Gå til innhold

Hva tjener du som er spesialsykepleier i timen? (Skal forhandle om lønn - trenger innspill!)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg får noen svar her. Du som er spesialsykepleier (og gjerne maks annsenitet) - hva tjener du i timen? Jeg har hatt samme jobb i over 10 år, og skal nå starte for meg selv -og vil gjerne vite nivået ifht forhandling om lønn. Som selvstendig må jeg jo selv trekke fra skatt, feriepenger, pensjonsparing og tilleggstrugd til nav - så dette spiser jo mye av lønnen. Er derfor veldig usikker på hva jeg bør kreve/forvente ifht lønn.. 

Noen som kan bidra her?

Anonymkode: 60189...ffa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ligger tabeller på sidene til nsf. 

Anonymkode: 0c396...341

Skrevet

Du kan kreve timeslønn for spesialsykepleiere + forsikring, pensjon, feriepenger, moms, osv. 

Min samboer er selvstendig i en helt annen bransje, men dog. Han tar 450 kroner i timen, og når alt er betalt sitter han igjen med ca. 230 kroner i timen noe som er normal timeslønn for hans utdanning og yrke. Det er noe du må regne deg frem til selv, dessverre. Ansiennitet betyr ingenting når du er selvstendig, dessverre. Du kan kanskje kreve litt ekstra, siden du har god erfaring, men ansiennitet er ikke et argument i denne sammenheng. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...