Nelle Skrevet 22. desember 2004 #1 Del Skrevet 22. desember 2004 Er det noen som har en god oppskrift på gløgg med alkohol? Jeg lagde hjemmelaget gløgg i fjor, men den smakte egentlig veldig utvannet på en måte.... P.S. Jeg kan ikke fordra de der gløgg-mix greiene man kjøper på Rimi osv. Det er noe skvip! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. desember 2004 #2 Del Skrevet 22. desember 2004 søk på www.aperitiff.no eller på lignende sider, så vil jeg tro du finenr noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 22. desember 2004 #3 Del Skrevet 22. desember 2004 Kjøp gløggkrydder (liten boks) på apoteket. Trekkes i rødvin (nøyaktig oppskrift inni pakken). Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #4 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ååhhh... Gleder meg til å drikke gløgg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #5 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ååhhh... Gleder meg til å drikke gløgg igjen! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå