Gå til innhold

Oppussing av bad, valg av fliser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal pusse opp hovedbadet. Vi pusser opp for å bo, ikke for å selge,  så det viktige er selvsagt hva vi liker. Samtidig ønsker jeg et bad som ikke er altfor typisk 2017, nettopp fordi et bad skal vare mange år. 

Hva er dagens trendbad i 2017?

Anonymkode: da3f8...ed3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal pusse opp badet selv i løpet av dette året, og vi kommer til å velge enkle/nøytrale fliser. Hvitt, og evt med noen kontrasterende i grått i et "mønster" (en linje langs veggen, evt rundt speilet e.l.). Hvitt, enkelt bad har vært standarden i sikkert 20 år, og er så nøytralt at det neppe kommer til å bli direkte ut på noe tidspunkt. Dermed ser jeg heller ikke for meg at man blir like fort lei av det. Man kan freshe opp med å endre farger på håndklær, såpeholder osv.

Anonymkode: 82a55...d45

AnonymBruker
Skrevet

Jeg heller også mot å velge nøytrale farger ogmså kan man bytte håndklær og interiørartikler når man har lyst på forandring.

Vi har hvite fliser i dusjsonen, og det anbefaler jeg ikke. De blir farget av kalk og skitt. Jeg ville valgt noen fliser som går i litt varmere toner. 

Anonymkode: 8df57...22b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. 

Takk for innspill, både i forhold til utseende og praktiske hensyn. 

Anonymkode: da3f8...ed3

Skrevet

Jeg synes det er veldig vanlig med både hvite rektangulære fliser og mørkere grå fliser med kvadratisk form. Selv synes jeg at grå er finere på et bad - sett at det er godt med belysning så det ikke blir mørkt. Det viktigste er vel at du gjør akkurat det du selv ønsker og ikke tenker på hva som er "in" :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Velg nøytrale fliser. Vi var ubetenksom nok til å velge trenden som var for 10 år siden. Helt ute nå...

Anonymkode: b7a2c...5ca

Gjest kattehviskeren
Skrevet

Helhvite bad kan se fryktelig sterile ut, jeg ville definitivt ha lagd noen kontraster til det hvite i så fall. Vi har små, grå gulvfliser på det ene badet, de er jeg veldig fornøyd med. De er også gode å gå på, det er sånne ting som teller, men som man sjeldent tenker på. 
Jeg ville i hvert fall ikke gått for disse kjempemørke trendbadene nå, ala Fotballfrues. Det kommer man til å bli fort lei, et bad skal da være fresht og oversiktlig, det er i hvert fall min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...