Frogke Skrevet 26. april 2017 #1 Del Skrevet 26. april 2017 Har lest på nettet at det er bra for nerve systemet. Men hvordan kan det være sunt? Til og med en jeg snakket med sa at peanøtter er sunt som jeg er skeptisk til. Men hvis salt er sunt? Hvorfor må sjøfolk drikke usaltet vann når de er midt på havet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 26. april 2017 #2 Del Skrevet 26. april 2017 Alt man leser på nettet er jo sant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 26. april 2017 #3 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) For mye salt er åpenbart ikke sunt, da det fører til høyt blodtrykk og en rekke andre sykdommer. Men kroppen skal ha et jevnt innhold av natrium. Får vi for lite salt, vil det kunne gi oss en rekke symptomer forbundet med hyponatremi. - Alt med måte. Endret 26. april 2017 av NewInTown 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 26. april 2017 #4 Del Skrevet 26. april 2017 Spør legen din du har ikke den medisinske kunnskapen til å vite om det du leser er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #5 Del Skrevet 26. april 2017 Det er ikke sunt men veldig salt Anonymkode: 3c003...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frogke Skrevet 26. april 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 26. april 2017 20 minutter siden, MajorasMaske skrev: Spør legen din du har ikke den medisinske kunnskapen til å vite om det du leser er sant. Jeg går generelt aldri til legen. Hvis jeg føler meg dårlig så prøver jeg bare å trene det bort å spise bedre. Eller kaste ting så jeg ikke blir fristet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå