Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I morgen slippes vel boken, så regner med det blir mye skriverier om det... Og at det mest "interessante" (dvs det som er mest spennende i boken) kommer frem i media. Å kjøpe denne boka? For to år siden ville jeg nok ha gjort det. Nå? Aldri.

Endret av missblogg
  • Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, caskerette skrev:

Men biblioteket må også betale for boka, just sayin. Hvis dere ikke vil støtte Anna med penger, så hjelper det ikke å spørre biblioteket om å kjøpe inn boka.

Regner med at biblioteket kjøper inn kun ett eksemplar av boka? Så da er det vel bedre at f.eks. 100 personer låner boka på biblioteket enn at disse 100 personene kjøper boka i bokhandelen? Altså, hvis de ikke ønsker å støtte Anna med penger...

• Liker 25
Skrevet
2 minutter siden, Diamant skrev:

Regner med at biblioteket kjøper inn kun ett eksemplar av boka? Så da er det vel bedre at f.eks. 100 personer låner boka på biblioteket enn at disse 100 personene kjøper boka i bokhandelen? Altså, hvis de ikke ønsker å støtte Anna med penger...

Det er selvfølgelig sant, men jeg tviler på at denne boka får slike utlånstall, det er ofte slik at en bok kjøpes inn kun fordi en person ønsker seg den, og så er det kanskje ikke særlig mange flere som låner den. Men jeg kan ta feil der. Jeg jobber selv med bokinnkjøp. Skal jeg ta den inn, mener dere? Kan jeg forvente et kjempeutlån da?

Skrevet

De største overskriftene i den boka kommer vel uansett til å bli gjenfortalt i media, så jeg er overhode ikke redd for å gå glipp av noe. Jeg kan liksom ikke skjønne hvem som går å kjøper den boka. Hadde vært SÅ flau om jeg skulle gå til disken med den, på samme måte som å være 15 og kjøpe kondomer liksom. 

• Liker 19
Skrevet
9 minutter siden, caskerette skrev:

Det er selvfølgelig sant, men jeg tviler på at denne boka får slike utlånstall, det er ofte slik at en bok kjøpes inn kun fordi en person ønsker seg den, og så er det kanskje ikke særlig mange flere som låner den. Men jeg kan ta feil der. Jeg jobber selv med bokinnkjøp. Skal jeg ta den inn, mener dere? Kan jeg forvente et kjempeutlån da?

Det med 100 personer var satt på spissen, jeg aner jo ikke hvor mange som vil låne boka på biblioteket. Men hvis jeg skal tippe så blir det nok mer enn èn person :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil jo tro at målgruppen til boken bruker bibliotek, altså ungdom/barn og at det således vil bli utlånt om man kjøper den inn.

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, richbitch skrev:

🙊

IMG_2694.PNG

Herregud.. skulle tro dama hadde dødd.. 

Da de litt større stjernene som MJ, Prince, David Bowie etc døde ble de hyllet på litt samme måte.. «Familien snakker ut om de siste dagene» «hør de beste låtene her» 

og A har bare ei litta bloggpause...

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, GulSitron skrev:

Da de litt større stjernene som MJ, Prince, David Bowie etc døde ble de hyllet på litt samme måte.. «Familien snakker ut om de siste dagene» «hør de beste låtene her» 

Tror dette fra Harm & Hegseth må være ironi? Eller..?

• Liker 37
Skrevet
1 minutt siden, Diamant skrev:

Tror dette fra Harm & Hegseth må være ironi? Eller..?

Ja, det vil jeg tro. 

• Liker 8
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
GulSitron skrev (På 24.9.2017 den 16.27):

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
9 minutter siden, GulSitron skrev:

Herregud.. skulle tro dama hadde dødd...

Det er vel ment som humor. Tror ikke de sitter hjemme å sørger for at hun har gitt seg 😅

• Liker 14
Gjest Kariannne
Skrevet

Så Bloggerne episoden med Vixen awards nå. Anna tror det er ensbetydende med å ha flest klikk på bloggen og være folkets favoritt. De fleste som klikker inn på bloggen til Anna er for å se hva galskap hun har kokt sammen nå. Ikke fordi bloggen er så veldig bra, eller at folk har hun som favoritt. Det er som når det brenner ett sted, folk strømmer til for å se. Sånn er det med bloggen til Anna også. 

Skrevet

Men skjønner ikke hvorfor hun ble SÅ sint da hun ikke vant. Hun sa jo rett før at det bare var en dum pris.

• Liker 8
Skrevet
54 minutter siden, richbitch skrev:

🙊

IMG_2694.PNG

Hvor kan jeg lese resten hen? Link? :)

• Liker 4
Skrevet
37 minutes ago, GulSitron said:

Anna blir alt annet enn hyllet her for å si det sånn.

• Liker 15
Skrevet
13 minutter siden, Solivagant skrev:

Anna blir alt annet enn hyllet her for å si det sånn.

Nei, men den screenshot greia lengre opp.. Selv om det er ironi, så får jeg nesten litt feeling av at «her har noe stort forlatt sin plattform».. 

Hun blir jo hyllet av Jan da ihvertfall. Det er jo noe 🙃

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, richbitch skrev:

Det er vel ment som humor. Tror ikke de sitter hjemme å sørger for at hun har gitt seg 😅

Eh, nei, ikke akkurat. Så han tulla med det på facebook andre steder og. "Dagens sjokk", liksom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...