Gjest Kariannne Skrevet 7. juli 2017 #841 Del Skrevet 7. juli 2017 Legger ut clickbaits for så etterpå angripe leserene sine for ryktespredning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstduft Skrevet 7. juli 2017 #842 Del Skrevet 7. juli 2017 Hvor og hvorfor skal de flytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 7. juli 2017 #843 Del Skrevet 7. juli 2017 3 timer siden, Summ skrev: Utrolig rotete innlegg! "Jeg har lagt ut 3 innlegg denne uken, alle diskuterer meg på en negativ måte, jeg har vært i utenlandske aviser, dansker leser bloggen min, også har vi kost oss masse i dyreparken med dyr idag. Btw, du kan vinne tur til New York!" Hva skjedde nå? 🙈 Hehe, hun har registrert at jeg og mange andre er på ferie i DK 😄👍 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 7. juli 2017 #844 Del Skrevet 7. juli 2017 1 minutt siden, vafle skrev: Hehe, hun har registrert at jeg og mange andre er på ferie i DK 😄👍 Selvfølgelig! Danmark er jo helt ekstremt populært i sommer! Kanskje hun telte med seg selv for kort tid siden også 🙈 men det forklarer ikke hvorfor hun får omtale i danske aviser da? 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 7. juli 2017 #845 Del Skrevet 7. juli 2017 6 minutter siden, Summ skrev: Selvfølgelig! Danmark er jo helt ekstremt populært i sommer! Kanskje hun telte med seg selv for kort tid siden også 🙈 men det forklarer ikke hvorfor hun får omtale i danske aviser da? 🤔 Er det virkelig sant at hun har fått omtale i Danske aviser? Kanskje bare noe hun har funnet på, eller er det noen som har linker til disse avisene? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 7. juli 2017 #846 Del Skrevet 7. juli 2017 Bildet hun har lagt ut på fanpagen sin på FB nå... Der hinter hun om "ny baby", og at hun trenger "en iPhone 7 plus" når den tid kommer så alle har plass i selfien.. Er det slik bloggerne ber om spons?? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 7. juli 2017 #847 Del Skrevet 7. juli 2017 Dersom jeg skrev en status på facebook hvor det stod "Min datter blir psykiatrisk pasient!", så kan jo ikke jeg komme i ettertid å hyle ut om hvorfor folk tror at min datter blir det. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 7. juli 2017 #848 Del Skrevet 7. juli 2017 Faktisk ja.... http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/anna-kommer-hackere-i-forkoebet-deler-selv-sine-noegenbilleder/6733178 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 7. juli 2017 #849 Del Skrevet 7. juli 2017 Anna tjener penger på å blogge, og hun har selv valgt å blogge. Hun burde derfor lære seg evnen til å ta imot konstruktiv kritikk. Slik som hun holder på nå provoserer meg! Ungene hennes fortjener privatliv, men det tenker ikke hun på. Dessverre... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 7. juli 2017 #850 Del Skrevet 7. juli 2017 25 minutter siden, foreveralone skrev: Faktisk ja.... http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/anna-kommer-hackere-i-forkoebet-deler-selv-sine-noegenbilleder/6733178 Takk for link, fant ingenting da jeg googlet jeg. Det er kommentarfelt under artikkelen, jeg leste ikke alle, men av de jeg leste var det mye negativt. En av kommentarene: "Elendige billeder, hvem gider se dem. Men måske hendes eneste chance for at komme i medierne." 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 8. juli 2017 #851 Del Skrevet 8. juli 2017 Kommentarfeltet der altså 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg J.. Skrevet 8. juli 2017 Populært innlegg #852 Del Skrevet 8. juli 2017 http://www.komikerfrue.no/2017/07/08/slik-kom-jeg-hackerene-forkjopet-pa-nakenbildene-mine/ Ikke ofte jeg ler av innleggene til Marna.. Men dette.. 😂 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 8. juli 2017 #853 Del Skrevet 8. juli 2017 @J.. så det nettopp... FANTASTISK 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 8. juli 2017 #854 Del Skrevet 8. juli 2017 8 minutter siden, J.. skrev: http://www.komikerfrue.no/2017/07/08/slik-kom-jeg-hackerene-forkjopet-pa-nakenbildene-mine/ Ikke ofte jeg ler av innleggene til Marna.. Men dette.. 😂 😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 8. juli 2017 #855 Del Skrevet 8. juli 2017 15 minutter siden, J.. skrev: http://www.komikerfrue.no/2017/07/08/slik-kom-jeg-hackerene-forkjopet-pa-nakenbildene-mine/ Ikke ofte jeg ler av innleggene til Marna.. Men dette.. 😂 Haha, beste!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 8. juli 2017 #856 Del Skrevet 8. juli 2017 På 10.6.2017 den 23.31, ingeniørfrue skrev: Det har ihvertfall kommet fram i en samtale en bruker her på KG hadde med far til mellomste på instagram at han synes situasjonen er veldig trist. Skjønner han godt... De planlegger bryllupet og diskuterer "slips eller skjorte?" 🙄. Ja det forundrer meg ikke om Jan skal kun gå i slips🙄🙊🤣 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Vipser Skrevet 8. juli 2017 Populært innlegg #857 Del Skrevet 8. juli 2017 Kommentar på Instagram fra jente, 13: Dere er family goals! Skremmende. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 8. juli 2017 #858 Del Skrevet 8. juli 2017 10 minutter siden, Vipser skrev: Kommentar på Instagram fra jente, 13: Dere er family goals! Skremmende. NOT! herregud... jeg er glad for at jeg har andre goals 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 8. juli 2017 #859 Del Skrevet 8. juli 2017 5 timer siden, Alex_rude skrev: De planlegger bryllupet og diskuterer "slips eller skjorte?" 🙄. Ja det forundrer meg ikke om Jan skal kun gå i slips🙄🙊🤣 Og hvilke kjoler "brides mates" skal ha. ☺ 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 8. juli 2017 #860 Del Skrevet 8. juli 2017 6 timer siden, Vipser skrev: Kommentar på Instagram fra jente, 13: Dere er family goals! Skremmende. Herregud. Det forteller ekstremt mye om hva slags påvirkningskraft Anna har på sine unge lesere, og at hun ikke tar det mer alvorlig kan jeg virkelig ikke forstå. Det er rett og slett skremmende. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå