Gå til innhold

Såkalt åpent forhold

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Mortie, du vet skjebnens veier er uransakelige.... dvs... det som skjer det skjer.

Ikkeno vits å drive å filosofere noe mer over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:P Hei !!!

Denne "åpne" løsningen ville ikke passet for meg i dag. Men jeg aksepterer fullt ut at andre har et annet syn på dette...

Waco: Er du egentlig kvinnehater ??? :roll: Jeg bare spør...

Mennesker får leve sitt liv som de ønsker. Men selv ville jeg ikke ha valgt denne livsstilen. Forhåpentligvis slipper jeg å ta personlig stilling til dette i fremtiden, men man vet jo aldri, så... Man kan jo endre syn på saker og ting.

Venus. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Enig med deg, Duchess, jeg kan heller ikke se på det som utroskap når det er full åpenhet om det...

Hallo...Da ville jo omtrent alt vært utroskap...

...nå er det vel snart utroskap at jeg har andre mannlige venner enn typen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har hatt et gjensidig åpent forhold til min kjæreste i 11 år... Forutsetningen er imidlertid at det er ÅPENT. snakke om alt, følelser, kjærlighet, sjalusi og hva som skjer.. De fleste jeg kjenner er sterkt imot åpne forhold men gud hjelpe hvordan de oppfører seg når kona/mannen ikke er til stede.... Utroskap er først og fremst å gå bak ryggen på din elskede og det har jeg aldri gjort!! OBS OBS Det å leve i et åpent forhold betyr ikke at vi hiver oss over den første og den beste hele tida- mer som krydder en sjelden gang, faktisk sjeldnere en de "ikke åpne forholdene" og superkjernefamiliene jeg har sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Interessant, gjest....

Fint å høre at det er noen som har lykkes med det også...

Ei venninne av meg hadde noe lignende åpent forhold, men der var det litt ujevnt fordelt, om du forstår.

HUN kunne pule rundt på hvem hun ville, men hun tillot IKKE at typen gjorde det samme... Da ble det litt feil, for å si det sånn. Han godtok det fordi han var så redd for å miste henne...

Men trekant var liksom greit...

Det forholdet der ble litt "feil" for meg, om du skjønner... Enten må begge godta at man har andre innimellom, eller så får de la være å ha et slikt åpent forhold. Er nå min mening, da...

Likevel så er det fortsatt sammen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det er helt greit at man har noe forskjellige grenser for hverandre, Ingen ting er mere kjedelig en parforhold der man i redselen for at den andre skal finne påditt, så kan ikke jeg gjøre datt. Til slutt så skrumper forholdet og hver enkelt inn til et vandrende fengsel. Vi har forskellige grenser for hverandre på forskjellige områder og set syntes jeg er OK så lenge begge føler det er "balanse" i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...