Bahir Skrevet 5. november 2020 #12581 Del Skrevet 5. november 2020 9 timer siden, Chroma skrev: Hun skriver jo at de får vite kjønnet på mandag, så hun er nok ca 18 uker på vei. Hun vil ikke si hvor langt eller når termin er. Merkelige greier med tanke på hvor mye annet som blir utlevert. Det er vel for å få folk nysgjerrige og få flere følgere. Ja det må være den eneste grunnen, hun gjør alt for å holde på lesere😅 Tenkte kansje hun skulle på privat ultralyd før den ordinære..Får vente å se da🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 5. november 2020 #12582 Del Skrevet 5. november 2020 2 timer siden, Bahir skrev: Ja det må være den eneste grunnen, hun gjør alt for å holde på lesere😅 Tenkte kansje hun skulle på privat ultralyd før den ordinære..Får vente å se da🙈 Ja, det kan godt hende det er tidlig ultralyd de skal på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppsi Skrevet 9. november 2020 #12583 Del Skrevet 9. november 2020 Noen som vet Hvordan gikk det på ultralyden idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahir Skrevet 11. november 2020 #12584 Del Skrevet 11. november 2020 På 10.11.2020 den 0.22, Peppsi skrev: Noen som vet Hvordan gikk det på ultralyden idag? Nei. Hun har ikke gått ut med noe mer. Nå går det nok noen dager før det kommer annonse innhold for å melke situasjonen. Før hun lager noe voldsomme greier med gender reveal rekner jeg med.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 11. november 2020 #12585 Del Skrevet 11. november 2020 Tipper gutt. Hadde de fått jente hadde hun ikke klart å holde tett, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 11. november 2020 #12586 Del Skrevet 11. november 2020 2 timer siden, Bahir skrev: Nei. Hun har ikke gått ut med noe mer. Nå går det nok noen dager før det kommer annonse innhold for å melke situasjonen. Før hun lager noe voldsomme greier med gender reveal rekner jeg med.. Du har sikkert rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 11. november 2020 #12587 Del Skrevet 11. november 2020 3 timer siden, Chroma skrev: Tipper gutt. Hadde de fått jente hadde hun ikke klart å holde tett, tror jeg. Tror jeg også. 😉 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 11. november 2020 #12588 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) Hun sier at de vil holde kjønnet innen familien. Jeg tror kanskje at det er en gutt, og at Anna som ønsker seg en jente, er litt skuffet. Endret 11. november 2020 av Twistdott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 11. november 2020 #12589 Del Skrevet 11. november 2020 Ja hun har jo sagt ved flere anledninger at hun ønsker seg veldig en jente til. Tenker også at hun ville røpet det hvis det ble som hun hadde håpet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. november 2020 #12590 Del Skrevet 12. november 2020 Hvorfor fortelle offentlig de skal på ultralyd og få vite kjønn, for så å si at de vil holde det i familien en stund? Hun kunne jo bare latt vær å fortelle om UL, så hadde hun sluppet spørsmål og spekulasjoner. Men det hadde ikke generert økt trafikk til SoMe og større reklameverdi. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 12. november 2020 #12591 Del Skrevet 12. november 2020 2 timer siden, FruRosa skrev: Hvorfor fortelle offentlig de skal på ultralyd og få vite kjønn, for så å si at de vil holde det i familien en stund? Hun kunne jo bare latt vær å fortelle om UL, så hadde hun sluppet spørsmål og spekulasjoner. Men det hadde ikke generert økt trafikk til SoMe og større reklameverdi. Anna driver på i kjent stil. Alt for å lokke oss innpå snap og insta. Selv følger jeg henne bare av nysgjerrighet, ikke fordi jeg er fan av henne. Jeg sveiper meg aldri inn på reklame. Hun skal melke dette svangerskapet, fødsel og etter fødsel for det det er verdt. Ja hun har gitt seg med bloggingen, men samme gjørma på snap og instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 17. november 2020 #12592 Del Skrevet 17. november 2020 Hun venter garantert en gutt til. At hun ikke vil oppgi kjønnet vitner om det. Hun hadde garantert ikke klart å holde på det hvis hun ventet ei jente. Hun virka lei seg i snapstoryen også. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 18. november 2020 #12593 Del Skrevet 18. november 2020 Ja det skinte ikke av henne akkurat...mest bare klaging, som hun "måtte få lov til" når man er gravid. Ikke et eneste positivt aspekt ved det virker det som. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 18. november 2020 #12594 Del Skrevet 18. november 2020 5 timer siden, Clara80 skrev: Ja det skinte ikke av henne akkurat...mest bare klaging, som hun "måtte få lov til" når man er gravid. Ikke et eneste positivt aspekt ved det virker det som. Kan jo hende hun bare var veldig sliten, i og med at hun sier hun har det tøft i dette svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 18. november 2020 #12595 Del Skrevet 18. november 2020 At man blir litt skuffet der og da når man får vite at tredje gutten kommer kan jeg skjønne..... men jeg skjønner ikke at man er lei seg i dagevis. Så jeg tror jo kanskje at dette svangerskapet er tøffere enn de andre - hun er nok bare sliten. Hun, som alle andre, vet vel at man ikke kan «bestille» kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanadis Skrevet 18. november 2020 #12596 Del Skrevet 18. november 2020 Hun får ei jente, så hun er neppe lei seg. Hun planlegger nok bare en stor måte å avsløre dette på, noe ala familien Nyhus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahir Skrevet 23. november 2020 #12597 Del Skrevet 23. november 2020 Vanadis skrev (På 18.11.2020 den 20.15): Hun får ei jente, så hun er neppe lei seg. Hun planlegger nok bare en stor måte å avsløre dette på, noe ala familien Nyhus. Hvorfor tror du hun får jente? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. november 2020 #12598 Del Skrevet 23. november 2020 On 10/15/2020 at 9:33 PM, Jaymie said: Hun har heldigvis færre følgere nå pga nedlagt blogg, også sier hun at hun tar opp igjen fag for å kunne si til sine barn at de bør ta en utdannelse og vise til at hun selv snudde og fullførte sin. Det synes jeg er positivt. Anna tar opp igjen fag??? Tror man på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 24. november 2020 #12599 Del Skrevet 24. november 2020 Tiden går fort i SoMe ... A skriver på IG at hun nærmer seg halvveis i svangerskapet. Hun har tidligere fortalt at hun har termin 19.mai, ergo er hun ca 15 uker på vei nå! I slutten av desember er hun halvveis! Hvorfor sånt hastverk? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 24. november 2020 #12600 Del Skrevet 24. november 2020 FruRosa skrev (21 minutter siden): Tiden går fort i SoMe ... A skriver på IG at hun nærmer seg halvveis i svangerskapet. Hun har tidligere fortalt at hun har termin 19.mai, ergo er hun ca 15 uker på vei nå! I slutten av desember er hun halvveis! Hvorfor sånt hastverk? Hun sa på Snap at hun var 17 uker i forrige uke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå