chremiil Skrevet 18. juli 2017 #1061 Del Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, Ulzzang skrev: Hva skjer med innlegget om å lage jentebaby? Mange som kommenterer på Facebook-siden hennes om at innlegget var dum,men jeg har selvfølgelig ikke lest Bare at hun gjerne vil ha en ny michelle og kle opp i rosa ballerinaskjørt og at hun har fått inn tips på hvordan man skal lage jentebaby(!!!!), men at folk gjerne skal komme med flere tips. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 18. juli 2017 #1062 Del Skrevet 18. juli 2017 1 time siden, chremiil skrev: Bare at hun gjerne vil ha en ny michelle og kle opp i rosa ballerinaskjørt og at hun har fått inn tips på hvordan man skal lage jentebaby(!!!!), men at folk gjerne skal komme med flere tips. Det er jo derfor man får barn, for å kunne kle de opp i søte klær og leve gjennom dem og leke dukkehus med dem. De er litt som dukker, bare ekte! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chremiil Skrevet 18. juli 2017 #1063 Del Skrevet 18. juli 2017 4 minutter siden, Ulzzang skrev: Det er jo derfor man får barn, for å kunne kle de opp i søte klær og leve gjennom dem og leke dukkehus med dem. De er litt som dukker, bare ekte! Selvfølgelig! Skjønner godt at hun vil ha ny jente, mye finere klær til jentedukker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 18. juli 2017 #1064 Del Skrevet 18. juli 2017 "Tro det eller ei, jeg liker å være alene i verden" - Det har jeg ingen problemer med å tro på, Anna 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 18. juli 2017 #1065 Del Skrevet 18. juli 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt - Pavilion, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 18. juli 2017 #1066 Del Skrevet 18. juli 2017 Anna skriver i dag "Jeg har blant annet fått diverse råd om at jeg blant annet bør få en utdanning og en fast jobb, og da lurer jeg fælt på hvordan barna skulle være tjent med en mor som er borte halve dagen og i tillegg tjener mindre penger. Og neida, jeg sier ikke at det er negativt, jeg er den første til å heie frem kvinner som både tørr å satse innenfor næringsliv og utdannelse. Men jeg driver allerede et selskap, og inntekten min har jeg skrevet om før. Jeg tror de aller fleste vet at jeg både har mer penger, og mer tid til barna mine en gjennomsnittet, og det er jeg utrolig takknemlig for!" 1. Barna er tjent med det fordi de vil skjønne at utdannelse er viktig for å få den jobben de ønsker seg. 2. Utdannelse gir mer penger. Jeg er sikker på at en godt utdannet økonom i fast stilling som i tillegg har jobbet en del tjener bedre enn Anna. Guess What?! De er ofte borte på jobbreiser og er borte halve dagen for å tjene til livets opphold. Tror ikke de barna lider noen nød ved at mor er på reise pga jobb. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juletrollet Skrevet 18. juli 2017 #1067 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg håper Anna vil forstå at bloggyrket vil neppe vare evig, og derfor kan en utdannelse være flott å ha. For hva skal hun gjøre den dagen folk ikke vil lese blogger lenger? Eller når barna har vokst opp og uttaler at de ikke ønsker å bli eksponert? Eller lesere er lei av å bli lurt av overskriftene hennes? Jeg tviler jo ikke på at hun har mye penger akkurat nå, men det er fint å tenke langsiktig. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LillaGorilla🐒 Skrevet 18. juli 2017 #1068 Del Skrevet 18. juli 2017 Det at noen i det hele tatt får seg til å spørre hva man skal med en utdannelse er intet annet enn en tragedie. Og forteller i all sin idioti nettopp hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 18. juli 2017 #1069 Del Skrevet 18. juli 2017 44 minutter siden, GulSitron skrev: Anna skriver i dag "Jeg har blant annet fått diverse råd om at jeg blant annet bør få en utdanning og en fast jobb, og da lurer jeg fælt på hvordan barna skulle være tjent med en mor som er borte halve dagen og i tillegg tjener mindre penger. Og neida, jeg sier ikke at det er negativt, jeg er den første til å heie frem kvinner som både tørr å satse innenfor næringsliv og utdannelse. Men jeg driver allerede et selskap, og inntekten min har jeg skrevet om før. Jeg tror de aller fleste vet at jeg både har mer penger, og mer tid til barna mine en gjennomsnittet, og det er jeg utrolig takknemlig for!" 1. Barna er tjent med det fordi de vil skjønne at utdannelse er viktig for å få den jobben de ønsker seg. 2. Utdannelse gir mer penger. Jeg er sikker på at en godt utdannet økonom i fast stilling som i tillegg har jobbet en del tjener bedre enn Anna. Guess What?! De er ofte borte på jobbreiser og er borte halve dagen for å tjene til livets opphold. Tror ikke de barna lider noen nød ved at mor er på reise pga jobb. Hvor mener du hun tjener, om du er ganske sikker på at en "godt utdannet økonom" tjener bedre? Her står det at hun tjente 800.000 bare i januar i år, det er vel mange godt utdannede økonomer som ikke tjener noe mer enn det i løpet av et helt år http://m.nettavisen.no/livsstil/mamma-til-michelle---jeg-har-tjent-800000-bare-i-januar/3423306166.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 18. juli 2017 #1070 Del Skrevet 18. juli 2017 5 minutter siden, LillaGorilla🐒 skrev: Det at noen i det hele tatt får seg til å spørre hva man skal med en utdannelse er intet annet enn en tragedie. Og forteller i all sin idioti nettopp hvorfor. Det er ikke alle som trenger utdannelse Svært mange vellykkede forretningsfolk har ingen utdannelse å snakke om, da tenker jeg på folk som Røkke, Thon, Fredriksen osv. http://m.nettavisen.no/nyheter/norges-rikeste-har-ikke-utdannelse/2917792.html Og rosabloggere med stor suksess har heller ikke nødvendigvis noe behov for å utdanne seg til for eksempel siviløkonom, de kan klare seg fint her i livet uten detaljerte kunnskaper om verdsettelse av bedrifter, regnskapsanalyse og finansteori Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 18. juli 2017 #1071 Del Skrevet 18. juli 2017 16 minutter siden, Juletrollet skrev: Jeg håper Anna vil forstå at bloggyrket vil neppe vare evig, og derfor kan en utdannelse være flott å ha. For hva skal hun gjøre den dagen folk ikke vil lese blogger lenger? Eller når barna har vokst opp og uttaler at de ikke ønsker å bli eksponert? Eller lesere er lei av å bli lurt av overskriftene hennes? Jeg tviler jo ikke på at hun har mye penger akkurat nå, men det er fint å tenke langsiktig. Internett er kommet for å bli, det samme er blogger. Godt mulig hun kan leve av kjendisstatusen i veldig lang tid framover, eller at hun kan ha lagt seg opp nok penger til resten av livet når inntektene ev. begynner å falle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 18. juli 2017 #1072 Del Skrevet 18. juli 2017 Man skjønner at hun er u-utdannet med sine utsagn..... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 18. juli 2017 #1073 Del Skrevet 18. juli 2017 Så forresten på bloggomtoppbloggere at noen hadde snakket med broren til Anna. Han skrev akkurat det samme som "bror" skrev her på KG.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 18. juli 2017 #1074 Del Skrevet 18. juli 2017 Om det ikke er for å sikre inntekt hun bør ha utdanning så er det i alle fall for å bli mer reflektert. Jeg hadde i alle fall ville fullført videregående om jeg var i hennes sko. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 18. juli 2017 #1075 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) 1 time siden, JackIost skrev: Det er ikke alle som trenger utdannelse Svært mange vellykkede forretningsfolk har ingen utdannelse å snakke om, da tenker jeg på folk som Røkke, Thon, Fredriksen osv. http://m.nettavisen.no/nyheter/norges-rikeste-har-ikke-utdannelse/2917792.html Og rosabloggere med stor suksess har heller ikke nødvendigvis noe behov for å utdanne seg til for eksempel siviløkonom, de kan klare seg fint her i livet uten detaljerte kunnskaper om verdsettelse av bedrifter, regnskapsanalyse og finansteori Her må jeg påpeke at jeg har observert det stikk motsatte også. Jeg jobbet inntil nylig i en stor, internasjonal bedrift. Lederne uten formell utdannelse var et mareritt å forholde seg til, fordi de manglet grunnleggende kunnskap om ledelse. Veldig vinglete, mye trynefaktor, fulgte ofte ikke interne eller lovfestede prosesser. Mye rot. Da ble virkelig de høyt utdannede lederne et friskt drag med luft, i forhold. Tydelige, rettferdige, løsningsorienterte, tenkte strategisk i forhold til bedriftens fremtid. Vi kan jo trekke frem ditt eksempel Røkke, som tidvis har brukt ulovlige metoder for å få det som han vil. Han virket rimelig desperat etter å få stoppet opptakene der han snakker om honorar til torpedoen sin. Men joda, jeg er enig i at Anna kommer til å klare seg helt fint uten utdannelse. Det er verre med de som blir direkte påvirket av hennes mangel på modenhet og kunnskap. Endret 18. juli 2017 av MissMaya 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 18. juli 2017 #1076 Del Skrevet 18. juli 2017 2 timer siden, GulSitron skrev: Anna skriver i dag "Jeg har blant annet fått diverse råd om at jeg blant annet bør få en utdanning og en fast jobb, og da lurer jeg fælt på hvordan barna skulle være tjent med en mor som er borte halve dagen og i tillegg tjener mindre penger. Og neida, jeg sier ikke at det er negativt, jeg er den første til å heie frem kvinner som både tørr å satse innenfor næringsliv og utdannelse. Men jeg driver allerede et selskap, og inntekten min har jeg skrevet om før. Jeg tror de aller fleste vet at jeg både har mer penger, og mer tid til barna mine en gjennomsnittet, og det er jeg utrolig takknemlig for!" 1. Barna er tjent med det fordi de vil skjønne at utdannelse er viktig for å få den jobben de ønsker seg. 2. Utdannelse gir mer penger. Jeg er sikker på at en godt utdannet økonom i fast stilling som i tillegg har jobbet en del tjener bedre enn Anna. Guess What?! De er ofte borte på jobbreiser og er borte halve dagen for å tjene til livets opphold. Tror ikke de barna lider noen nød ved at mor er på reise pga jobb. Det er ikke bloggeren som har stått for inntektene i denne familien, det er mindreårige. Denne bloggen hadde aldri gått rundt, uten den mindreårige som faktisk er merkevaren her. Det er en grunn til at AnnaRasmussen.blogg ikke hadde noe særlig suksess. Bloggeren har ikke mer penger og mer tid til barna fordi hun ikke jobber og ikke har utdanning, men heller tvert imot. Hun selger ut mindreårige, venner, familie, sexlivet for penger i kassa. Umodent og korttenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 18. juli 2017 #1077 Del Skrevet 18. juli 2017 AR kommer nok aldri til å slutte med bloggingen, for hun har dessverre fått smaken på å ha masse penger. At hun har tjent dem på å utlevere barn, familie og sexliv tenker hun ikke på. At hun har oftet all familie tenker hun heller ikke på, at hun ikke har nære venner tenker hun ikke på. Hun lever liver rundt J og barna, og ikke noe annet. I AR sitt hode er hun er vellykket forretningskvinne, og det er bare tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 18. juli 2017 #1078 Del Skrevet 18. juli 2017 Hvis Anna ikke hadde vært blogger hadde hun og flokken endt opp på nav. Hvis Anna ikke kan leve av å blogge lenger, havner de på nav til slutt. Da blir det luksuriøst du! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 18. juli 2017 #1079 Del Skrevet 18. juli 2017 At man ikke skjønner verdien av utdannelse utover at hun tjener like bra (mer) ved å blogge sier alt om hvor kortsiktig hun tenker. Hun kunne tilogmed godt kombinert bloggen med skolegang, det er ikke akkurat et årsverk hun presterer med skrikende overskrifter og innholdsløse innlegg. Det kunne tilogmed tilført bloggen en ny dimensjon, og spart alle (konstruerte) kriser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 18. juli 2017 #1080 Del Skrevet 18. juli 2017 Hun tenker veldig kortsiktig når hun mener at en utdannelse ikke vil lønne seg fordi hun kommer til å tjene mindre og må være borte fra barna. For bloggen vil jo vare for alltid! 🙄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå