AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #1 Del Skrevet 26. april 2017 det ble mye tester i en overskrift... Men jeg lurer på hvor mange av dere som har blitt gravid på første forsøk med eggløsningstester, og dere andre, hvor mange prøveperioder var dere igjennom før spira satt? Anonymkode: 91b58...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #2 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg ble gravid på første forsøk med eggløsningstester. I første PP visste jeg ikke når jeg hadde eggløsning, gikk ut i fra en syklus på 28 dager, men så viste syklusen seg å være lenger (første syklus etter jeg sluttet på p-piller). Så da jeg fikk mensen, kjøpte jeg eggløsningstester. Viste seg at eggløsning var en uke etter jeg trodde, så da satt spiren i 2. PP Anonymkode: b5b8f...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 28. april 2017 #3 Del Skrevet 28. april 2017 Første forsøk, hadde da kartlagt syklus i noen måneder før vi prøvde 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #4 Del Skrevet 28. april 2017 Har vært gravid to ganger. Begge ganger brukte jeg EL-tester. Første gang ble jeg gravid på andre forsøk, gang nummer to på første. Anonymkode: 93665...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thinkerbelle Skrevet 28. april 2017 #5 Del Skrevet 28. april 2017 Ble gravid på andre forsøk med eggløsningstester OG temping:) litt kontrollfreak så liker å se at alt går som det skal😂 Syns både temping og EL tester er flotte hjelpemidler👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thinkerbelle Skrevet 28. april 2017 #6 Del Skrevet 28. april 2017 Glemte å si at jeg har blitt gravid på andre forsøk 2 ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrygirl Skrevet 30. april 2017 #7 Del Skrevet 30. april 2017 Jeg har forsøkt en mnd nå med el-tester. Ble ikke gravid. Fant heller ikke el skikkelig. Lurer på om jeg begynte å teste for sent, for jeg fikk mensen tidligere enn jeg pleier. Så mulig el var tidligere enn antatt. Skal begynne å teste tidligere denne gangen, og håper det blir klaff nå. Er inne i pp4 nå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 30. april 2017 #8 Del Skrevet 30. april 2017 Jeg testet med EL-tester hver PP men fikk bare positiv test i 3 av dem. Det klaffet i PP5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå