Gå til innhold

Lyst til å slikke henne i rompa

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har veldig lyst til å prøve å slikke dama i rompa. >Gjorde det med eksen fordi hun likte det og jeg syns det var helt greit. Men hun jeg er sammen med nå tenner meg enda mer og jeg tenner skikkelig på tanken på å slikke henne i rompa. Syns rompa hennes er så deilig og hun har så fin hud. Men vi har aldri vært i nærheten av noe analt. Tror ikke hun har noe spesielt lyst til at jeg skal gjøre det, men har lyst til å prøve. Hvordan ta det opp?

Anonymkode: 749e7...ece

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøve med dikt kanskje? 

-vil gjerne slikke deg i rompe

Og da kan du ikke prompe

For da sier jeg "æsj æsj"

"Nå lukter det bare bæsj"

Anonymkode: 936f0...604

• Liker 4
Gjest Cicero
Skrevet

"Hei, Berte/Kjellaug/Mona/Matilde/etc. Jeg har lyst til å slikke deg i rompa. Kan jeg få lov til å slikke deg i rompa?" 

Eller bare slikk henne vanlig, beveg deg gradvis bakover, og se an responsen. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger kan det ta litt tid før du får lov.. :P Med det mener jeg ikke at man skal mase eller presse seg til noe, men av egen erfaring(jeg er jente) var jeg veldig skeptisk til aktiviteter som hadde med den kroppsdelen å gjøre. Man er redd for at man ikke er ren nok, hva kan skje etc. Det tok mange mnd før jeg ville være med på det, men det viste seg at jeg likte det. Ikke mas, og ikke gi uttrykk for at det er et must. Bare si det hadde tent deg veldig, fordi du elsker rumpa hennes. Du kan også bare starte med kyss i nærheten, og se hva responsen er. Ta det rolig, ikke press på.

Anonymkode: d39d3...71e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo få henne til å slikke deg i rumpa først, slik at hun ser hvor deilig du har det. Kanskje det gjør at hun vil få lyst til å bli slikket selv?

Anonymkode: 6c414...283

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Cicero skrev:

"Hei, Berte/Kjellaug/Mona/Matilde/etc. Jeg har lyst til å slikke deg i rompa. Kan jeg få lov til å slikke deg i rompa?" 

Eller bare slikk henne vanlig, beveg deg gradvis bakover, og se an responsen. 

Hadde noen sagt dette til meg så hadde jeg nok lagd en grimase og spurt om vedkommende var ruset...:fnise::fnise::fnise:

Anonymkode: f4719...dbe

• Liker 2
Gjest Hildur70
Skrevet

Personlig har ikke den kroppsdelen noe i mitt sexliv å gjøre. Men du kan vel bare spørre pent. Svaret blir nei, kanskje eller ja

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo spør om mange ting og legge spørsmålet inn:
Har du hatt sex på et fly?, Har du hatt sex på en strand? Var det spennende, ble dere oppdaget?, Har du blitt slikket i rumpen? Likte du det?...

Om jeg fikk en rekke spørsmål, så hadde jeg svart "Nei, ikke noe for meg" på dette spørsmålet og da hadde du fått et negativt svar uten å "miste" ansikt.

Anonymkode: 21cfe...485

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke hun har noe spesielt lyst til at jeg skal gjøre det, men har lyst til å prøve. Hvordan ta det opp?

hun kan ligge på magen eller doggy style og du kan slikke henne i fitta mens du prøver deg å slikke nær anal også..

Og hun vil skjønne at du nærmer deg anal og kanskje slikke. Så sier enten hun fra at hun IKKE vil ha noe der eller hun bare ligger rolig og ønsker at du skal fortsette.

Gjest padawan
Skrevet

Hva med å prøve seg litt neste gang du utfører oralsex på henne?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan gjemme dopapiret neste gang hun er på besøk. Når hun sitter der desperat og fortvilet etter å ha gjort sitt fornødne, så kommer du stormene inn som en reddende engel.

Anonymkode: e19da...5f9

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan gjemme dopapiret neste gang hun er på besøk. Når hun sitter der desperat og fortvilet etter å ha gjort sitt fornødne, så kommer du stormene inn som en reddende engel.

Anonymkode: e19da...5f9

Og akkurat denne typen innlegg gjør at forumet blir en lekeplass for prepubertale dritunger.  

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...