrevet 7. mai 2018 (endret) 4 timer siden, BordetErSnudd skrev: For absolutt alle andre så er det det. Det er mye mer tøft å skifte skole enn å skifte bhg. Men dette syns vel Anna at hun vet bedre enn resten av landet, hun som knapt nok har fullført grunnskolen og har vært hjemmeværende babymaskin siden. Mammaen skulket jo deler av både barne og ungdomskole, så muligens det kan forklare litt hvorfor hun tar så lett på det ja? Jeg Kan ihvertfall skrive under på kommentaren. Har gått i tre forskjellige barnehager, men har allikavel kun gode minner og jeg likte meg veldig godt i den siste. Derimot måtte jeg skifte skole etter tredje klasse og det sitter ganske sterkt i. Ble godt tatt imot, men var allikavel en stor overgang for meg når det kun var ukjente fjes, plutselig bo midt i storbyen og det ble et stykke til de gamle vennene. Man husker jo generelt mer for hvor eldre man blir og er nok mest sannsynlig at eldstemann husker hvordan det var og skifte skole midt i barneskolen enn minstemann som nærmest knapt vil huske hvordan lekeplassen i barnehagen så ut. Endret 7. mai 2018 av Jordbærkake34532 4
Bambi1995 Skrevet 8. mai 2018 #6988 Skrevet 8. mai 2018 På 6.5.2018 den 16.26, EiJente skrev: Hun skriver at hun ikke kommer til å flytte noe sted så lenge sønnene fortsatt går i barnehage. Men hun ønsker å flytte tilbake senere en eller annen gang. Haha, hun som aldri skulle tilbake til stavanger. jaja! 4
Bambi1995 Skrevet 8. mai 2018 #6989 Skrevet 8. mai 2018 Har noen link til huset på finn.no ? hun har linket i siste innlegg, men kommer ingenting opp.
Marthe75 Skrevet 8. mai 2018 #6991 Skrevet 8. mai 2018 Anna og Jan sitter trangt i hjørnet de har malt seg inn i, og lurer på hvordan de kan komme ut med æren i behold. Dersom inntektene raser, må noe selges. Da er det naturlig å selge det som gir mest frisk kapital, og det er boligen i Søgne. Om Anna nå begynner å hinte om lengsel til Stavanger igjen, så har de alibi for å selge og flytte. Jeg har ikke inntrykk av at Anna er så fin på det, men huset i Stavanger har en helt annen standard enn huset i Søgne. Tre soverom for en familie på fem, er heller ikke ideelt. Det mest naturlige for noen med tykk lommebok, ville vært å selge BEGGE husene, og kjøpt nytt i Stavanger Anna kjøpte vel en leilighet i Kristiansand, som skulle pusses opp og selges? Noen som vet hvordan det utviklet seg? 8
lillesky Skrevet 8. mai 2018 #6992 Skrevet 8. mai 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. /lillesky (mod) 1
Prinsesse788 Skrevet 8. mai 2018 #6993 Skrevet 8. mai 2018 @Marthe75 stemmer det... hørte ikke mer om det så vidt jeg vet. 1
elvane Skrevet 9. mai 2018 #6994 Skrevet 9. mai 2018 On 07/05/2018 at 12:52 AM, Vipser said: Er det ikke lurere å flytte før resten begynner på skolen? Man skulle jo trodd det... Skifte skole er virkelig ikke lett for de aller fleste, men virker ikke som om Anna legger så stor vekt på det dessverre. Har alltid hatt på følelsen av det kommer til å bli skoleskifte og det mer enn en gang... 5
Friluftsdame Skrevet 9. mai 2018 #6995 Skrevet 9. mai 2018 3 timer siden, elvane skrev: Man skulle jo trodd det... Skifte skole er virkelig ikke lett for de aller fleste, men virker ikke som om Anna legger så stor vekt på det dessverre. Har alltid hatt på følelsen av det kommer til å bli skoleskifte og det mer enn en gang... Det er vel uansett sånn at den eneste som ønsker å flytte tilbake til Stavanger i tilfelle er mammaen selv, Og det pleier jo å være hennes behov og ønsker som styrer valgene der i heimen. Inkludert i disse grubleriene er nok også å utløse finansiering til det gigantiske bryllupet, vil jeg tro. 5
Gjest Sjokka Skrevet 9. mai 2018 #6996 Skrevet 9. mai 2018 Synes lesertallene blir lavere og lavere nå for tiden. 8200 lesere igår. 2 dager før dette, lå lesertallene på rundt 8300. Nå kommer det vel snart et skikkelig click bait for å få lesertallene opp. Hvordan skal Anna klare å sitte med 2 hus, 1 mill kr bil, et bryllup til 1 million samt ha økonomi til å fostre opp 3 barn? Det hele virker veldig lite realistisk. Hva ryker først? Hus, bryllup eller bil? Tiden vil vise. Hun annonserer ihvertfall utleie av både sokkel leilighet og hus i Stavanger.
Xstrella Skrevet 9. mai 2018 #6997 Skrevet 9. mai 2018 Rart det der. Livet etter bloggbobla hva skjer da? 7
elvane Skrevet 9. mai 2018 #6998 Skrevet 9. mai 2018 2 minutter siden, Sjokka said: Synes lesertallene blir lavere og lavere nå for tiden. 8200 lesere igår. 2 dager før dette, lå lesertallene på rundt 8300. Nå kommer det vel snart et skikkelig click bait for å få lesertallene opp. Hvordan skal Anna klare å sitte med 2 hus, 1 mill kr bil, et bryllup til 1 million samt ha økonomi til å fostre opp 3 barn? Det hele virker veldig lite realistisk. Hva ryker først? Hus, bryllup eller bil? Tiden vil vise. Hun annonserer ihvertfall utleie av både sokkel leilighet og hus i Stavanger. Det ligger vel i at hun ikke blogger stort for tiden og selv om man ligger så lavt som 20. plass er det vel likevel mye penger å tjene på blogging. Tror ikke hun lider noen nød med det første. I tillegg gir huset i Stavanger inntekt, samme gjør uteleiligheten i Søgne. Bare til til sammenligning har vi et lån på 13 mill (mer enn Anna vil jeg tro) og ganske lik inntekt om hun tjener litt over 100 000 net i måneden. Bare komikerfrue tjente over 2 mill i fjor og hun har da aldri vært helt på topp. 1
Gjest Sjokka Skrevet 9. mai 2018 #6999 Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, elvane skrev: Det ligger vel i at hun ikke blogger stort for tiden og selv om man ligger så lavt som 20. plass er det vel likevel mye penger å tjene på blogging. Tror ikke hun lider noen nød med det første. I tillegg gir huset i Stavanger inntekt, samme gjør uteleiligheten i Søgne. Bare til til sammenligning har vi et lån på 13 mill (mer enn Anna vil jeg tro) og ganske lik inntekt om hun tjener litt over 100 000 net i måneden. Bare komikerfrue tjente over 2 mill i fjor og hun har da aldri vært helt på topp. Komikerfrue har stor inntekt på reklame, derfor den inntekten. Jeg kan ikke se Anna har noe særlig reklame inntekt på bloggen. Og at Anna har 100. 000 i inntekt nå for tiden, tviler jeg sterkt på.
elvane Skrevet 9. mai 2018 #7000 Skrevet 9. mai 2018 15 minutter siden, Sjokka said: Komikerfrue har stor inntekt på reklame, derfor den inntekten. Jeg kan ikke se Anna har noe særlig reklame inntekt på bloggen. Og at Anna har 100. 000 i inntekt nå for tiden, tviler jeg sterkt på. Bloggen til Annna har mer reklame enn noen sinne...jeg tviler ikke på at inntekten ligger rundt 100 000 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå