missnorway94 Skrevet 5. april 2022 #12901 Del Skrevet 5. april 2022 Diamant20 skrev (12 minutter siden): Det virker som hun trives med sånne kjoler, for hun går ofte i de. Det må være lov tenker jeg. Helt lov det, synes bare det ser så malplassert ut, på lik linje med å legge gulv toppløs. Det må være lov å si tenker jeg. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 5. april 2022 #12902 Del Skrevet 5. april 2022 Diamant20 skrev (2 timer siden): Det virker som hun trives med sånne kjoler, for hun går ofte i de. Det må være lov tenker jeg. Skjønner at hun trives godt i slike kjoler, men jeg blir veldig nysgjerrig på hva hun har på seg når hun skal pynte seg? I slike situasjoner der vi andre kanskje klinker til med slike kjoler. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 1. mai 2022 #12903 Del Skrevet 1. mai 2022 Hva har skjedd ift økonomi siden hun må leie ut huset og hytta hele sommeren, og selger brukte klær på Instagram? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 2. mai 2022 #12904 Del Skrevet 2. mai 2022 Stinuss skrev (11 timer siden): Hva har skjedd ift økonomi siden hun må leie ut huset og hytta hele sommeren, og selger brukte klær på Instagram? Det er ganske vanlig å leie ut huset/ hytta i Kristiansand/ Søgne området om sommeren hvis man skal bort. Pga turisme og palmesus kan man få inn mye penger på kort tid. Kjenner mange som gjør det som ikke sliter med økonomien. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 2. mai 2022 #12905 Del Skrevet 2. mai 2022 Stinuss skrev (20 timer siden): Hva har skjedd ift økonomi siden hun må leie ut huset og hytta hele sommeren, og selger brukte klær på Instagram? På Sørlandet får man vel inn nok på å leie ut huset sitt om sommeren til å dekke en tur til Syden for seg selv (hvis huset er fint og beliggenheten bra selvfølgelig). Så det hadde jeg glatt gjort selv 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 30. mai 2022 #12906 Del Skrevet 30. mai 2022 Topp at hun ikke nevnte hvilket barn som måtte hentes av ambulanse, mer av det👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 6. juli 2022 #12907 Del Skrevet 6. juli 2022 Vifte skrev (På 20.3.2022 den 21.44): Hvem Aker i snø i bare bikini-overdel? Alle andre hadde på seg vinterjakke. Det blir for dumt for meg Ikke så mange som står på hendene uten truse heller… 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. juli 2022 #12908 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Zimba91 skrev (16 timer siden): Ikke så mange som står på hendene uten truse heller… Og i dag viser hun seg fram i speilet i bikini med minimal truse. Endret 7. juli 2022 av FruRosa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. juli 2022 #12909 Del Skrevet 9. juli 2022 FruRosa skrev (På 7.7.2022 den 11.37): Og i dag viser hun seg fram i speilet i bikini med minimal truse. Minker det på penger kanskje? Det må kronasjer inn og da må det spilles på sex og kropp. 🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. juli 2022 #12910 Del Skrevet 9. juli 2022 Lenge siden hun har holdt på sånn som de siste dagene ... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 10. juli 2022 #12911 Del Skrevet 10. juli 2022 FruRosa skrev (19 timer siden): Lenge siden hun har holdt på sånn som de siste dagene ... Hun burde få seg noen nye rådgivere… Dette er bare flaut… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NathalieP Skrevet 10. juli 2022 #12912 Del Skrevet 10. juli 2022 Det så sikkert smart ut fra sidelinjen. Pappa liggende på brygga for å ta bilde oppunder skjørtet til mamma, med barna som ventende tilskuere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 13. juli 2022 #12913 Del Skrevet 13. juli 2022 FruRosa skrev (På 9.7.2022 den 21.41): Lenge siden hun har holdt på sånn som de siste dagene ... Når jeg så denne snappen tenkte jeg hun har IKKE forandret seg. En ung kvinne som er enormt opptatt av sex. Hva er hensikten med å legge ut et sånt bilde? Det kommer jeg aldri til å forstå. Dette er en småbarnsmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 13. juli 2022 #12914 Del Skrevet 13. juli 2022 Det er vel derfor hun nesten ikke har reklame lenger. Er ikke god reklame med en som oppfører seg slik.., , og sikkert vanskelig å få nye avtaler. Det er flerr av influencerne som reklamerer for fotmaske nå, hun er den eneste som viser puppene for å reklamere for et produkt ment for føtter.., 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 20. juli 2022 #12915 Del Skrevet 20. juli 2022 Himmel og hav, hva i alle dager er det hun legger ut? Noen bør stoppe henne, det er så utrolig pinlig å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 21. juli 2022 #12916 Del Skrevet 21. juli 2022 Ser ut som hun er påann igjen med lettkledde bilder. Snapper som fokuserer på å vise fram bryster og rumpa. Ok så var hun i bikini, men bildet igår når hun lå på solseng har vi sett liknende av før, hun utelot bare den enorme svaien i ryggen. Hun burde prøve seg som glamourmodell, hun hadde elsket den jobben.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. juli 2022 #12917 Del Skrevet 21. juli 2022 Er det noe igjen av influencerkarrieren til Anna Rasmussen? Har hun noen samarbeid ? Er hun aktiv noe sted? Trodde egentlig hun hadde gitt seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 21. juli 2022 #12918 Del Skrevet 21. juli 2022 Isild skrev (50 minutter siden): Er det noe igjen av influencerkarrieren til Anna Rasmussen? Har hun noen samarbeid ? Er hun aktiv noe sted? Trodde egentlig hun hadde gitt seg. Kan ikke forstå at det er mye å hente på det hun driver med nå. Hun har noe reklame for maybeauty(?) inn i mellom, de samme videoene som går i repeat om og om igjen. Muligens noe for Twistshake en gang i blant? Ellers er det superkorte videosnutter der man ikke får med seg hva det egentlig dreier seg om, eller noe nakenhet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 21. juli 2022 #12919 Del Skrevet 21. juli 2022 På Instagrambioen står det «permanent utestengt fra Tinder, så legg meg heller til på snap» 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. juli 2022 #12920 Del Skrevet 21. juli 2022 Dårlig med inntekter nå da kanskje, må «gønne» på med nesten nakenbilder da. Graver nok bare hullet dypere. Burde tenke på barna, spesielt eldste hvor venner sikkert får med seg mye.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå