ingeniørfrue Skrevet 9. juli 2017 #861 Del Skrevet 9. juli 2017 7 timer siden, Alex_rude skrev: De planlegger bryllupet og diskuterer "slips eller skjorte?" 🙄. Ja det forundrer meg ikke om Jan skal kun gå i slips🙄🙊🤣 😂 doktor Jan 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 9. juli 2017 #862 Del Skrevet 9. juli 2017 39 minutter siden, Solivagant skrev: Herregud. Det forteller ekstremt mye om hva slags påvirkningskraft Anna har på sine unge lesere, og at hun ikke tar det mer alvorlig kan jeg virkelig ikke forstå. Det er rett og slett skremmende. Helt forferdelig... Dessverre for unge til å forstå realiteten bak bloggen. Alt de ser er rosenrødt... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eksblogger Skrevet 9. juli 2017 #863 Del Skrevet 9. juli 2017 På 7.7.2017 den 18.06, Friluftsdame skrev: Anna, du trenger virkelig profesjonell hjelp. Om troverdighet og omdømme. Hvordan kan du tro at du kan uttale deg med troverdighet? Du som har støtt så mange fra deg, både privat og jobbmessig. Anna, nå gjør du akkurat det samme med dem som reagerer på måten du skriver, de som reagerer på hvordan du selger et så alvorlig tema under en clickbait. Du har ikke den troverdigheten og integriteten du engang hadde når du uttaler deg. Det er for mange nagative assosiasjoner knyttet til deg, du viser ingen respekt for dine lesere. Du skyver ifra deg, stenger ute. Tonen i innleggene dine. Tenker du at "jeg vet bedre enn alle andre"? Kan du stille deg over andres meninger? Hvorfor tar du ikke til deg kritikk og tilbakemeldinger? Du bare sletter kommentarene til de som sier deg imot, og irettesetter dem i et påfølgende innlegg. Du skaper en enda større distanse til dine lesere med meninger. Hvem tror du at du er Anna? Du kan faktisk ikke diktere verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eksblogger Skrevet 9. juli 2017 #864 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg vil tro at man generelt stoler mindre og mindre på folk som overdriver eller lyver, og at man blir skuffet over at man gang på gang blir løyet til. Når jeg leser blogger, så er det ofte for å bli inspirert og for å få en god opplevelse. Slik er det ikke med Anna Rasmussen sin blogg. Jeg har så mange ganger blitt lurt av overskrifter som er så tabloide at ingen norsk presse hadde tillatt seg noe lignende av etiske hensyn. Hva gjør dette med meg som bloggleser? Jeg mister tiltro til at det som står på bloggen er sant. For Anna Rasmussen lyger gang på gang i overskrifter, de er ikke relevant til bloggteksten. Derfor tror jeg heller ikke på på at betakaroten virker, eller noe av det andre hun reklamerer for er verdt å kjøpe. Jeg tror heller ikke på henne de gangene hun forsøker å ta opp alvorlige temaer eller at nakenbilder er på avveie. Synd, for jeg er en empatisk person. Men, hun er ikke troverdig. Jeg hadde aldri kjøpt ett eneste av de produktene hun reklamerer for. Og jeg kjøper heller ikke hennes personlige historier. Anna Rasmussen har misbrukt min tillit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 9. juli 2017 #865 Del Skrevet 9. juli 2017 1 minutt siden, Eksblogger skrev: Jeg vil tro at man generelt stoler mindre og mindre på folk som overdriver eller lyver, og at man blir skuffet over at man gang på gang blir løyet til. Når jeg leser blogger, så er det ofte for å bli inspirert og for å få en god opplevelse. Slik er det ikke med Anna Rasmussen sin blogg. Jeg har så mange ganger blitt lurt av overskrifter som er så tabloide at ingen norsk presse hadde tillatt seg noe lignende av etiske hensyn. Hva gjør dette med meg som bloggleser? Jeg mister tiltro til at det som står på bloggen er sant. For Anna Rasmussen lyger gang på gang i overskrifter, de er ikke relevant til bloggteksten. Derfor tror jeg heller ikke på på at betakaroten virker, eller noe av det andre hun reklamerer for er verdt å kjøpe. Jeg tror heller ikke på henne de gangene hun forsøker å ta opp alvorlige temaer eller at nakenbilder er på avveie. Synd, for jeg er en empatisk person. Men, hun er ikke troverdig. Jeg hadde aldri kjøpt ett eneste av de produktene hun reklamerer for. Og jeg kjøper heller ikke hennes personlige historier. Anna Rasmussen har misbrukt min tillit. Amen sista 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola* Skrevet 9. juli 2017 #866 Del Skrevet 9. juli 2017 5 timer siden, Eksblogger skrev: Jeg vil tro at man generelt stoler mindre og mindre på folk som overdriver eller lyver, og at man blir skuffet over at man gang på gang blir løyet til. Når jeg leser blogger, så er det ofte for å bli inspirert og for å få en god opplevelse. Slik er det ikke med Anna Rasmussen sin blogg. Jeg har så mange ganger blitt lurt av overskrifter som er så tabloide at ingen norsk presse hadde tillatt seg noe lignende av etiske hensyn. Hva gjør dette med meg som bloggleser? Jeg mister tiltro til at det som står på bloggen er sant. For Anna Rasmussen lyger gang på gang i overskrifter, de er ikke relevant til bloggteksten. Derfor tror jeg heller ikke på på at betakaroten virker, eller noe av det andre hun reklamerer for er verdt å kjøpe. Jeg tror heller ikke på henne de gangene hun forsøker å ta opp alvorlige temaer eller at nakenbilder er på avveie. Synd, for jeg er en empatisk person. Men, hun er ikke troverdig. Jeg hadde aldri kjøpt ett eneste av de produktene hun reklamerer for. Og jeg kjøper heller ikke hennes personlige historier. Anna Rasmussen har misbrukt min tillit. Samme her! Lurer virkelig på hvordan det boksalget kommer til å gå.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 9. juli 2017 #867 Del Skrevet 9. juli 2017 8 timer siden, Eksblogger skrev: Jeg vil tro at man generelt stoler mindre og mindre på folk som overdriver eller lyver, og at man blir skuffet over at man gang på gang blir løyet til. Når jeg leser blogger, så er det ofte for å bli inspirert og for å få en god opplevelse. Slik er det ikke med Anna Rasmussen sin blogg. Jeg har så mange ganger blitt lurt av overskrifter som er så tabloide at ingen norsk presse hadde tillatt seg noe lignende av etiske hensyn. Hva gjør dette med meg som bloggleser? Jeg mister tiltro til at det som står på bloggen er sant. For Anna Rasmussen lyger gang på gang i overskrifter, de er ikke relevant til bloggteksten. Derfor tror jeg heller ikke på på at betakaroten virker, eller noe av det andre hun reklamerer for er verdt å kjøpe. Jeg tror heller ikke på henne de gangene hun forsøker å ta opp alvorlige temaer eller at nakenbilder er på avveie. Synd, for jeg er en empatisk person. Men, hun er ikke troverdig. Jeg hadde aldri kjøpt ett eneste av de produktene hun reklamerer for. Og jeg kjøper heller ikke hennes personlige historier. Anna Rasmussen har misbrukt min tillit. Dette innlegget her er viktig! Å være en løgner er vel en av de verste egenskapene et menneske kan ha. Når man lyver i alle situasjoner, vil - INGEN tro på deg etterhvert. Anna er et levende eksempel på ordtaket "Ulv, ulv". Når hun kommer med sine såkalte "vonde opplevelser", så sitter man igjen med inntrykket at dette var en dårlig konstruert historie. Jeg tror ikke et ord på det hun plutselig har kommet opp med når det gjelder barndommen eller voldtekter. Ingen, absolutt INGEN ville kommet med et så vondt tema etter ei tulleoverskrift. Samtidig er det nok av selvmotsigelser i den bloggen til å skjønne at alt er løgn. I verste konsekvens kan Anna komme opp i en situasjon hvor hun blir uskyldig dømt/hengt ut - fordi "ingen" stoler på noe av det hun sier eller gjør. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 9. juli 2017 #868 Del Skrevet 9. juli 2017 2 timer siden, Sola* skrev: Samme her! Lurer virkelig på hvordan det boksalget kommer til å gå.. Det værste er, jeg tror det boksalget kommer til å gå unna som bare det! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 9. juli 2017 #869 Del Skrevet 9. juli 2017 11 timer siden, vafle skrev: Og hvilke kjoler "brides mates" skal ha. ☺ 🙈😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verrika Skrevet 9. juli 2017 #870 Del Skrevet 9. juli 2017 OMG Hun er vel ikke gravid igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 9. juli 2017 #871 Del Skrevet 9. juli 2017 2 minutter siden, Verrika skrev: OMG Hun er vel ikke gravid igjen? Enda en clickbait..? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sadnesses Skrevet 9. juli 2017 #872 Del Skrevet 9. juli 2017 Har noen lest innlegget?! Jeg vil ikke trykke meg inn! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomy Skrevet 9. juli 2017 #873 Del Skrevet 9. juli 2017 Qlickbait! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 9. juli 2017 #874 Del Skrevet 9. juli 2017 Anna, ditt nek!!!! Ulv, ulv!!! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 9. juli 2017 #875 Del Skrevet 9. juli 2017 Bite 1: Bryllupsdatoen flytter Bite 2: Blir sint hvis babyen blir en gutt Altså!! Nå må hun faen meg gi seg med det barnslige, utspekulerte klikkhoreriet sitt !! Hun får hvertfall INGEN klikk herfra!! 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sadnesses Skrevet 9. juli 2017 #876 Del Skrevet 9. juli 2017 Nei jeg klikker ikke inn lenger! Nekter å gi henne klikk! Jeg vet at 99% av overskriftene er clickbaits, og blir like nysjerrig hver gang på hvor mye av overskriften som stemmer med det som står i innlegget!? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 9. juli 2017 #877 Del Skrevet 9. juli 2017 Overskrift: blir sint om babyen blir en gutt babler om at hun og Jan har snakket om dette lenger og ønsker seg et barn til, og oppleve et til svangerskap sammen. Og hun blir ikke sint om det blir en gutt, selv om hun ønsker seg veldig ei jente. Også ønsker hun tips til hvordan man lager jenter 😂🤦🏼♀️ 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 9. juli 2017 #878 Del Skrevet 9. juli 2017 9 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Overskrift: blir sint om babyen blir en gutt babler om at hun og Jan har snakket om dette lenger og ønsker seg et barn til, og oppleve et til svangerskap sammen. Og hun blir ikke sint om det blir en gutt, selv om hun ønsker seg veldig ei jente. Også ønsker hun tips til hvordan man lager jenter 😂🤦🏼♀️ Da skjønner jeg ikke hvorfor hun skriver i overskriften: "Blir sint hvis det er en guttebaby i magen". Hva mener hun egentlig? Blir hun sint eller blir hun det ikke? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 9. juli 2017 #879 Del Skrevet 9. juli 2017 http://mammatilmichelle.blogg.no/1499338808_its_a_girl.html I dette innlegget skriver hun at hun ønsker å utligne kjønnsmessig til 3-3. Og at hun har blitt lovet fem forsøk her hjemme?? Altså.. Hva betyr det? P.s. forkastelig å dekorere unger med babyklær for clickbait 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. juli 2017 #880 Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) 50 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Overskrift: blir sint om babyen blir en gutt babler om at hun og Jan har snakket om dette lenger og ønsker seg et barn til, og oppleve et til svangerskap sammen. Og hun blir ikke sint om det blir en gutt, selv om hun ønsker seg veldig ei jente. Også ønsker hun tips til hvordan man lager jenter 😂🤦🏼♀️ Har de prøvd sukker,mel og en dæsj rød konditorfarge? Haha,virkelig.. Det er jo en 50/50 % odds.. Helse burde være det viktige i ett svangerskap,ikke kjønn. (og kansje enda viktigere - å la det bli med tanken..) Endret 9. juli 2017 av J.. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå