AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Vet ikke om denne delen av forumet er riktig sted for å lufte denne problemstillingen men jeg får prøve meg: På jobben min fikk jeg for noen måneder siden en meget tiltrekkende kollega. Ikke bare fysisk men også som person. Jeg må si at jeg ble MEGET interessert men samtidig i og med at jeg er indirekte i en lederrolle i forhold til henne (ikke samme avdeling, men allikevel) så er enhver type forhold uaktuelt. De første månedene hun startet hos oss så ble det en del lange blikk mot meg med massevis av småhint om at "hun har ingen planer denne helgen" (og så ser hun rett i øynene på meg) osv, osv.... Etter en stund så "gav" hun opp. Og snudde på plata fullstendig - nå er alt jeg foretar meg feil og det skal ikke mye til før stemmen heves og hun bruker mye energi på å prøve å provosere meg. Dette er noe som til og med andre folk på jobben legger merke til. Siden jeg er en mann med en ikke så altfor voldsom livserfaring, må jeg ha dette i teskje form: Er hun rett og slett frustrert fordi jeg ikke "tok agnet" og klarer ikke å takle det på en normal måte? (Er ikke noe jeg har opplevd før for å være helt ærlig) Eller er det at hun rett og slett total missmatch med meg når det gjelder personligheter og nå som "forelskelsen" er over så kommer naturlige reaksjoner frem? Det finnes jo mange mennesketyper som får frem det verste i hverandre når man putter dem sammen uten å ha noe særlig grunn til det. Anonymkode: 80616...878
Gjest Ingenting2 Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Du antar heftig når du tenker hun var forelska i deg i starten basert på dette.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 3 minutter siden, Nowyouseeme skrev: Du antar heftig når du tenker hun var forelska i deg i starten basert på dette. Merk at jeg vil ikke komme med altfor mange detaljer i et forum innlegg fordi jeg vil bevare anonymiteten til involverte parter. Og for det andre - det er MANGE på jobben min som kom til samme konklusjon jeg gjorde og kommenterte dette big time. Men nei, jeg har ikke skriftlig erklæring fra henne på hva hun følte i november 2016... Anonymkode: 80616...878 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 Blinker ikke de røde lysene når hun begynner å provosere o.l. etter avslag? Anonymkode: dd4bc...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #6 Skrevet 26. april 2017 Sikkert ei som er vant til å få den hun vil, når hun ikke får napp blir hun barnslig trassig og oppfører seg som nå. Hun går nok å håper innerst inne om en teit filmslutt der du plutselig kaster deg over henne og rå******* henne 😆 Anonymkode: 1a724...76f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #7 Skrevet 26. april 2017 Dette er veldig normalt på barneskolen. Han/hun som er slem med deg er ofte forelska i deg..Trodde sånt gikk over etter barneskolen, men nei - det skjer i eldre miljø også. Litt skjeldnere, men har bevitnet sånne ting helt opp til universitetsnivå. Så det kan hende hun misliker deg siden du har avvist henne eller fordi hun er forelska i deg. Anonymkode: 82ebb...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå