Gå til innhold

Usikker på eggløsning etter IVF

Anonym prøver

Anbefalte innlegg

Hei. Vi har vært prøvere (uforklarlig infertilitet) i snart fire år. I februar var vi gjennom et prøverørsforsøk som måtte avbrytes. Da kom mensen nøyaktig to uker etter eggløsning. Ved neste syklus fikk jeg aldri utslag på eggløsningstestene i den perioden jeg trodde jeg ville på EL. Men så viste det seg at mensen ble nesten to uker forsinket.

Nå har jeg kommet til den andre syklusen etter IVF. Jeg tok EL-test fre-man der teststreken var svak alle dagene (sterkest søn), og jeg trodde dermed at EL var på vei. Men tirsdag var teststreken nesten borte og i dag var det ingen teststrek. Kan jeg ha hatt EL før jeg begynte å teste meg eller i helgen uten å ha truffet "toppen"? 

Før IVF-forsøket hadde jeg regelmessig mens og eggløsningstestene slo ut hver måned i over to år...

Jeg håper selvfølgelig å kunne bli naturlig gravid (selv om jeg har begynt å miste håpet). Samtidig har jeg fått satt av nytt forsøk med IVF i juni. Nå er jeg nervøs for at jeg ikke rekker forsøket før klinikken tar sommerferie pga forlenget syklus.

Noen som vet når jeg kan forvente at syklusen er normal igjen?

Endret av Anonym prøver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt sikkert... Ingen teststrek onsdag og torsdag, og i dag fredag var den tilbake sterkere enn noen gang denne syklusen (men fortsatt ikke positiv). Blir forvirra av alt dette jeg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...