Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man kan si mye om Trine Grung, men jeg liker at hun nærmest i klartekst ytrer at Anna er ustabil og ikke i stand til å forholde seg til verden og livet generelt. Fjaset om at MH er «ute etter» AR og IR blir – for meg – bare dumt, men som sagt; det hun skriver om Anna var ikke det verste hun har hamra ned på tastaturet. 👍

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Marist
Skrevet
2 minutter siden, Fjolleriet skrev:

Man kan si mye om Trine Grung, men jeg liker at hun nærmest i klartekst ytrer at Anna er ustabil og ikke i stand til å forholde seg til verden og livet generelt. Fjaset om at MH er «ute etter» AR og IR blir – for meg – bare dumt, men som sagt; det hun skriver om Anna var ikke det verste hun har hamra ned på tastaturet. 👍

Hvor skriver hun om Anna?

Skrevet
29 minutter siden, Diamant skrev:

Hvem av Anna's profiler går du inn på? Hun har to. På "Anna Rasmussen" ser jeg bare en (positiv) kommentar under det innlegget, men på "Mamma til Michelle" ligger det mange kommentarer, blant annet de fra Mads Hansen og Trine Grung. Men, jeg tror hun er i ferd med å slette, så det gjelder å forte seg ;)

Takk! Fant det nå. 

Jeg var ikke klar over at hun hadde en FBkonto som heter Mamma til M...

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Marist skrev:

Hvor skriver hun om Anna?

Facebook-siden til MtM :)

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
23 minutter siden, Xstrella skrev:

Sletter og sletter nå. Skal KUN stå hyllest, klapp og hvor fin, super og perfekt hun er. 

Det står fortsatt en del kritiske kommentarer igjen

Skrevet
48 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Gøy å se Mads Hansen sine innlegg får 100-vis av tomler opp, mens mtm sine motsvar knapt en eneste. Og dette er på hennes egen fb-side.... Sier litt...

Han har 650 likes på kommentaren sin på hennes FB side. Hvis hun skal blokkere alle de får hun litt å gjøre 😊

• Liker 6
Skrevet

Jeg blir helt oppgitt å lese den ene kommentaren på MtM som mener at AR sine barn vil komme bedre ut enn barnet til MH, fordi MH tydeligvis er en mobber og lærer ungen sin å mobbe. Og det gjør ikke AR liksom? Er ingen tvil om hvem som kommer best ut i denne sammenhengen... 

• Liker 18
Skrevet
21 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Det står fortsatt en del kritiske kommentarer igjen

Ja utrolig nok. Bra m.h svarte på hennes facebook. Blir for dumt om hun sletter det.

• Liker 3
Skrevet

Hva er det Mads Hansen har sagt? Finner det ikke noe sted.

Skrevet
2 minutter siden, Ella Grisella skrev:

Hva er det Mads Hansen har sagt? Finner det ikke noe sted.

Bilde på hans ig. 

Skrevet

Hu (og flere andre bloggere) tar jo ALL kritikk som hat. Umulig å stille et lite kritisk spørsmål uten at man blir beskyldt for mobbing, trakassering og at man driver med hets. Dette er så latterlig og tåpelig at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Tydelig at Mads Hansen likevel klarer å komme under huden på de, for nå har faktisk Anna endret instanavnet sitt. Håper Mads bare fortsetter og at han aldri gir seg med det han gjør, han er en viktig stemme og er tydelig at det han gjør og sier hjelper også!

• Liker 22
Skrevet
1 minutt siden, caline skrev:

Hu (og flere andre bloggere) tar jo ALL kritikk som hat. Umulig å stille et lite kritisk spørsmål uten at man blir beskyldt for mobbing, trakassering og at man driver med hets. Dette er så latterlig og tåpelig at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Tydelig at Mads Hansen likevel klarer å komme under huden på de, for nå har faktisk Anna endret instanavnet sitt. Håper Mads bare fortsetter og at han aldri gir seg med det han gjør, han er en viktig stemme og er tydelig at det han gjør og sier hjelper også!

Håper flere store navn som han tar et tak slik som MH gjør. Tydeligvis svir det skikkelig for frøken Perfekt. 

• Liker 10
Skrevet
11 minutter siden, Xstrella skrev:

Ja utrolig nok. Bra m.h svarte på hennes facebook. Blir for dumt om hun sletter det.

Hun tør nok ikke slette det for han har snart 700 likes og det ville blitt for avslørende. Ser ut som hun har slettet et annet kritisk svar fra noen, som hadde over 80 likes. Hun kommer nok til å slette alle kritiske bortsett fra Mads 😊

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Xstrella skrev:

Bilde på hans ig. 

omg! Fulltreffer... :o

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Justlooking skrev:

Hun tør nok ikke slette det for han har snart 700 likes og det ville blitt for avslørende. Ser ut som hun har slettet et annet kritisk svar fra noen, som hadde over 80 likes. Hun kommer nok til å slette alle kritiske bortsett fra Mads 😊

Lurer på hva i all verden hun egentlig prøver å oppnå med det. 😂 Hun ligger jo veldig dårlig an til å vinne diskusjonen. Skjønner heller ikke hvorfor hun vil utlevere seg til å være en survete og umoden jente på nettet. Skulle tro folk kun ville legge ut glansbildet av seg selv, men hver sin smak!

• Liker 4
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

ER trendy om dagen å surve og kalle det mobbing så fort noen ikke er 100% enig i det man skriver, var en annen mamma blogger som og hylte litt om dette denne uken. Får håpe flere får øynene opp for hvor kyniske de er...

• Liker 3
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Leser i kommentarfeltet at enkelte oppfordrer til å anmelde han. Jeg synes ikke det var hyggelig gjort av Mads, men en anmeldelse hadde hun ikke kommet noen vei med. Han gjorde ikke noe ulovlig.

Skrevet
2 minutter siden, marthes skrev:

ER trendy om dagen å surve og kalle det mobbing så fort noen ikke er 100% enig i det man skriver, var en annen mamma blogger som og hylte litt om dette denne uken. Får håpe flere får øynene opp for hvor kyniske de er...

Det har vært så stort fokus på mobbing i media at det ikke lenger er lov å være uenig. Alle er så hårsåre om dagen, at de kommer til å slite i livet hvis de ikke klarer å se en sak fra en annens synsvinkel. 

• Liker 11
Gjest SelinaKyle
Skrevet
På 24.7.2018 den 22.44, Saade skrev:

Lettvint å skylde på psykiske lidelser og gå i offerrollen i stedenfor å ta til seg kritikken. Den dama der tar ansvarsfraskrivelse til et nytt nivå. Det stuntet der ble litt for krampaktig. At hun ikke bare kan ta til seg kritikken og vokse opp. 

Enig. Om hun sliter psykisk eller har en diagnose, så fraskriver det ikke noen som helst form for ansvar. Hun er ansvarlig for seg selv, for barna, for der hun publiserer på bloggen. Uavhengig om hun sliter psykisk eller ikke. Skal litt til for å bli kalt utilregnelig..

Og hvis hun sliter psykisk er vel det å blogge på slikt skandaløst vis det siste hun bør gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...