AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Hvordan vil jeg merke det på kroppen om jeg får over til lavkarbo? Er karbohydratjunkie😂 En vanlig dag for meg kan være: 1-2 grove skiver med ost. Tynt lag smør under. Frokost Lunsj: to knekkebrød (Fiber balance) med tynt lag lett majones og to kokte egg oppå. Noen biter sjokolade... Middag: ikke glad i middag egentlig, men feks en kyllingfilet, noen spiseskjeer ris og kokte frossengrønnsaker. Lett saft eller vann å drikke, drikker en del kaffe. Har cravings på kvelden og har da søtsug.. får utrolig stygg hud av snop! Har alltid feiget ut på lsvkarbo når jeg kjenner jeg blir slapp. Men dere som lever på dette kostholdet- er energien bra? Tungt med hodepine man opplever i starten. Hvordan unngå dette? Tenker ikke LCHF.. Anonymkode: 1503f...a4a
Pringle Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 (endret) Lavkarbo kan være så mangt - noen setter grensen ved 150 gram karbohydrat pr dag, og jeg spiste rundt 100 mens jeg gikk med i vekt uten å "kjenne" noen verdens ting. Hvis du har tenkt å spise lavkarbo, må du øke inntaket (andelen) av fett. For mange betyr det en enklere og hyggeligere hverdag hvor man kan spise seg god og mett uten stress og med originalprodukter istedenfor lettversjoner. Når man spiser mat man liker og mer balansert og variert, vil en del søtsug forsvinne. Hodepine og slapphet kan man oppleve - uavhengig av lavkarbo - ved å spise for lite, kutte ut koffein, få i seg for lite væske, for lite salt. Husk at hvis du har tenkt å kutte ut kaffe (noe du antageligvis ikke trenger), må du gjøre det sakte og erstatte den med annen drikke. Skal du spise keto (noe du antageligvis ikke trenger), må du innta mer salt. Endret 26. april 2017 av Pringle 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå