AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Jeg skal ha særemne i boka Naiv.Super, men jeg klarer ikke å finne noe direkte humoristisk med boka eller humoristiske setninger.. er det noen som har lest boka som kan hjelpe meg? hva var morsomt med/i boka syns du? Anonymkode: b3954...f7b
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Hvis du ikke ser humoren i boken (og, for ordens skyld, man trenger ikke synes noe er morsomt for å se hvorfor det er morsomt), synes jeg bare du skal finne deg en annen bok. For dette prosjektet høres håpløst ut, er jeg redd. Skriv heller om noe du forstår og liker! Anonymkode: 52eb2...a19 5
JackIost Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 På 26.4.2017 den 15.55, AnonymBruker skrev: Jeg skal ha særemne i boka Naiv.Super, men jeg klarer ikke å finne noe direkte humoristisk med boka eller humoristiske setninger.. er det noen som har lest boka som kan hjelpe meg? hva var morsomt med/i boka syns du? Anonymkode: b3954...f7b Helt enig, en svært middelmådig bok, er en slags forlenget ungdomsskolestil. Den nye "keiserens nye klær" Det burde du lagt vekt på, altså at dette er en bok som "alle" synes er veldig bra, men du synes den er svak, fordi.. [sett inn argumenter]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå