Milio Skrevet 10. juli 2017 #41 Skrevet 10. juli 2017 Denne serien er som et hardt slag i magen. Gjentatte ganger. Men jeg bare må se neste episode. 4
Scherbatsky Skrevet 11. juli 2017 #42 Skrevet 11. juli 2017 På 7/4/2017 den 13.03, Tabris skrev: Fantastisk bra serie, jeg binga den i to-tre omganger. Gleder meg til de videre sesongene! Cred. Hadde ikke orka å se flere episoder på rappen, en blir jo nesten for mye. Gleder meg til sesong 2! 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #43 Skrevet 2. august 2017 På 5/10/2017 den 21.03, AnonymBruker skrev: Det er allerede i gang. I dag fikk sjefen for fbi sparken, i morgen blir Trump enehersker. Anonymkode: 51ae3...bea Heldigvis så bor vi ikke i USA da. Anonymkode: 8d08a...0b6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #44 Skrevet 18. august 2017 Har så lyst til å se denne serien, men har store problemer med å forholde meg til for eksempel voldtekt og misogyni. Hvordan er den med tanke på det? Anonymkode: 3060c...4ff
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #45 Skrevet 18. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har så lyst til å se denne serien, men har store problemer med å forholde meg til for eksempel voldtekt og misogyni. Hvordan er den med tanke på det? Anonymkode: 3060c...4ff Du vil nok få det vanskelig å se serien. Den er dystopisk og deprimerende, men veldig bra. Jeg anbefaler den, men advarer deg. Anonymkode: 7b754...f71 3
Djungelvrål Skrevet 18. august 2017 #46 Skrevet 18. august 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har så lyst til å se denne serien, men har store problemer med å forholde meg til for eksempel voldtekt og misogyni. Hvordan er den med tanke på det? Anonymkode: 3060c...4ff Det er voldtekt, men de har ikke noe valg så de legger seg jo frivillig ned på rygg i armene til kona.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #47 Skrevet 18. august 2017 Det er voldtekt, den nyanseres bla med en mekanisk fremstilling der ingenting romantiseres. Anonymkode: 49b3c...36c 4
Lill3My Skrevet 18. august 2017 #48 Skrevet 18. august 2017 I boka sier hun at det ikke oppleves som voldtekt, men som en plikt, et rituale, en prosess. :-) Hun sier også at hun ikke er redd osv -slik man er om man opplever voldtekt - men at hun selvsagt heller ikke liker det. Slik det beskrives i boka virker det som om hun har "godtatt" at det er slik det er. Så på en måte er det ikke fult like ille som voldtekt (som jo skjer uventet og som et sjokk, mens dette er forventet og planlagt), men samtidig er det nesten enda verre! Er veldig glad for at jeg leste boka først. Tror jeg fikk enda mer ut av serien på den måten. Serien tar seg selvsagt en god del friheter mtp å avvike fra boka, og jeg syntes faktisk bare at det gjorde den enda bedre. Gleder meg veldig til sesong to av dette. En usedvanlig god og velykket filmatisering av en bok! 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #49 Skrevet 15. april 2018 Så serien nå og synes den var utrolig bra! Anonymkode: 25f6a...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #50 Skrevet 15. april 2018 Er den beste serien jeg har sett de siste årene. Ryster meg skikkelig, og jeg elsker serier som har forskjellige senarioer, om hva som skjer i framtiden, ved krig/katastrofer. Gleder meg mye til nye episoder. Anonymkode: 1e603...0ed 1
Ardwinna Skrevet 15. april 2018 #51 Skrevet 15. april 2018 Må snart fornye HBO-abonnementet mitt! Ikke lenge til neste runde nå!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #52 Skrevet 15. april 2018 14 hours ago, AnonymBruker said: Er den beste serien jeg har sett de siste årene. Ryster meg skikkelig, og jeg elsker serier som har forskjellige senarioer, om hva som skjer i framtiden, ved krig/katastrofer. Gleder meg mye til nye episoder. Anonymkode: 1e603...0ed Samme sjæl og syntes det var fint med en slik serie som fokuserte på kvinneproblemstillinger. Anonymkode: 25f6a...eaf
Elaine Marley Skrevet 15. april 2018 #53 Skrevet 15. april 2018 Kjenner at jeg gleder meg til ny sesong Utrolig bra serie.
Lill3My Skrevet 15. april 2018 #54 Skrevet 15. april 2018 Veldig spent på sesong 2... Den må jo bli noe annerledes å skape ettersom at sesong 1 var basert på boka - nå må en ny "story" lages så det blir spennende å se hvordan Margaret Atwoods univers og karakterer blir ivaretatt og utviklet videre Vil forresten også nevne at miniserien Alias Grace også er basert på samme forfatters bok og er en veldig fin liten tv-serie som mange av dere nok ville likt godt 2
Snillingen Skrevet 17. april 2018 #55 Skrevet 17. april 2018 Startet på serien nå. The Eyes, sikkerhetspolitiet. Det virker ikke som om de bruker uniform. Ser ut som den eneste regelen er at de må gå i svart. Syntes det var litt spesielt med tanke på at hele samfunnet virker å bruke uniformer også er politiet de eneste som ikke har. Er det jeg som har misforstått eller er det en grunn til at det er sånn?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #56 Skrevet 18. april 2018 18 timer siden, Snillingen skrev: Startet på serien nå. The Eyes, sikkerhetspolitiet. Det virker ikke som om de bruker uniform. Ser ut som den eneste regelen er at de må gå i svart. Syntes det var litt spesielt med tanke på at hele samfunnet virker å bruke uniformer også er politiet de eneste som ikke har. Er det jeg som har misforstått eller er det en grunn til at det er sånn? Tror det er fordi ingen skal vite hvem de er. Andre kan også gå i svart, så man vet aldri hvem som følger med og kan melde dem for å bryte reglene. Anonymkode: f5208...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå