Gjest kamomilla Skrevet 22. desember 2004 #1 Del Skrevet 22. desember 2004 hvilke andre ord på mensen kan dere/bruker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 22. desember 2004 #2 Del Skrevet 22. desember 2004 bruker i grunn bare mensen tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 22. desember 2004 #3 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg sier også bare mensen. Har hørt andre kalle det for veka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #4 Del Skrevet 22. desember 2004 Tante Rød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. desember 2004 #5 Del Skrevet 22. desember 2004 Da vi var fjortiser kalte alltid venninna mi og jeg mensen for piiip og rødmet etterpå. Nå er det bare mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. desember 2004 #6 Del Skrevet 24. desember 2004 helvettes uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. desember 2004 #7 Del Skrevet 24. desember 2004 'Tante Rød i fra Hønefoss' - et uttrykk jeg hater! Periode - når jeg snakker med mannen som er engelsk Men mensen her i Norge. Menstruasjon når jeg må være formell. Og hodepinedagene i mitt stille sinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 24. desember 2004 #8 Del Skrevet 24. desember 2004 mensen, tante rød (en sjelden gang) eller "den tiden i måneden".. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. desember 2004 #9 Del Skrevet 25. desember 2004 Kaller det "det månedtlige", "dritten" eller "veka", alt ettersom hvor vondt jeg har det,... Sambo sier "PMS", selv om det blir feil,.. Jeg hater ordet "mensen", får bare ekle tanker oppi hodet. (Ed legen sier jeg menstrusjon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 25. desember 2004 #10 Del Skrevet 25. desember 2004 Bruker som oftest bare "mensen", men kan også si "uka". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. desember 2004 #11 Del Skrevet 25. desember 2004 sinnauka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. desember 2004 #12 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg bruker bare "mensen". Synes Tante Rød og andre lignende uttrykk er litt teit og barnslig, kunne ikke falle meg inn å bruke dem og kjenner ingen andre som bruker dem heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2004 #13 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har i grunn aldri tenkt på det.. Men jeg bruker vel "mensen" ... " veka" høres ut som noe bestemoren ville sagt Så det lar jeg være.. Sambo kaller det og mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 26. desember 2004 #14 Del Skrevet 26. desember 2004 Sier bare mensen, men mange av venninnene mine som har diverse kallenavn! Tante Rød er en gjenganger :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 29. desember 2004 #15 Del Skrevet 29. desember 2004 Kaller det mensen. Opplever f.eks. "tante rød" en måte å forkle/dekke til ordet, akkurat som om det må hviskes og ikke sies for høyt. Så jeg kaller en spade for en spade og sier mensen. Er ikke redd for å si det heller, sånn er det bare! PS! Digger forresten bandet som heter Mensen. Dritkult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 29. desember 2004 #16 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg sier mensen, men jeg har en venninne som kaller det jordbæruka - fnis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. desember 2004 #17 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg sier mensen, men bruker "Tante Grusom" til sambo om de magesmertene jeg får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 29. desember 2004 #18 Del Skrevet 29. desember 2004 Mensen er ikke gøy å ha, så jeg kaller det "menseeeeeen!!! aaargh!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå