AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Hei dere. Jeg er 30 år og har datet litt de siste par årene, men uten særlig hell. Noen har villet mer, hvor jeg har avsluttet og omvendt. Sist jeg datet var i høst, vi rakk å date 6 ganger, hvor vi hadde sex 5 gangen, før han ikke ville mer. Skal sies at når vi hadde sex kom han ekstremt fort, og han forklarte at han ikke hadde hatt sex på veldig lenge, så han beklaget det. Neste gang vi møttes ville han bare se film, ville ikke sitte nær meg i sofaen og "sendte" meg hjem når filmen var ferdig... for så at det ble helt stille fra hans kant. Jeg oppfattet han som veldig snill i utgangspunktet og attraktiv, selv om han kanskje ikke var superkjekk. Nå har jeg møtt en slik fyr igjen, han er attraktiv, men ikke "drømmemannen", han virker veldig snill og ikke som typen som har sex i hytt og pine og med hvem som helst. Vi har nå møttes 4 ganger og jeg vet at jeg ikke bør tenke på det, men føler litt at det ligger i luften at vi snart "må" ha sex? Han har, som han forrige, tatt meg med på middager, lagd mat osv. Nå er jeg livredd for at det samme skal skje, at vi har sex også har han liksom fått "lettet på trykket", for så å fade meg ut.. Hvordan kan man gardere seg best mulig mot sånt? Hvor langt er en mann villig til å gå for et ligg? Hadde han mistet interessen nå om han bare ville ha sex? Er det noen varseltegn jeg bør se opp for? (Siden jeg tok så feil forrige gang:( ) Vi er forresten i 30-åra. Anonymkode: ba4e2...d1d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 Akkurat nå, QQbaby skrev: Like langt som kjøttpølsa er lang. Åh. TS Anonymkode: ba4e2...d1d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 Du har dessverre ingen garantier for at han etterhvert mister interessen. Umulig å forutse det der. Anonymkode: e32fd...6bc 4
Morten1 Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 Tja, de jeg har jevnlig sex med ender jo som regel med følelser fra en av sidene. Etter å ha hatt sex noen ganger kommer jo spørsmålet fra meg om hvor man ønsker at det skal være, noen ønsker å prøve en seriøs fremtid, andre må se hvordan det går over tid. Jeg er ikke av den typen som finner en jente har sex og finner på ting med henne for så bare sende hun på dør og aldri prate med hun igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #6 Skrevet 26. april 2017 1 time siden, Morten1 skrev: Tja, de jeg har jevnlig sex med ender jo som regel med følelser fra en av sidene. Etter å ha hatt sex noen ganger kommer jo spørsmålet fra meg om hvor man ønsker at det skal være, noen ønsker å prøve en seriøs fremtid, andre må se hvordan det går over tid. Jeg er ikke av den typen som finner en jente har sex og finner på ting med henne for så bare sende hun på dør og aldri prate med hun igjen. Da er du en av de gode, men dere er det få av. Derfor skjønner jeg at TS lurer. Anonymkode: ca75c...871 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #7 Skrevet 26. april 2017 Det er helt individuelt fra person til person. Ingen måte å forutsi dette på. Anonymkode: 3d5e7...b4d 1
Gjest Cicero Skrevet 26. april 2017 #8 Skrevet 26. april 2017 Altså. Jeg har sett en bekjent stikke pølsa inn i et hull i sofaen. Noen mannfolk ville gjort hva som helst for å få seg et ligg, og det kan være vanskelig å forutse hvem det gjelder, dessverre. Men det gjelder jo slettes ikke alle. Mannfolk vil ha kjærlighet de også.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #9 Skrevet 26. april 2017 Jeg syntes ofte det slenges ut på forumet at vi kvinner "burde skjønt" at mannen bare ville ha sex, når det opprettes tråder hvor man forteller om dårlig selvfølelse rundt å ha følt seg brukt for sex om dere skjønner? Så derfor jeg spør om noen har konkrete tips til hvordan man liksom skal kunne "forutse" hva hans intensjoner med alt dette er.. Liker han fryktlig godt og har så lite lyst at det skal gå dunken denne gangen også:( TS Anonymkode: ba4e2...d1d 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #10 Skrevet 26. april 2017 Eneste som fungerer for meg er å vente. Da kommer hensikten frem. Bruker tiden på å bli kjent, finne på ting. Gjerne noe annet enn middag og film. Det har fungert veldig fint til nå. På generelt grunnlag mener jeg kvinner og menn ikke bør ha sex med noen før de føler det er greit dersom det ikke blir noe mer. Det er lov å bli skuffa, men blir du knust før du finne ut av hvor han står før du hopper til køys. Anonymkode: ca75c...871
Morten1 Skrevet 26. april 2017 #11 Skrevet 26. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes ofte det slenges ut på forumet at vi kvinner "burde skjønt" at mannen bare ville ha sex, når det opprettes tråder hvor man forteller om dårlig selvfølelse rundt å ha følt seg brukt for sex om dere skjønner? Så derfor jeg spør om noen har konkrete tips til hvordan man liksom skal kunne "forutse" hva hans intensjoner med alt dette er.. Liker han fryktlig godt og har så lite lyst at det skal gå dunken denne gangen også:( TS Anonymkode: ba4e2...d1d Det første jeg tenker at om en man lager middager og tar deg med ut etc, da er man interissert i å bli bedre kjent og gå lengre for å se om det kan bli dere to. Hvis en mann kun er ute etter sex så er de vel interissert å ha minst mulig kontakt og mest mulig sex?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #12 Skrevet 26. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste som fungerer for meg er å vente. Da kommer hensikten frem. Bruker tiden på å bli kjent, finne på ting. Gjerne noe annet enn middag og film. Det har fungert veldig fint til nå. På generelt grunnlag mener jeg kvinner og menn ikke bør ha sex med noen før de føler det er greit dersom det ikke blir noe mer. Det er lov å bli skuffa, men blir du knust før du finne ut av hvor han står før du hopper til køys. Anonymkode: ca75c...871 Jeg bare syntes det er vanskelig å finne ut sånt.. Han forrige introduserte meg for venner, vi gjorde ulike ting sammen; gikk på konsert, museum, gikk turer, spiste middag med hans venner, spilte minigolf.. Vet ikke om han bare fikk det han ville ha etter sexen eller om han følte at det ikke var riktig, for han sa jo aldri noe mer. Hvor lenge pleier du å vente? Og når er det greit å ha sex om det ikke blir noe mer? Skjønte ikke helt hva du mente 🙈 Jo mer tid jeg tilbringer med en fyr jeg liker, jo verre blir det jo når vi da til slutt har sex og han plutselig ikke vil mer? TS Anonymkode: ba4e2...d1d 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #13 Skrevet 26. april 2017 Grensen min går ved voldtekt. Anonymkode: 66ec5...376
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #14 Skrevet 26. april 2017 Fortell han hva du tenker. Når det blir aktuelt, sier du rett og slett bare rett ut at du er skeptisk, fordi du er redd for å bare bli brukt igjen og fada ut, for det har skjedd før og føltes fælt. Anonymkode: 88970...ede 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #15 Skrevet 26. april 2017 Men han første du nevnte ts kan jo være like mye at han synes det var pinlig at han kom så tidlig, særlig hvis han faktisk likte deg. Hadde han bare vært ute etter sex skjønner jeg ikke hvorfor han møtte deg 1 gang til, ganske utypisk. Ellers har jeg dessverre ingen gode tips for hvordan avsløre en som kun er ute etter sex. Anonymkode: a8c4b...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #16 Skrevet 26. april 2017 20 minutter siden, Morten1 skrev: Det første jeg tenker at om en man lager middager og tar deg med ut etc, da er man interissert i å bli bedre kjent og gå lengre for å se om det kan bli dere to. Hvis en mann kun er ute etter sex så er de vel interissert å ha minst mulig kontakt og mest mulig sex? Ja, jeg har vel i utgangspunktet tenkt det samme. Men så skjedde det sist da, selv om det kan være at han bare følte det ikke var en god match (irriterende at han ikke kunne avslutte på en ordentlig måte, er jo derfor jeg ble sittende med en følelse av at han bare ville ha sex). TS Anonymkode: ba4e2...d1d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #17 Skrevet 26. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men han første du nevnte ts kan jo være like mye at han synes det var pinlig at han kom så tidlig, særlig hvis han faktisk likte deg. Hadde han bare vært ute etter sex skjønner jeg ikke hvorfor han møtte deg 1 gang til, ganske utypisk. Ellers har jeg dessverre ingen gode tips for hvordan avsløre en som kun er ute etter sex. Anonymkode: a8c4b...c4b Enig i at det er litt rart, men han var generelt veldig avvisende siste gangen vi møttes. Han kysset meg ikke, ville ikke sitte sammen med meg i sofaen, ville ikke at jeg skulle overnatte (sa han følte han ble forkjølet).. Så dro jeg hjem da og hørte aldri mer fra han 😏 TS Anonymkode: ba4e2...d1d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #18 Skrevet 26. april 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i at det er litt rart, men han var generelt veldig avvisende siste gangen vi møttes. Han kysset meg ikke, ville ikke sitte sammen med meg i sofaen, ville ikke at jeg skulle overnatte (sa han følte han ble forkjølet).. Så dro jeg hjem da og hørte aldri mer fra han 😏 TS Anonymkode: ba4e2...d1d Hadde han bare vært ute etter sex, ville han a) droppet å møte deg etter sexen, eller b) hatt sex med deg siste gang dere møttes også. At han ikke gjorde noe av dette, viser at det var andre grunner til at han droppet TS. Men ærlig talt, TS, du virker utrolig umoden og usikker til å være over 30 år. Voksne kvinner blir ikke "brukt" for sex, de nyter sex med folk de liker og begjærer der og da, og kanskje blir det mer ut av ting, og kanskje ikke. Du er voksen, TS, og dette er 2017!! Anonymkode: 56325...db9 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #19 Skrevet 26. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde han bare vært ute etter sex, ville han a) droppet å møte deg etter sexen, eller b) hatt sex med deg siste gang dere møttes også. At han ikke gjorde noe av dette, viser at det var andre grunner til at han droppet TS. Men ærlig talt, TS, du virker utrolig umoden og usikker til å være over 30 år. Voksne kvinner blir ikke "brukt" for sex, de nyter sex med folk de liker og begjærer der og da, og kanskje blir det mer ut av ting, og kanskje ikke. Du er voksen, TS, og dette er 2017!! Anonymkode: 56325...db9 Hva i all verden? Er det en aldersgrense på det? Og hvem har bestemt det? Deg? Syntes du fremstår ganske arrogant som skal "bestemme" hva andre mennesker skal føle og hva slags syn andre mennesker skal ha på sex. Det må være lov å ha ulike oppfatninger av ting og det må være lov å føle at det er unødvendig å ha sex med noen man vet selv man ikke vil noe mer med om den andre parten gir uttrykk for at den vil noe mer. (Nå snakker jeg på generelt grunnlag). Og hva slags syn man har på sex har vel strengt tatt ikke så mye med årstall å gjøre..? Syntes igrunnen ikke du virker så veldig voksen selv jeg 😒 TS Anonymkode: ba4e2...d1d 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #20 Skrevet 26. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men ærlig talt, TS, du virker utrolig umoden og usikker til å være over 30 år. Voksne kvinner blir ikke "brukt" for sex, de nyter sex med folk de liker og begjærer der og da, og kanskje blir det mer ut av ting, og kanskje ikke. Du er voksen, TS, og dette er 2017!! Anonymkode: 56325...db9 For noe tøv. Det er ingen aldersgrense på å bli skuffet over at det ikke går videre. Hadde en mann du likte rest seg opp etter sex og aldri gitt ord fra seg igjen er det unormalt å ikke reagere på det. Anonymkode: ca75c...871 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå