Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, marthes skrev:

jeg så hvor mange av mine venner faktisk som "liker" bloggen på facebook, ble litt sjokkert for jeg trodde faktisk(noen av de iallefall)  de damene var mer oppegående....

Dere da? Hvorfor er dere her inne? Dere følger visst med selv? :) 
Flere av mine venner følger henne, men de er allikevel voksne, oppegående mennesker. De følger henne bare for å ha noe drama å se på. Det er som et tog kræsj, vanskelig å la være å se ;) 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 92 venner som liker kaoset på Facebook. Herregud. Er ikke håp for generasjonen min 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle skrive HA!! på dere alle for ingen av mine venner liker det sirkuset...men gu fader meg så var det 29 når jeg sjekka. Jeg er skuffa!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
4 timer siden, Solivagant skrev:

Det overrasker meg ikke om dette er flyttingen for å si det sånn.

Jeg har forstått det sånn at dette er ferie men flytting skjer i august. Men det blir nok i nærheten av der de er nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
4 timer siden, Solivagant skrev:

Mener det skrives Agia Napa på gresk, og Ayia Napa på engelsk, men er ikke sikker. 

Er ikke dette forskjellige steder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Love2017juni skrev:

" Det er han som et faren"

" I vår familie så er det Jan som er faren, til alle tre barna. Han har ikke tatt noen andre sin plass, den plassen har alltid stått tom. Nå er den ikke det, og det er jeg så takknemlig for! "

= bullshit!! Pappaen til M har jo vært inni bildet siden starten... 😡😡

Hun har jo skriftet besteforeldre også på barna, var dette også en åpen plass??? #klaskesegihodet.. 

Jeg skjønner ikke at fedrene til de to eldste finner seg i alt dette her, at barna skal kalle en annen mann for Pappa og at det attpåtil blir hevdet at det er han som er "faren".

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minlillesky skrev:

Dere da? Hvorfor er dere her inne? Dere følger visst med selv? :) 
Flere av mine venner følger henne, men de er allikevel voksne, oppegående mennesker. De følger henne bare for å ha noe drama å se på. Det er som et tog kræsj, vanskelig å la være å se ;) 

De følger henne fordi de synes hun har så fin blogg 🙈

Jeg følger bare her inne jeg forresten, trykker ikke på bloggen men håper noen snart hadde fått satt henne på plass (som familie eller media for den sags skyld...)

angående media, hvorfor er ikke de mer kritiske til bloggere og dems eksponering av uskyldige barn? 

Endret av marthes
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle

I blogginnlegget om at Jan er faren, skriver hun 'Noen ganger føler jeg meg uten tvil heldigere enn andre ganger. Sist vi bodde på Kypros, kunne jeg aldri i livet ønsket meg en så fin familie bare to år senere.'

Lurer på om hun skjønner hva hun egentlig har skrevet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe.... uff, hadde mor skrevet noe sånt om meg og mine søsken i all offentlighet

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur

15 venner følger/liker bloggen. Jeg ble ikke overrasket når jeg såg hvem det var, for å si det slik. 

Men noen quilty pleasure skal man vel ha. Hvem er jeg til å kritisere som sitter her og diskuterer samme blogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun så jo så forelsket ut på den Amsterdam-turen hun var på alene med faren til W! Hun var lykkelig sa hun, fulgte hjertet sitt. Så ble hun dumpa, desperat og gikk tilbake til 2. Valget.. går selvfølgelig an å innse at man valgte feil, men innrøm det! Hun har jo faktisk gjort det og, men nå forandrer hun standpunkt. 

Alle de innleggene etter Jan ble valgt bort, om hvor lykkelig og rett hun valgte... og han tar henne tilbake! Sykt...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke sånn at pappaen til M er i millitæret og pappaen til W studerer i utlandet? Jan er snill som stiller opp for M og W, men de er ikke han sine. Han er pappaen til sistemann og kanskje nestemann? Anna fikk ungene sine veldig tidlig, og det med gutter på sin alder om jeg ikke tar helt feil. Ikke så rart at de trenger å studere og sånt før de kan begynne å være der 100% for barna sine. Og jeg blir ikke overrasket om Jan kommer å sette kjepper i hjulene for de da, men pappaene har heldigvis retten på sin side. Pappaene har krav på samvær, prøver Anna seg på noe annet er det samværssabotasje og det er veldig strengt.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna strålte med Nederlenderen. Hun har sett trist og fortapt ut siden hun kom hjem fra kypros.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte sjekke, og jammen meg likte jeg FB-siden selv, gitt. Er fra tiden  pre Jan. Bloggen, og antagelig Anna, har endret seg dramatisk i Jan-tiden. 

Endret av Rosalie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, BeverTramp skrev:

Anna strålte med Nederlenderen. Hun har sett trist og fortapt ut siden hun kom hjem fra kypros.

Enig! Anna har mistet gnisten etter at hun ble sammen med Jan :(

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...