Gjest Nathalie Skrevet 30. juli 2002 #1 Del Skrevet 30. juli 2002 Kunne dere tenkt dere å ha et såkalt åpent forhold med typen/dama, dvs at dere er sammen med hverandre, men gir hverandre frihet til å f.eks. ha en ONS med andre? Eller ville dere ikke taklet det at typen/dama hadde noen andre "på si"? Jeg tror faktisk at det å ha et åpent forhold ville i flere tilfeller ha ført til mindre utroskap, og færre ville finne seg en hemmelig elsker på si... Noen synes vel det er helt sykt å tenke slik, men jeg tror det kunne vært digg innimellom... Men da må man selvsagt være helt klar på grensene og at man beskytter seg med alle man er med.... Spent på å høre hva folk sier om dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 30. juli 2002 #2 Del Skrevet 30. juli 2002 Helt uaktuelt. Da er man ikke klar for et forhold som forplikter. Hørt om pose og sekk? Og sjalusien dukker opp før eller senere... Det er ihvertfall min mening! Jeg vil ha en mann som bare er min, og jeg skal ihvertfall være den eneste for ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2002 #3 Del Skrevet 30. juli 2002 Totalt uakseptabelt! Nellaia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 30. juli 2002 #4 Del Skrevet 30. juli 2002 Har vel egentlig prøvd det. Passet ikke for meg. Saken er at jeg ble følelsesmessig engasjert i to stykker samtidig, og følte at jeg ikke hadde nok å gi dem begge to. Det ble to halvveisforhold. En mann er mer enn nok jobb for meg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2002 #5 Del Skrevet 30. juli 2002 Totalt out of the question. Har nå giftet meg og skal kun holde meg til min ektefelle. Det er to sammen - ikke tre-fire-fem sammen :oops: Det er uansett utroskap - bare det er mer åpenhet om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 30. juli 2002 #6 Del Skrevet 30. juli 2002 Du mener det er utroskap uansett, men jeg ser ikke på SEX som utroskap nødvendigvis, jeg ser på det som utroskap hvis det IKKE er full åpenhet om saken. Derfor ser ikke jeg på det som utroskap. Du virket litt bastant i meningen din, så jeg bare måtte kommentere det. Du skriver liksom "det er uansett utroskap, bare mer åpenhet om det" -punktum finale, liksom... Men det er ikke sikkert alle andre ser på det på samme måten som deg. Men det er FINT vi har ulike meninger, det er da det blir diskusjon av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 30. juli 2002 #7 Del Skrevet 30. juli 2002 Hmm, ser du stadig forandrer signaturen din Nathalie Ligger det noe i den du har nå, ang. dette her?... For meg er det uakseptabelt å ha sex med andre når man er i et forhold, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 30. juli 2002 #8 Del Skrevet 30. juli 2002 Det er uansett utroskap - bare det er mer åpenhet om det. Nei, det er det ikke. Utroskap handler ikke om sex, men om svik. Har man et åpent forhold der sex med andre er godtatt finnes det intet svik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie(ikke innlogget) Skrevet 30. juli 2002 #9 Del Skrevet 30. juli 2002 Neida, Vinga... Denne signaturen har jeg hatt siden før jeg gikk ut i ferie. Jeg bare spør om dette fordi jeg synes det er interessant å høre hva andre mener om slikt, jeg! Det er ikke nødvendigvis at jeg VIL ha det selv om jeg spør om ting her på KG, skjønner du... enig med deg, Verdande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 30. juli 2002 #10 Del Skrevet 30. juli 2002 Slettet pga dobbeltposting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. juli 2002 #11 Del Skrevet 30. juli 2002 natalie, du må forstå at folk her på forumet er i veldig liten grad åpen for andre løsninger. Før var det straffbart å ha sex utenfor ekteskap, dersom mange av de som er på KG hadde levd den gang hadde de vært helt enig i det. Å være utro er å ha sex UTENFOR EKTESKAP! Og jeg regner med at 100% av kvinnene her har gjort det. Men da bruker de en annen unnskyldning... jammen samboer... uansett var det like forbudt... vi er i en annen tid... det er nok riktig. Jammen bare holde meg til en av gangen... Ja... aaaaaaaaaaaaah Waco er så ooooooooooppgitt over norske damer. Det er bare tull med dere hele tiden, en ting er hva dere sier noe annet er hva dere mener... og ikke minst HVA DERE GJØR! La folk få holde på slik dem SELV lyster. Waco Hadde noen prøvd å bestemme over mitt sexliv hadde jeg blitt forbanna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 30. juli 2002 #12 Del Skrevet 30. juli 2002 Noen kan nok klare å ha et såkalt åpent forhold, men jeg kjenner meg selv. Jeg ville ikke klart det. Waco, norske kvinner er suverene 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katta ikke innl Skrevet 30. juli 2002 #13 Del Skrevet 30. juli 2002 Har vært inne i et slikt forhold, og det funket fint for oss begge to, men det er lenge siden og eg tror ikke at han betydde så veldig mye for meg egentlig, så det var jo enkelt. Men eg har opplevd at typen min(som eg elsket over alt på jord) var utro, og det var egentlig ikke noen big deal. Skulle selvsakt ønsket at han kun tendte på meg... men er såpass realistisk. Han fortalte det til meg, eg tenkte på det i noen dager og etter en stund var det glemt, det var jo tross alt kun sex. For min del var det mye vanskeligere å takle at han hadde et tettere band med søstra sin enn med meg. Eg tror at eg kunne taklet et såkaldt åpent forhold så lenge det kun var tale om sex. Tanken om kun å ha sex med en mann resten av livet lokker ikke så veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineA Skrevet 30. juli 2002 #14 Del Skrevet 30. juli 2002 Ja... aaaaaaaaaaaaah Waco er så ooooooooooppgitt over norske damer. Det er bare tull med dere hele tiden, Hvorfor i all verden gidder du da å tilbringe all din våkne tid på Kvinneguiden da, Waco!!!??? :blunke: Sett deg på første fly til det landet hvor dine ideal-damer eksisterer, så slipper du å bruke mer død-tid på oss "håpløse" norske damer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie(ikke innlogget) Skrevet 30. juli 2002 #15 Del Skrevet 30. juli 2002 LineA, kan du for guds skyld holde deg til tema????????????? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. juli 2002 #16 Del Skrevet 30. juli 2002 LineA, hallo... hvis vi kunne holde oss til tema... istedetfor å diskutere privatperson... så kanskje dette hadde vært et hyggelig forum for oss alle....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katta ikke innl Skrevet 30. juli 2002 #17 Del Skrevet 30. juli 2002 Hrrmpf!!! Bruker man tid og energi til å skrive et innlegg og så drukner det helt i personhets og usakligheter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 30. juli 2002 #18 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg ville ikke hatt ett slikt forhold. Jeg er sikkert vanvittig kjedlig jeg da. Vil ikke ha gruppesex heller, min anal er forøvrig fredet. Men for de som ønsker å ha det sånn, og da tenker jeg på begge to i forholdet. Så kan det sikkert være spennende. Problemet blir vel heller når den ene parten vil ha ett "åpent" forhold, og den andre ikke. Men folk utvikler seg. Om 10 år kan det være både jeg og min samboer springer bort til hver vår nabo, og er lykkelig på den måten. Det spiller ingen rolle for meg hvordan folk vil ha det, så lenge begge er enig. Og nei, jeg ser ikke på det som utroskap dersom begge gir hverandre "tillatelse" til å daske rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. juli 2002 #19 Del Skrevet 30. juli 2002 Katta det er sånn når man diskuterer med damer, så kan man vel ikke regne med at kvinner holder seg til saken? Neida, det er ikke sånn. Waco er helt enig med deg katta, kvinner må bli flinkere til å skille SEX / KJÆRLIGHET, for i kvinnehjernen er det nemlig ikke noen forskjell... disse følelsene flyter i hverandre for å gjøre forvirringen total for de fleste damer.... Neeei...jeg er ikke såååånn...jeg holder meg bare til eeeen... for jeg har funnet mannen i livet miiiitt.... Hvor lenge skal dette selvbedrageriet få holde på? Waco Dette er ikke annet enn bløff for seg selv og omgivelsene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortie Skrevet 30. juli 2002 #20 Del Skrevet 30. juli 2002 Nei, for min del ville det ikke fungert, er for sjalu til det. (desverre?) Har prøvd det, dvs dama ville ha det sånn, uten å bry seg for mye om hva jeg syntes om det. Men selvfølgelig ville de fleste problemer med utroskap bli borte, så kanskje det for mange ville bety trygghet, om at dama ikke stakk selv etter at vi menn dabber av på sex-fronten?! En kollega av meg hadde et sånt åpent ekteskap, men det gikk slik jeg tror det ville ende for de fleste. Han traff ei "elskerinne" han forelsket seg i, og etter et par år var hun gravid, og ekteskapet gikk fløyten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå