Gå til innhold

Billig tauebil i Oslo

Jente0911

Anbefalte innlegg

Hei. Bilen min står på fellesparkeringen i sameiet. Den har gått i stå, får startet den, men får ikke kjørt den. 

I morgen er det dugnad og lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med å finne en billig tauebil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener det er 500kr i egenandel om du ringer de vanlige firmane som driver med slikt. Forsikringen tar resten av belløpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er korrekt det Morten1 sier, men jeg tror det forutsetter at du har kasko på forsikringen. Det var slik da jeg gikk gjennom mine forsikringer for ei tid tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK takk for info :) tenkte på det også, men var usikker om det ville gå side det ikke skulle flyttes langt. Skal ringe de 👍🏾

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For fremtiden vil jeg anbefale NAF-medlemskap med veihjelp. Det koster deg en drøy tusenlapp i året, og da har du gratis hjelp når du trenger det, samt litt rabatt på drivstoff. 

Når du tilkaller hjelp, vil de alltid transportere deg gratis til det verkstedet du bruker, dersom de ikke kan ordne problemet på stedet.

Jeg trodde dette var dyrt og unødvendig, men jeg har spart mye penger på medlemsskapet. Samt at det er svært behagelig å bare ringe et telefonnummer, og så får du hjelp og transport til verksted uten ekstra kostnad. Det tar bort en stor stressfaktor når du står langs veien med en bil som krangler.

Anonymkode: 06618...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eventuelt kan du ringe naf og høre om du får lov til å tegne et medlemsskap i sakens anledning. Da får du også kostnadsfri hjelp i et helt år, mot at du betaler kontingenten. Det koster lite å ringe og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

For fremtiden vil jeg anbefale NAF-medlemskap med veihjelp. Det koster deg en drøy tusenlapp i året, og da har du gratis hjelp når du trenger det, samt litt rabatt på drivstoff. 

Når du tilkaller hjelp, vil de alltid transportere deg gratis til det verkstedet du bruker, dersom de ikke kan ordne problemet på stedet.

Jeg trodde dette var dyrt og unødvendig, men jeg har spart mye penger på medlemsskapet. Samt at det er svært behagelig å bare ringe et telefonnummer, og så får du hjelp og transport til verksted uten ekstra kostnad. Det tar bort en stor stressfaktor når du står langs veien med en bil som krangler.

Du betaler uendelig mye for ingenting. Har selv vært medlem i mange år, men fant ut det va besparende å kutte ut. Rabatt på drivstoff finnes utall andre muligheter enn å måtte betale over 1000,- i året for å få den. Motorbladet som hører med ble mindre å mindre å lese, var mest reklame de siste jeg mottok. Og er man ute etter dekktester kommer de på nett likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, tdm900 skrev:

Du betaler uendelig mye for ingenting. Har selv vært medlem i mange år, men fant ut det va besparende å kutte ut. Rabatt på drivstoff finnes utall andre muligheter enn å måtte betale over 1000,- i året for å få den. Motorbladet som hører med ble mindre å mindre å lese, var mest reklame de siste jeg mottok. Og er man ute etter dekktester kommer de på nett likevel.

Det er din mening. Jeg har spart mye penger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er din mening. Jeg har spart mye penger på det.

I den tida jeg var NAF medlem, sjekka jeg litt forskjellige steder når det var noe konkret som skulle kjøpes. Og jeg endte alltid opp med å kjøpe andre steder enn NAF butikken. Drivstoff er nevnt. Priser på dekk man også kunne kjøpe når en er NAF medlem kan en kjøpe billigere mange steder. 

List opp de stedene du sparer så mye at det forsvarer seg å betale 1140,- hvert år uten en eneste redning😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et sidespor, men det er ikke noe å spare på NAF medlemskap. Det er billigere å sette den tusenlappen til bedre forsikring med tauing.

Anonymkode: 6b04d...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 4/27/2017 den 11.43, tdm900 skrev:

I den tida jeg var NAF medlem, sjekka jeg litt forskjellige steder når det var noe konkret som skulle kjøpes. Og jeg endte alltid opp med å kjøpe andre steder enn NAF butikken. Drivstoff er nevnt. Priser på dekk man også kunne kjøpe når en er NAF medlem kan en kjøpe billigere mange steder. 

List opp de stedene du sparer så mye at det forsvarer seg å betale 1140,- hvert år uten en eneste redning😊

Så du vet ved begynnelsen av hvert år om du kommer til å trenge assistanse eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du vet ved begynnelsen av hvert år om du kommer til å trenge assistanse eller ikke?

De ferreste trenger vel neppe å reddes mange ganger i året......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betaler ikke for ekstra assistanse når jeg har det gratis etter hver service på bilen ;) Den huska jeg ikke før nå :):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Sirah skrev:

De ferreste trenger vel neppe å reddes mange ganger i året......

Helt enig, derfor kutta jeg ut NAF medlemskapet :) Sparer mer på det enn å betale for noe man ikke bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, tdm900 skrev:

Helt enig, derfor kutta jeg ut NAF medlemskapet :) Sparer mer på det enn å betale for noe man ikke bruker

Jeg også. Har veihjelp inkludert i forsikringen. Betaler bare 500 kroner dersom behovet skulle melde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...