Outandabout Skrevet 2. april #15221 Del Skrevet 2. april Jeg har vært syk idag, kjedet meg og havnet innpå snappen til Anna (dessverre)… Sitter og snakker til kamera i langsomt tempo. Mange ord, null innhold. Kan ikke utdanne seg fordi at barna trenger henne 🤪 Hun hadde trengt å utvikle seg selv i form av enten utdanning eller en jobb. Makan til intetsigende monolog har jeg ikke vært borti. 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 2. april #15222 Del Skrevet 2. april Outandabout skrev (3 minutter siden): Jeg har vært syk idag, kjedet meg og havnet innpå snappen til Anna (dessverre)… Sitter og snakker til kamera i langsomt tempo. Mange ord, null innhold. Kan ikke utdanne seg fordi at barna trenger henne 🤪 Hun hadde trengt å utvikle seg selv i form av enten utdanning eller en jobb. Makan til intetsigende monolog har jeg ikke vært borti. Litt av en unnskyldning for ikke å utdanne seg. Hun må være den eneste i verden som ikke kan utdanne seg pga barna sine. 11 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 2. april #15223 Del Skrevet 2. april Hva handler dette om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaHare Skrevet 2. april #15224 Del Skrevet 2. april enhjørningfis skrev (15 minutter siden): Hva handler dette om? Klikk. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 2. april #15225 Del Skrevet 2. april BaHare skrev (1 time siden): Klikk. spekulasjoner om hun og Jan, kun klikk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet 3. april #15226 Del Skrevet 3. april Desperat!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 3. april #15227 Del Skrevet 3. april Krimskrans skrev (5 minutter siden): Desperat!! Jesus Christ!! Klickbait delux 🙄 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. april #15228 Del Skrevet 3. april Hun forteller ALDRI «alt»! Det er bare en endeløs rekke av ord omtrent uten poeng. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 3. april #15229 Del Skrevet 3. april Oi, jeg følger henne ikke og har ikke sett henne på mange år, hvor gammel er hun egentlig? Nå ble jeg såpass nysgjerrig at jeg kort sjekket snappen hennes. For noen helt innholdsløse snaps av dem som bare går rundt? Som om hele familien blir stalka. For et ytterst tragisk opplegg, at noen kan leve av levere så intetsigende innhold er ufattelig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 3. april #15230 Del Skrevet 3. april hvalstad45 skrev (1 time siden): Oi, jeg følger henne ikke og har ikke sett henne på mange år, hvor gammel er hun egentlig? Nå ble jeg såpass nysgjerrig at jeg kort sjekket snappen hennes. For noen helt innholdsløse snaps av dem som bare går rundt? Som om hele familien blir stalka. For et ytterst tragisk opplegg, at noen kan leve av levere så intetsigende innhold er ufattelig. Mye eldre enn hun fremstår som. spøk til alvor, hun er født i 1996, så hun blir 29år i løpet av året. Jeg er usikker på når. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SH# Skrevet 4. april #15231 Del Skrevet 4. april Livet hennes minner litt om de der såpeoperaene som går på dagtid og varer i det uendelige 😅 Days of our lives eller noe i den duren. Mangler bare en kjenningsmelodi som intro. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet lørdag kl 23:17 #15232 Del Skrevet lørdag kl 23:17 SH# skrev (På 4.4.2025 den 18.50): Livet hennes minner litt om de der såpeoperaene som går på dagtid og varer i det uendelige 😅 Days of our lives eller noe i den duren. Mangler bare en kjenningsmelodi som intro. Glamour..som gikk på TvNorge en gang i verden 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet søndag kl 01:08 #15233 Del Skrevet søndag kl 01:08 Hvordan hun skjermer barna fra alt hun deler (og ifølge henne selv skulle hun ønske hun kunne dele MYE mer…): Guttene har ÅPENBART(!!) ikke sosiale medier, så de trenger ingen skjerming. M får ikke lov til å se storyen hennes når hun deler noe M ikke skal se… Hvor naiv er det mulig å bli?? 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet søndag kl 20:44 #15234 Del Skrevet søndag kl 20:44 Krimskrans skrev (19 timer siden): Hvordan hun skjermer barna fra alt hun deler (og ifølge henne selv skulle hun ønske hun kunne dele MYE mer…): Guttene har ÅPENBART(!!) ikke sosiale medier, så de trenger ingen skjerming. M får ikke lov til å se storyen hennes når hun deler noe M ikke skal se… Hvor naiv er det mulig å bli?? Jeg så nettopp dette ufattelig dumme svaret Anna kom med til en følger. Michelle «får ikke se story når jeg ber henne la være»… Herre guuuuuuuud! Hun er jo heeeeeeeeelt på bærtur. Er det noe vi vet er det vel at Michelle kommer til å få med seg skriverier om Anna. Et enkelt søk på nett så har hun tilgang til det meste som er skrevet. Stakkars barn. Anna virker jo helt fjern? 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet søndag kl 20:52 #15235 Del Skrevet søndag kl 20:52 «Jeg har aldri sett verdien av å holde noe privat, for det har aldri lønnet seg for meg, uten at jeg skal si noe mer om det» say What??? 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet mandag kl 10:53 #15236 Del Skrevet mandag kl 10:53 Krimskrans skrev (På 6.4.2025 den 3.08): Hvordan hun skjermer barna fra alt hun deler (og ifølge henne selv skulle hun ønske hun kunne dele MYE mer…): Guttene har ÅPENBART(!!) ikke sosiale medier, så de trenger ingen skjerming. M får ikke lov til å se storyen hennes når hun deler noe M ikke skal se… Hvor naiv er det mulig å bli?? Ikke naiv, men dum. Veldig dum. Man utleverer ikke barna. Punktum. 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva00 Skrevet mandag kl 17:24 #15237 Del Skrevet mandag kl 17:24 Fortell meg, skal de flytte nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krimskrans Skrevet mandag kl 21:15 #15238 Del Skrevet mandag kl 21:15 Eva00 skrev (3 timer siden): Fortell meg, skal de flytte nå? Bygge nytt hus først… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet i går, 10:41 #15239 Del Skrevet i går, 10:41 Nå skal hun melke at hun ble mor veldig ung, men glemmer at det allerede er ferdig melket for hennes del. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå