AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Hei. Er det noen her som driver med CrossFit? Synes det virker som en bra og morsom trening. Har hatt ett par prøvetimer og liker det. Men er jo veldig dyrt da, sammenlignet med "vanlig" helsestudio. Den som er nærmest meg koster 999.- pr. Mnd med 12 mnd binding og 1399 uten!! Og det er jo ikke så mange timer per dag (og begrenset antall plasser). Er det verdt pengene?? Og hvorfor så dyrt? Event noen som vet om noen billigere i Asker/Bærum/Oslo vest?? Anonymkode: 01ada...8ac
debattanten Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 CrossFit har jeg skjønt er en slags sektbevegelse. Det som også er kjipt er den bindingstiden når du ikke kan trene der mer pga alle skadene du får. 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #3 Skrevet 27. april 2017 Jeg ville aldri betalt så mye for å trene det Anonymkode: 38927...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #4 Skrevet 27. april 2017 Jeg begynte med crossfit i januar. Elsker det!!! Verdt hver krone. det hjelper ikke så mye alene på styrken og kondisjonen, men det hjalp med veldig med dørstokkmila. Hvis man aldri har trent noe særlig, så får du resultater av crossfit 3-4 ganget per uke :-) Anonymkode: 6f8b3...8b8 2
Gjest kattehviskeren Skrevet 27. april 2017 #5 Skrevet 27. april 2017 Syntes det var veldig gøy, men ble fort lei. Og så var det seneteret et stykke borte, ble pes å dra dit. Jeg ville ikke betalt så mye i måneden når det låser meg spesifikt til én treningsform med begrensa timer. Kanskje har du cross fit oppi halsen om fire måneder, da er det surt å måtte presse seg dit, eller ikke klare å motivere seg og dermed bare kaste penger ut av døra. CF er veldig intensitvt, det er derfor ikke den optimale treningen fem ganger i uka, liksom. Så det blir temmelig dyrt per gang. På et vanlig treningssenter har du mange flere variasjonsmuligheter, samtidig som du kan gjøre mye av det samme som på CF, det er bare å lage en liten styrkesirkel for seg selv. Mange senter har jo også CF-timer. Så nei, dette tror jeg fort blir sløsing av penger.
Regnbue89 Skrevet 2. mai 2017 #6 Skrevet 2. mai 2017 Tror jeg like så godt hadde blitt med på sirkeltreningene på feks SATS/ELIXIA. Mye av det samme, men mye rimeligere. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #7 Skrevet 2. mai 2017 Du kan fint lage egne crossfit timer på senter. Velg ut øvelser og kjør på. med enkle midler kan du gjøre mye hjemme og. Anonymkode: 069a9...ac7 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #8 Skrevet 2. mai 2017 Ts her... i den summen er det inkludert tilgang på 4 sentre (vanlige treningsstudio med saltimer). Så ikke bare CF, men ca dobbelt så dyrt... synes jo det så langt er veldig morro, men.... hva er "normalpris" for CF? Anonymkode: 01ada...8ac
Frøken_fjong1 Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 På 26.4.2017 den 22.58, debattanten skrev: CrossFit har jeg skjønt er en slags sektbevegelse. Det som også er kjipt er den bindingstiden når du ikke kan trene der mer pga alle skadene du får. Dette tror jeg på. Altså dette med skader. Har sett at de bryr seg jo fint lite om riktig teknikk på CrossFit. mest mulig vekt og mest mulig øvelser på kortest mulig tid. 🤔Hallo skader.
LeoxBarca Skrevet 7. mai 2017 #10 Skrevet 7. mai 2017 Det er verdt det hvis du vil ødelegge rygg skuldre og knær fullstendig, som en konsekvens at den idiotiske måten de trener på. 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #11 Skrevet 24. september 2022 Hvordan er det med folk nå etter corona, strømpriser og generell prisøkning, har dere fortsatt råd til å gå på CrossFit? Jeg må spare der jeg kan og har måttet bytte ut CrossFit medlemskapet til et vanlig treningssenter til under 1/3 av prisen. Anonymkode: 13f77...a0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå