tenke Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Tips til kjærestetur? Fredagskveld til tirsdag 28.04-02.05 Vi har endelig noen fridager og ønsker å reise bort, har ikke klart å finne noen storbyferie på nett. Vi er ganske sent ute. Men kanskje noen her vet om et romantisk sted vi kan dra til i helgen? Flybiletter finner jeg heller ikke billig, så det får vell bli Norge eller Sverige. Om vi ikke reise nå vil vi vente helt til neste år siden vi venter en mini i sommer.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Hva med å leie en hytte? Høysesongen for leing av hytter er over og da er det mye billigere. Hvis noen venner av dere har hytte så kan dere spør om å låne den også Anonymkode: 20480...da0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 Dra til Goteborg. Der kan dere være en dag på Liseberg, også kan dere dra på div. museum, og shoppe litt? Anonymkode: f0cbf...c83
tenke Skrevet 26. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2017 Flybillettene er litt for dyre. Tar gjerne imot tips for å finne billige flybilletter også. Angående hyttetur er ikke det helt hva vi ser for oss, men det kan jo kanskje vær en siste løsning.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 Hva med tur til Polen? Krakow eller Gdansk? Her kan man finne veldig billige flybilletter Anonymkode: 20480...da0
tenke Skrevet 26. april 2017 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med tur til Polen? Krakow eller Gdansk? Her kan man finne veldig billige flybilletter Anonymkode: 20480...da0 Jeg har ikke klart å finne noe til denne helgen kan være jeg er dårlig til å lete, men har sittet forran pcn siden 12 tiden. Begynner å bli ganske frustrert
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #7 Skrevet 26. april 2017 9 minutter siden, tenke skrev: Jeg har ikke klart å finne noe til denne helgen kan være jeg er dårlig til å lete, men har sittet forran pcn siden 12 tiden. Begynner å bli ganske frustrert Du er jo veldig sent ute. Bruk en av søkemotorene til å få opp billige flybilletter. Søk bredt (feks alle flyreiser til Europa under kr x) og så går du inn på desse stedene et etter et og sjekker pris på hotel eller Airbnb. Jeg ville regnet med å måtte betale prisen for at det er i siste liten, eventuelt tenkt alternativt og sett om det er ok priser på hotelrom et sted dere kan kjøre eller ta tog. Eller om dere har slekt/bekjente som kan låne dere feriebolig et sted? Anonymkode: 0bfc3...1ea
Aviale Skrevet 26. april 2017 #8 Skrevet 26. april 2017 Bruk kilroy sin nye søkemotor, der kan du skrive inn pris og tidspunkt, så finner den flybilletter til forskjellige steder utfra det
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #9 Skrevet 26. april 2017 Hva med å finne et spahotell ikke langt unna der dere bor? Eller i en annen by i nærheten ☺ Anonymkode: 8cd76...500
tenke Skrevet 26. april 2017 Forfatter #10 Skrevet 26. april 2017 2 timer siden, Aviale skrev: Bruk kilroy sin nye søkemotor, der kan du skrive inn pris og tidspunkt, så finner den flybilletter til forskjellige steder utfra det Supert tips! uheldigvis for kort tid i forveien ser det ut som.. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å finne et spahotell ikke langt unna der dere bor? Eller i en annen by i nærheten ☺ Anonymkode: 8cd76...500 Dette skal jeg sjekke ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå