Gå til innhold

Barnepass, ungdom til å passe barn- betaling ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vi skal gifte oss og jeg har begynt å tenkt ut barnepass til barna våre som har fylt 4 og 5 år da. Det er ikke så lett da familien skal være med på bryllupsfesten. Mine barn har kun sovet hos mormor ett Par ganger tidligere , så overnatting er ikke så lett. Jeg har fått tips om å kanskje høre med en barnehage ansatt om de kan være der på overnatting med betaling så klart ( vi kjenner ett par av personalet litt utenom Bhg) men jeg er litt usikker på hvordan d går da de har sovet lite borte . Den beste planen jeg hittil har , er at de skal få være med på festen til 20-21 hvis de orker det . Også at jeg kjører de hjem og legger de hjemme i sengene sine. Og å høre med søstera til en venninne eller naboungdom om å passe de . ( mens de sover) alder er 15-17 år og vi er på lokale 5 min unna. Tenkte kjøpe inn pizza og masse godis. Mest sannsynlig må de bli tilbudt overnatting da vi nok blir sene. Evt kjøre de hjem på natten når vi blir kjørt hjem. Er det OK pris 500 PR stykk hvis de er to eller 1000 hvis det er en. Det er barn som ( mest sannsynlig ) sover hele natten, vil ha tilgang på Netflix , mat og masse godis. Hva tenker dere :)? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Loppa123 skrev:

Hei vi skal gifte oss og jeg har begynt å tenkt ut barnepass til barna våre som har fylt 4 og 5 år da. Det er ikke så lett da familien skal være med på bryllupsfesten. Mine barn har kun sovet hos mormor ett Par ganger tidligere , så overnatting er ikke så lett. Jeg har fått tips om å kanskje høre med en barnehage ansatt om de kan være der på overnatting med betaling så klart ( vi kjenner ett par av personalet litt utenom Bhg) men jeg er litt usikker på hvordan d går da de har sovet lite borte . Den beste planen jeg hittil har , er at de skal få være med på festen til 20-21 hvis de orker det . Også at jeg kjører de hjem og legger de hjemme i sengene sine. Og å høre med søstera til en venninne eller naboungdom om å passe de . ( mens de sover) alder er 15-17 år og vi er på lokale 5 min unna. Tenkte kjøpe inn pizza og masse godis. Mest sannsynlig må de bli tilbudt overnatting da vi nok blir sene. Evt kjøre de hjem på natten når vi blir kjørt hjem. Er det OK pris 500 PR stykk hvis de er to eller 1000 hvis det er en. Det er barn som ( mest sannsynlig ) sover hele natten, vil ha tilgang på Netflix , mat og masse godis. Hva tenker dere :)? 

Ja det hadde jeg gjort verfall

J16

Anonymkode: 9c5d6...ef7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hadde vært gøy det :) J19

Da involverer det at barnevakt også hjelper til med legging ikke sant? 

Anonymkode: 8f543...51e

AnonymBruker
Skrevet

Vi har av og til barnevakt av noen ungdommer vi kjenner, bruker ikke betale mer enn 300-400 kr totalt for en kveld (men da kommer vi hjem rundt kl 12). 

Anonymkode: 151fc...0a1

Skrevet

Mener dere det holder med 500 ? Vet dere hvor lenge et bryllup med påfølgende fest vanligvis varer , synes det blir litt vanskelig å si en tid på forhånd . Derfor tenkte jeg kanskje overnatting er best dersom søstera som skal i bryllup også kanskje vil overnatte ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...