Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Summ skrev:

Utrolig rotete innlegg! "Jeg har lagt ut 3 innlegg denne uken, alle diskuterer meg på en negativ måte, jeg har vært i utenlandske aviser, dansker leser bloggen min, også har vi kost oss masse i dyreparken med dyr idag. Btw, du kan vinne tur til New York!"

Hva skjedde nå? 🙈

Hehe, hun har registrert at jeg og mange andre er på ferie i DK 😄👍

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, vafle skrev:

Hehe, hun har registrert at jeg og mange andre er på ferie i DK 😄👍

Selvfølgelig! Danmark er jo helt ekstremt populært i sommer! Kanskje hun telte med seg selv for kort tid siden også 🙈 men det forklarer ikke hvorfor hun får omtale i danske aviser da? 🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Summ skrev:

Selvfølgelig! Danmark er jo helt ekstremt populært i sommer! Kanskje hun telte med seg selv for kort tid siden også 🙈 men det forklarer ikke hvorfor hun får omtale i danske aviser da? 🤔

Er det virkelig sant at hun har fått omtale i Danske aviser? Kanskje bare noe hun har funnet på, eller er det noen som har linker til disse avisene?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet hun har lagt ut på fanpagen sin på FB nå... Der hinter hun om "ny baby", og at hun trenger "en iPhone 7 plus" når den tid kommer så alle har plass i selfien.. Er det slik bloggerne ber om spons?? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom jeg skrev en status på facebook hvor det stod "Min datter blir psykiatrisk pasient!", så kan jo ikke jeg komme i ettertid å hyle ut om hvorfor folk tror at min datter blir det.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna tjener penger på å blogge, og hun har selv valgt å blogge. Hun burde derfor lære seg evnen til å ta imot konstruktiv kritikk. Slik som hun holder på nå provoserer meg! Ungene hennes fortjener privatliv, men det tenker ikke hun på. Dessverre...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, foreveralone skrev:

Takk for link, fant ingenting da jeg googlet jeg. Det er kommentarfelt under artikkelen, jeg leste ikke alle, men av de jeg leste var det mye negativt. En av kommentarene: "Elendige billeder, hvem gider se dem. Men måske hendes eneste chance for at komme i medierne."

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.6.2017 den 23.31, ingeniørfrue skrev:

Det har ihvertfall kommet fram i en samtale en bruker her på KG hadde med far til mellomste på instagram at han synes situasjonen er veldig trist. Skjønner han godt...

De planlegger bryllupet og diskuterer "slips eller skjorte?" 🙄. Ja det forundrer meg ikke om Jan skal kun gå i slips🙄🙊🤣

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Vipser skrev:

Kommentar på Instagram fra jente, 13: Dere er family goals! 

Skremmende

NOT!

herregud... jeg er glad for at jeg har andre goals 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Alex_rude skrev:

De planlegger bryllupet og diskuterer "slips eller skjorte?" 🙄. Ja det forundrer meg ikke om Jan skal kun gå i slips🙄🙊🤣

Og hvilke kjoler "brides mates" skal ha. ☺

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Vipser skrev:

Kommentar på Instagram fra jente, 13: Dere er family goals! 

Skremmende

Herregud. Det forteller ekstremt mye om hva slags påvirkningskraft Anna har på sine unge lesere, og at hun ikke tar det mer alvorlig kan jeg virkelig ikke forstå. Det er rett og slett skremmende. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...