Gå til innhold

Hvordan sjkker du opp damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Opp i 23 alderen her, veldig flink med å snakke med damer osv, men suger på gi eller ta imot hint. Noen som kan tipse meg her?!  Sjekke triks uten å drite meg ut da😂😂😂?

Anonymkode: bb745...8d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne (25) foretrekker jeg egentlig at noen er så rett frem og hilser på meg og slår av en prat, helst i baren dersom det er på utesteder. Er ikke så fan av at menn kommer bort når jeg sitter med mange venner og vil slå seg ned, men dersom jeg kun er med få personer kan det være hyggelig. På andre arenaer gjelder vel i grunn det samme. Er bare å slå av en prat.

Anonymkode: 2719d...15e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke så fan av at menn kommer bort når jeg sitter med mange venner og vil slå seg ned, men dersom jeg kun er med få personer kan det være hyggelig.

Det forstår jeg ikke at noen tørr engang. Det virker innmari kleint, og man vet jo ikke om de som sitter der er sammen med noen av de andre heller - med mindre det er bare damer da. Men en samtale i baren kan jeg være med på :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her har du en instruksjonsvideo:

Anonymkode: 426d6...898

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Nevian skrev:

Det forstår jeg ikke at noen tørr engang. Det virker innmari kleint, og man vet jo ikke om de som sitter der er sammen med noen av de andre heller - med mindre det er bare damer da. Men en samtale i baren kan jeg være med på :)

Det er ikke handlingen som er klein, men hvordan den blir utført. Det hadde vært kleint om en usikker mann prøver å sjekke opp damer på denne måten, en selvsikker mann vil derimot kunne gjøre det bra.

Anonymkode: 247a5...c6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Unngår blikk-kontakt, unngår å prate med dem, svarer veldig kort og avvisende, virker ganske sur, likegyldig og mutt.

Ikke så mye suksess med andre ord.

Anonymkode: b3451...e33

• Liker 1
Skrevet

Da jeg drev på og fikk det til: (Nå er jeg ute av markedet)

Først og fremst ha det trivelig sjøl og egentlig ikke ha noe større mål en å få et svar og et smil til å begynne med. (Det er noe annet enn å single ut med "oi hun er fin hun vil jeg ligge med i kveld, skal vi se ... ahem!" - jeg har prøvd begge metodene) Husk på det, at i bunn og grunn så vet du ikke til å begynne med om du egentlig vil ha noe større med henne å gjøre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 04/26/2017 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Hei. Opp i 23 alderen her, veldig flink med å snakke med damer osv, men suger på gi eller ta imot hint. Noen som kan tipse meg her?!  Sjekke triks uten å drite meg ut da😂😂😂?

Anonymkode: bb745...8d2

Jeg gjør ikke det jeg siden jeg lever i sølibat ;)

Mindre stress på den måten :D

Anonymkode: 5d3ed...1b0

Skrevet

'Hei. :)'

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Kommer i snakk og tar det derfra. De fleste jeg har møtt har vært irl, og noen på nett/tinder. 

Det første er vel egentlig bare å være med på aktiviteter, fester og byn. Man treffer mange folk og da oppstår det muligheter :) Bruk tinder i tillegg og legg litt innsats i profilen du lager så du ikke bare blir sweipet til venstre.

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne (25) foretrekker jeg egentlig at noen er så rett frem og hilser på meg og slår av en prat, helst i baren dersom det er på utesteder. Er ikke så fan av at menn kommer bort når jeg sitter med mange venner og vil slå seg ned, men dersom jeg kun er med få personer kan det være hyggelig. På andre arenaer gjelder vel i grunn det samme. Er bare å slå av en prat.

Prate om været? 

Anonymkode: 4b62d...35f

Skrevet

Når man er eldre enn 20 år ber man om å bli frustrert for å ikke få napp om det man driver med er "hinting". 

Menn må være åpne og ærlige med intensjonene sine!

" Hei jeg syns du var så innmari søt / hadde så pene øyne / virka så hyggelig /morsom at jeg ville ta en prat med deg :)  " eventuelt sleng på "er du singel eller?" så du slipper å mistolke normal vennlighet og svar som seksuell interesse - og smiler hun og reagerer positivt fortsetter du praten og presenterer deg underveis (men ikke som det første du gjør), ser hun forskrekket på deg og sier "Eh, okei.." så er det lite poeng å fortsette praten men heller runde av åbsi "men jeg skjønner at du er ute med venninnene dine / er opptatt / heller vil danse så da skal jeg la deg være i fred :)

Røyker man er alltid røykeplassen og det å komme i random tomprat over et lighterlån er grei måte for å se om hun fatter interesse og prater videre. 

Samme fremgangsmåte om det er på skole eller jobb, med en litt annen vri så klart. Og se an hvordan vannet ligger over litt lengre tid, med blikk og smil, eller en hjelpende hånd om hun mister noe, spørsmål om skoleoppgaven eller lignende de første gangene (før du så går rett på sak og sier at du har sansen for henne og ber hun ut på date) siden dette da blir noen du ser jevnlig og ikke må gå rett på sak med. 

Har ikke telling på hvor mange menn som har approaca meg i alle type settinger , og som jeg har møtt tilfeldig eller ved avtale igjen og sett på som en hyggelig kompis og ikke før jeg ble godt voksen og gammel skjønte jeg at disse egentlig sjekka meg opp men ikke turte å gjøre det ordentlig. Altfor mange tør ikke være tydelige , og *newsflash* jenter er ikke spesielt gode på å ta hint heller, så for å unngå å bli sett på som bare en vennlig fyr og friendzona må dere faktisk være helt åpne med intensjoner, flørt og komplementer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prate om været? 

Tja, hvis det er relevant i den situasjonen kanskje. Jeg har ingen gode råd for hvordan man fører en god samtale, der tror jeg man rett og slett bare må ha gode sosiale antenner. Personlig er jeg såpass utadvendt at jeg kommer i snakk med folk over alt. Men hva jeg starter samtalene med varierer jo veldig. Det avhenger rett og slett av situasjonen. 

Skrevet

Sjekkereplikker er gull verdt. Selv smelter jeg alltid når jeg får velformulerte sjekkereplikker som:

- Har du sett romskipet mitt? 

Eller

- Vil du ta lengde rekord? Jeg har utstyret.

Og favoritten

- Dette handler ikke om meg, heller ikke deg, men noe større ;)

Si det med overbevisning og selvtillit så er hvem som helst solgt. Heier på deg!

• Liker 1
Skrevet

Blikkene våre møtes. Øynene dine er vakre, og øyekontakten holdes. Jeg smiler. Vil ha deg til å smile tilbake. Smiler du tilbake, og sommerfuglene starter, går jeg enten bort selv, eller venter på deg. Ofte vil du titte stjålent bort mot meg igjen, og bli småflau når blikket vårt atter en gang møtes. Når jeg deretter står rett foran deg, kommer det ingen cheesy sjekketriks. Da vil jeg lære deg å kjenne. 

Jeg er litt sjenert, sær, kresen og analyserende, sånn egentlig innerst inne, så dersom jeg først tar kontakt, ser jeg noe spesielt med deg.

• Liker 2
Skrevet
På 27/04/2017 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Prate om været? 

Vet du, om du bare har rette holdningen, kroppspråket ditt viser den rette innstilling, og du på toppen av det hele faktisk får det til å være spennende, kan du sjekke med å snakke om værmeldinger fra 1974 og 1977.

(Men jeg ville prøvd med noe som var lettere å få til å svinge)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...