Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du noen gang klippet deg hos en lærling? jeg har så dårlig med råd nå og tenkte å prøve en lærling, 99 for 1 års lærling og 250 for 2 års.. de har jo da jobba og holdt på og bestått eksamen, så de burde kunne klippe!?

de kan gjerne bruke lang tid, men det skal bli et ordentlig resultat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kjeme nok heilt an på lærlingen gitt! Akkurat som en frisør kan vere kjempedyktig, mens den andre er elendig...

Har klipt/stripa hos lærling (venninde) fleire gangar, og alltid vore fornøgd. Veit om mange som har blitt kjempefine på håret etter å ha vore hos lærling, og veit om stikk motsatte eksempel.

Men stort sett trur eg det går heilt fint, dei er tross alt ekstra opptatt av at det skal bli bra og er veldig nøye med arbeidet sitt. (Trur eg då...)

Eg ville i alle fall gitt det en sjanse! Om det blir stygt, så er det tross alt ikkje store summen du har punga ut med, og kan gå en annen plass og fikse det.

Men veddar på du blir fornøgd!

Skrevet

Jeg bruker bare en lærling når jeg skal fikse håret mitt.

Er veldig fornøyd,det er også de andre jeg kjenner som bruker den samme som meg.

Skrevet

Bruke lærling til klipp - det mener jeg trygt man kan gjøre. Har selv gjort det et par ganger - og var godt fornøyd. De bruker kanskje litt lenger tid - men er jo veldig nøye.

Skrevet

Har brukt lærling mange ganger, både til meg selv og til jentene. Og har vært veldig fornøyd. Det tar kanskje litt lengre tid, men de lærlingene jeg har brukt har vært nøye og flinke. I tillegg følger jo frisøren med, så jeg har aldri vært bekymret for å bli skamklipt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...