Gå til innhold

Dere som har testet og tester med eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

det ble mye tester i en overskrift... :nori:

Men jeg lurer på hvor mange av dere som har blitt gravid på første forsøk med eggløsningstester, og dere andre, hvor mange prøveperioder var dere igjennom før spira satt? :)

Anonymkode: 91b58...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble gravid på første forsøk med eggløsningstester. I første PP visste jeg ikke når jeg hadde eggløsning, gikk ut i fra en syklus på 28 dager, men så viste syklusen seg å være lenger (første syklus etter jeg sluttet på p-piller). Så da jeg fikk mensen, kjøpte jeg eggløsningstester. Viste seg at eggløsning var en uke etter jeg trodde, så da satt spiren i 2. PP :)

Anonymkode: b5b8f...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gravid to ganger. Begge ganger brukte jeg EL-tester. Første gang ble jeg gravid på andre forsøk, gang nummer to på første.

Anonymkode: 93665...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid på andre forsøk med eggløsningstester OG temping:) litt kontrollfreak så liker å se at alt går som det skal😂 

Syns både temping og EL tester er flotte hjelpemidler👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forsøkt en mnd nå med el-tester. Ble ikke gravid. Fant heller ikke el skikkelig. Lurer på om jeg begynte å teste for sent, for jeg fikk mensen tidligere enn jeg pleier. Så mulig el var tidligere enn antatt. Skal begynne å teste tidligere denne gangen, og håper det blir klaff nå. Er inne i pp4 nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet med EL-tester hver PP men fikk bare positiv test i 3 av dem. Det klaffet i PP5. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...