NoaideBiehtar Skrevet 15. februar #16021 Skrevet 15. februar Nobetterthanaman skrev (12 minutter siden): Tjener virkelig dette kvinnemennesket penger på snap?? jeg klikket meg innpå profilen hennes på snap, å hærregud. Noe så tregt og kjedlig😂😂 hun er jo så monoton også, hva skjer med at disse menneskene tjener penger på å ikke gjøre en dritt?? Tror ikke hun tjener særlig penger.
Stjertmeis Skrevet 15. februar #16022 Skrevet 15. februar Firefine skrev (7 timer siden): Noen muligheter; 1. All galskapen er et kynisk skuespill. 2. Hun er i alvorlig psykisk ubalanse og skjønner ikke at det å sette seg selv i en sånn offerrolle er ødeleggende for både seg og barna. Nærmiljø, skole og barnas venner reagerer nok uansett hoderystende og holder seg av gode grunner unna. Hun har null selvinnsikt og jeg ville tenkt at alle små og store kommentarer kunne gjort henne gal. Det ene utelukker ikke det andre.. 2
Tenkmedhodet Skrevet 15. februar #16023 Skrevet 15. februar Nobetterthanaman skrev (5 timer siden): Tjener virkelig dette kvinnemennesket penger på snap?? jeg klikket meg innpå profilen hennes på snap, å hærregud. Noe så tregt og kjedlig😂😂 hun er jo så monoton også, hva skjer med at disse menneskene tjener penger på å ikke gjøre en dritt?? Det kvinner tjener penger på hovedsakelig er at de er seksuelt attraktive og menn tørster og simper over de. Dette er jo ikke tilfelle når det gjelder henne så mengden penger hun kan tjene er nok begrenset. 2 2
Admdir Skrevet 15. februar #16024 Skrevet 15. februar Tenkmedhodet skrev (2 timer siden): Det kvinner tjener penger på hovedsakelig er at de er seksuelt attraktive og menn tørster og simper over de. Dette er jo ikke tilfelle når det gjelder henne så mengden penger hun kan tjene er nok begrenset. Hun er en vakker og sexy dame så om det kun gikk på utseende hadde nok hun tjent godt men det trengs heldigvis litt andre kvalifikasjoner. 2
Irja Skrevet 15. februar #16025 Skrevet 15. februar Anna kjører på videre. Tenker hun ikke på at vennene til eldstedatteren, kanskje eldste sønn også ser dette?! Fy f*** så flaut! 13 4
I.I.Rasta Skrevet 15. februar #16026 Skrevet 15. februar Finner henne ikke på snap mer? Har ikke sett på henne på årevis.. men det over virket så spaca😆
J.. Skrevet 16. februar #16027 Skrevet 16. februar Durancell skrev (På 7.12.2025 den 16.23): Feil tråd Nei. Anna har bare én datter,som jeg skrev. 1
Linazer Skrevet 16. februar #16028 Skrevet 16. februar Irja skrev (19 timer siden): Anna kjører på videre. Tenker hun ikke på at vennene til eldstedatteren, kanskje eldste sønn også ser dette?! Fy f*** så flaut! Hva i alle dager er motivasjonen bak dette? Jeg blir flau på hennes vegne. 19
Really Skrevet 17. februar #16029 Skrevet 17. februar Linazer skrev (9 timer siden): Hva i alle dager er motivasjonen bak dette? Jeg blir flau på hennes vegne. Motivasjonen er penger. Folk reagerer og klikker seg inn. Ikke første gang hun kler av seg foran kamera. 5
Vinnanna15 Skrevet 17. februar #16030 Skrevet 17. februar Irja skrev (På 16.2.2026 den 0.21): Anna kjører på videre. Tenker hun ikke på at vennene til eldstedatteren, kanskje eldste sønn også ser dette?! Fy f*** så flaut! Trist og tragisk! Tydeligvis desperat. 5 6
Outandabout Skrevet 17. februar #16031 Skrevet 17. februar Noen nær henne må vel reagere? Hun fortalte på et tidspunkt at nå hadde M fått snap. Da spurte en følger om hva hun tenkte ang at M såg på Anna sin snap. Anna svarte da at hun kom til å kontrollere hva M fikk se og ikke 🫣😬😜 Virker helt borte vekk! 3 11
J.. Skrevet 17. februar #16032 Skrevet 17. februar Outandabout skrev (48 minutter siden): Noen nær henne må vel reagere? Hun fortalte på et tidspunkt at nå hadde M fått snap. Da spurte en følger om hva hun tenkte ang at M såg på Anna sin snap. Anna svarte da at hun kom til å kontrollere hva M fikk se og ikke 🫣😬😜 Virker helt borte vekk! Anna har aldri hatt eller lært nettvett.. Hun tror nok at å blokkere henne (og evt skolevenner) fra egen snap hindrer henne i å se hva som postes,som om screenshots ikke dukker opp ved feks google søk eller man kan bli tilsendt forskjellig.. 5 6
Janneano Skrevet 17. februar #16033 Skrevet 17. februar Vinnanna15 skrev (10 timer siden): Trist og tragisk! Tydeligvis desperat. Jeg fikk opp denne reklamen selv. Helt fryktelig, dattera mi på 11 spurte hva det var😅 Folk gjør virkelig alt for penger, off. Skulle gitt de der en ordentlig jobb 5
Eva00 Skrevet 17. februar #16034 Skrevet 17. februar Å hun har hatt en sønn som blir/ble mobbet og måtte skifte skole..Ja, det er jo kjemperart at det skjedde!! Skjønner at andre voksne foreldre ikke sender barna sine på besøk dit, hu legger lista lavt må jeg si ! 15 3
mykemule Skrevet 25. februar #16035 Skrevet 25. februar Irja skrev (På 16.2.2026 den 0.21): Anna kjører på videre. Tenker hun ikke på at vennene til eldstedatteren, kanskje eldste sønn også ser dette?! Fy f*** så flaut! Wtf did l just see? 😳 1 8
mrbamb Skrevet 4. mars #16036 Skrevet 4. mars Har ikke sett eller hørt noe om mamma til michelle på årevis. Så popper dette opp på utforsk-siden min på snap. HVA er dette 1
Lineaaa Skrevet 4. mars #16037 Skrevet 4. mars Synes oppriktig synd på henne. Kan ikke ha mange alternative når dette var den beste løsningen hun kom på. 3 6
Monstertruck Skrevet onsdag kl. 22:55 #16038 Skrevet onsdag kl. 22:55 Et godt råd tid dere voksne kvinner- slutt å følge dette mennesket. Det fører da ikke noe god med seg ar dere gir henne klikk. 3 6
Avvisningsnavn Skrevet onsdag kl. 23:35 #16039 Skrevet onsdag kl. 23:35 Like ivrig på roser (for å nevne noe) som frk.Spears
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå