LizbethOsnes Skrevet 8. august 2017 #1721 Del Skrevet 8. august 2017 Dette er rett og slett veldig trist. Husker jeg feil når jeg mener standhaftig at hun skrev at denne flyttingen var gjort av hensyn til det beste for barna? I mine øyne ville det ha betydd noe sånt som: - En eller flere barnefedre skal feriere i Oslo - Det blir hyppige samvær fremover, derfor er Oslo et greit alternativ for periode ettersom det er enklere med tanke på flyturer - Det ene barnet er sykt eller lignende, og trenger hyppig oppfølging fra et av Norges beste (?) sykehus Jeg antar at jeg har andre prioriteringer.. Om 2 år har jeg valget mellom å gå et høyskole-studie som per i dag overhodet ikke frister (men det betyr at vi kan bli boende her) eller å flytte 1 time unna for å gå det jeg brenner mest for (noe som sannsynligvis vil bety at vi må flytte, ettersom det blir altfor lange skole/SFO/barnevakt-dager for datteren min om ikke) - og jeg heller kraftig mot det første. Årrhhh, det skulle ikke ha vært lovlig å irritere seg så innigranskauen av en blogger... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 8. august 2017 #1722 Del Skrevet 8. august 2017 Da ble det ingen start på utdannelse denne høsten...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 8. august 2017 #1723 Del Skrevet 8. august 2017 10 minutter siden, Trude.lutt skrev: Da ble det ingen start på utdannelse denne høsten...... Det kommer nok aldri til å skje.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 8. august 2017 #1724 Del Skrevet 8. august 2017 7 timer siden, Orly skrev: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155810738199750&id=7679924749 Er det virkelig INGEN som ser problemet? En mor som prioriterer sine ambisjoner og PR-kåthet fremfor å tenke på barnas beste? Hva er liksom så farlig med at ungen enda en gang må flytte i løpet av sitt korte liv, starte på skole i Oslo (er det bekreftet at hun får starte på skole da? skulle hun ikke få hjemmeundervisning?) for så bli revet opp fra roten igjen og måtte starte på skole i Søgne etter desember? Er det ingen som ser hva slags skade det kan forårsake? Blodfansa ass...... stakkars stakkars lille, mammahjertet blør 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chenet Skrevet 8. august 2017 #1725 Del Skrevet 8. august 2017 4 minutter siden, Ulzzang skrev: Er det virkelig INGEN som ser problemet? En mor som prioriterer sine ambisjoner og PR-kåthet fremfor å tenke på barnas beste? Hva er liksom så farlig med at ungen enda en gang må flytte i løpet av sitt korte liv, starte på skole i Oslo (er det bekreftet at hun får starte på skole da? skulle hun ikke få hjemmeundervisning?) for så bli revet opp fra roten igjen og måtte starte på skole i Søgne etter desember? Er det ingen som ser hva slags skade det kan forårsake? Blodfansa ass...... stakkars stakkars lille, mammahjertet blør De folkene som kommenterer på TV2 sine sider er jo ikke blodfansene, det er jo folk som ikke aner noe om hvem dette er? Eller hvorfor det stilles spørsmålstegn ved om dette er lurt eller ei, de leser en historie om en som tar med ungene når hun skal på TV noe annet vet de neppe. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juletrollet Skrevet 8. august 2017 #1726 Del Skrevet 8. august 2017 "Alle flytter jo på seg i løpet av livet". Hva slags argument er det? Det er skolestart i 1. klasse det er snakk om. Skjønner forøvrig ikke helt hvorfor hun vil holde saken om det blir hjemmeskole/vanlig skole så hemmelig. Vil jo ikke være det verste hun har fortalt om på bloggen. Nakenbilder og eksponering i tide og utide er greit, men om det blir hjemmeundervisning eller ikke skal plutselig bli så skikkelig topphemmelig? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 8. august 2017 #1727 Del Skrevet 8. august 2017 11 minutter siden, Ulzzang skrev: Er det virkelig INGEN som ser problemet? En mor som prioriterer sine ambisjoner og PR-kåthet fremfor å tenke på barnas beste? Hva er liksom så farlig med at ungen enda en gang må flytte i løpet av sitt korte liv, starte på skole i Oslo (er det bekreftet at hun får starte på skole da? skulle hun ikke få hjemmeundervisning?) for så bli revet opp fra roten igjen og måtte starte på skole i Søgne etter desember? Er det ingen som ser hva slags skade det kan forårsake? Blodfansa ass...... stakkars stakkars lille, mammahjertet blør Nå må vi huske at dette er TV2 sine følgere som kommenterer, ikke Annas. Flertallet vet vel ikke halvparten av historien engang. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 8. august 2017 #1728 Del Skrevet 8. august 2017 I et normalt tilfelle så er det jo ikke verdens undergang å flytte med barna sine. Å flytte barna for et halvt år er vel ikke krise dét heller. Det som er krise her er at det ikke er første gang disse barna blir flyttet rundt på. De får aldri noe stabilitet rundt seg. De har, til tross for sin unge alder, allerede flyttet flere ganger. Og i tillegg til flyttingen så har de også måttet skifte barnehage enda flere ganger (eksempel så har de gått i to barnehager i Kypros og to barnehager i Søgne)... De som støtter henne i kommentarfeltet har nok ikke tenkt over dette. De tenker vel at dette er en vanlig familie som tar med seg barna, men det er jo ikke tilfelle her. Jeg ville nok uansett ikke ha flyttet barna mine akkurat det første halvåret rundt skolestart, MEN det MtM driver med er hundre ganger verre. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 8. august 2017 #1729 Del Skrevet 8. august 2017 4 minutter siden, Solivagant skrev: Nå må vi huske at dette er TV2 sine følgere som kommenterer, ikke Annas. Flertallet vet vel ikke halvparten av historien engang. Ser den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 8. august 2017 #1730 Del Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, richbitch skrev: I et normalt tilfelle så er det jo ikke verdens undergang å flytte med barna sine. Å flytte barna for et halvt år er vel ikke krise dét heller. Det som er krise her er at det ikke er første gang disse barna blir flyttet rundt på. De får aldri noe stabilitet rundt seg. De har, til tross for sin unge alder, allerede flyttet flere ganger. Og i tillegg til flyttingen så har de også måttet skifte barnehage enda flere ganger (eksempel så har de gått i to barnehager i Kypros og to barnehager i Søgne)... De som støtter henne i kommentarfeltet har nok ikke tenkt over dette. De tenker vel at dette er en vanlig familie som tar med seg barna, men det er jo ikke tilfelle her. Jeg ville nok uansett ikke ha flyttet barna mine akkurat det første halvåret rundt skolestart, MEN det MtM driver med er hundre ganger verre. Og det sykeste er å tenke at hun gjør det fordi HUN ØNSKET det såååå mye, hun elsker å få oppmerksomhet og bli dullet med, meg meg meg meg... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. august 2017 #1731 Del Skrevet 8. august 2017 22 minutter siden, richbitch skrev: I et normalt tilfelle så er det jo ikke verdens undergang å flytte med barna sine. Å flytte barna for et halvt år er vel ikke krise dét heller. Det som er krise her er at det ikke er første gang disse barna blir flyttet rundt på. De får aldri noe stabilitet rundt seg. De har, til tross for sin unge alder, allerede flyttet flere ganger. Og i tillegg til flyttingen så har de også måttet skifte barnehage enda flere ganger (eksempel så har de gått i to barnehager i Kypros og to barnehager i Søgne)... De som støtter henne i kommentarfeltet har nok ikke tenkt over dette. De tenker vel at dette er en vanlig familie som tar med seg barna, men det er jo ikke tilfelle her. Jeg ville nok uansett ikke ha flyttet barna mine akkurat det første halvåret rundt skolestart, MEN det MtM driver med er hundre ganger verre. I tillegg så gjør mangelen på nettverk rundt dem barna ekstra sårbare for endringer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 8. august 2017 #1732 Del Skrevet 8. august 2017 Hvis hun kommer i duell, så skal jeg bruke 500 kr på motstanderen. Ikke sikkert det hjelper noe i havet av stemmer Jan kommer til å kaste ut, men må prøve. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 8. august 2017 #1733 Del Skrevet 8. august 2017 Kommentarene under gir meg frysninger - og ikke de gode frysningene. At folk kan være så naiv og tvers gjennom dumme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 8. august 2017 #1734 Del Skrevet 8. august 2017 Ikke bare sjalu, sykelig sjalu. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 8. august 2017 #1735 Del Skrevet 8. august 2017 47 minutter siden, Louiah skrev: Hvis hun kommer i duell, så skal jeg bruke 500 kr på motstanderen. Ikke sikkert det hjelper noe i havet av stemmer Jan kommer til å kaste ut, men må prøve. Nå har heldigvis ikke bare Anna en kjæreste som kommer til å stemme masse. Alle deltagerne har nok kjæreste og/eller familie som kommer til å være ivrige med "stemmeknappen" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 8. august 2017 #1736 Del Skrevet 8. august 2017 2 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Ikke bare sjalu, sykelig sjalu. Og Djengis Khan har hun aldri hørt om... Men hjemmeundervisning vurderer hun. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 8. august 2017 #1737 Del Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, Veslefrikk skrev: Og Djengis Khan har hun aldri hørt om... Men hjemmeundervisning vurderer hun. Jeg så hele det intervjuet der. Hun fikk spørsmål om noe sånt som; Vil Jan like dette? Det blir jo mye intimt osv med dansepartneren. Hvorpå Anna svarer: Det vil Jan få glede av når jeg kommer hjem! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg gjest91 Skrevet 8. august 2017 Populært innlegg #1738 Del Skrevet 8. august 2017 "Jeg er den typen jente som utsetter skolestarten til datteren min for å selv få delta i Skal vi danse" 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 8. august 2017 #1739 Del Skrevet 8. august 2017 9 timer siden, smalls skrev: Tipper de som kommenterer er unge og de skjønner ikke problemet. Alle flytter jo med barna sine liksom 🙄 Det er folk i alderen 30+ 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 8. august 2017 #1740 Del Skrevet 8. august 2017 Hun har jo den aller minste "fanskaren" av alle! Grunde er en utrolig kjekk gutt, han ordlegger seg riktig, har en sterk personlighet, han har kropp og sjarm. Han var akkurat med på paradise, og smeltet mange hjerter! Han er fersk, og spennende. Han skam-skuespilleren er også fersk, men vet ikke så mye om han annet enn at han er veldig i fokus. Også har vi tommy steine og de andre eldre. Hva har Anna å stille opp med når hun står med disse? Tror dette er starten på et flykræsj. Tror den omtalte bimkræsjen er oppgradert... Stakkars Anna som faktisk tror dette vil bli en drøm. For henne blir det jo et mareritt. Tenk på de son bestemmer deltakere, de har jo satt henne som er så anonym fra før, sammen med så mange profilerte! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå