AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Ble kjent med en på nett, som boosta selvtilliten min til himmels. Var på vei ut av forholdet, og denne relasjonen kom dessverre akkurat litt for tidlig, og ble en indirekte årsak til bruddet. Veldig kjekt så lenge det varte, men han viste drittsekktendenser etter påske. Som bare ble verre og verre. I dag fikk han helt noia og trakk seg helt ut av relasjonen. Siden jeg har barn, så må jeg time bootycalls, og han kjørte kompiskortet mer enn en gang og fikk meg til å føle meg needy. Jeg ønsket kun at han avlyste alle avtaler vi hadde, så jeg slapp å vente, da vi kun kunne snakke etter barnas leggetid eller etter de gikk på skolen og jeg på egen jobb. I dag fikk han beskjed om å ringe meg rundt 8 etter at barna gikk til skolen, men kjørte i gang 1130, da det passet ham bedre. Det passet jo seff ikke for meg. Det var under denne samtalen han trakk seg. Det han ikke vet, er at eksen min har vært på besøk og tatt meg to ganger i dag (jeg har hjemmeeksamen). Den siste gangen mens jeg stod og holdt i kjøkkenbordet mens han bare peiste på. Fristende å fortelle dette til "nice guyen", men tror nok jeg velger å la være. Vil ikke synke ned på hans nivå. Men haha! Anonymkode: 65f2b...9d2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 du er jo allerede mer enn nok drittsekk, hvorfor synke enda lavere? Anonymkode: 53ba7...1eb 12
Gjest flaggermuskongen Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 Fristende å si at dette er troll, men ingenting overrasker meg lenger. Dette kan godt mulig være sant, for bitches be crazy. Godt jobba TS, ikke synk til hans nivå. Faktisk syns jeg du burde ditche fyren, og finne noe bedre. Du fortjener bedre!
sol87 Skrevet 26. april 2017 #6 Skrevet 26. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble kjent med en på nett, som boosta selvtilliten min til himmels. Var på vei ut av forholdet, og denne relasjonen kom dessverre akkurat litt for tidlig, og ble en indirekte årsak til bruddet. Veldig kjekt så lenge det varte, men han viste drittsekktendenser etter påske. Som bare ble verre og verre. I dag fikk han helt noia og trakk seg helt ut av relasjonen. Siden jeg har barn, så må jeg time bootycalls, og han kjørte kompiskortet mer enn en gang og fikk meg til å føle meg needy. Jeg ønsket kun at han avlyste alle avtaler vi hadde, så jeg slapp å vente, da vi kun kunne snakke etter barnas leggetid eller etter de gikk på skolen og jeg på egen jobb. I dag fikk han beskjed om å ringe meg rundt 8 etter at barna gikk til skolen, men kjørte i gang 1130, da det passet ham bedre. Det passet jo seff ikke for meg. Det var under denne samtalen han trakk seg. Det han ikke vet, er at eksen min har vært på besøk og tatt meg to ganger i dag (jeg har hjemmeeksamen). Den siste gangen mens jeg stod og holdt i kjøkkenbordet mens han bare peiste på. Fristende å fortelle dette til "nice guyen", men tror nok jeg velger å la være. Vil ikke synke ned på hans nivå. Men haha! Anonymkode: 65f2b...9d2 Tror du egentlig han bryr seg? I verste fall driter du deg ut. Men hvordan har du tid til dette på hjemmeeksamen?? 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #7 Skrevet 26. april 2017 Han driter vel i om eksen du ikke vil ha tar for seg, han har jo dumpa deg og er ferdig med deg uansett. Anonymkode: a1639...212 2
brownbrown Skrevet 26. april 2017 #8 Skrevet 26. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble kjent med en på nett, som boosta selvtilliten min til himmels. Var på vei ut av forholdet, og denne relasjonen kom dessverre akkurat litt for tidlig, og ble en indirekte årsak til bruddet. Veldig kjekt så lenge det varte, men han viste drittsekktendenser etter påske. Som bare ble verre og verre. I dag fikk han helt noia og trakk seg helt ut av relasjonen. Siden jeg har barn, så må jeg time bootycalls, og han kjørte kompiskortet mer enn en gang og fikk meg til å føle meg needy. Jeg ønsket kun at han avlyste alle avtaler vi hadde, så jeg slapp å vente, da vi kun kunne snakke etter barnas leggetid eller etter de gikk på skolen og jeg på egen jobb. I dag fikk han beskjed om å ringe meg rundt 8 etter at barna gikk til skolen, men kjørte i gang 1130, da det passet ham bedre. Det passet jo seff ikke for meg. Det var under denne samtalen han trakk seg. Det han ikke vet, er at eksen min har vært på besøk og tatt meg to ganger i dag (jeg har hjemmeeksamen). Den siste gangen mens jeg stod og holdt i kjøkkenbordet mens han bare peiste på. Fristende å fortelle dette til "nice guyen", men tror nok jeg velger å la være. Vil ikke synke ned på hans nivå. Men haha! Anonymkode: 65f2b...9d2 mest patetiske tråden jeg har sett her på en stund, her er det mye som skurrer du er jo allerede en drittsekk. du rotet med en annen mens du var sammen med exen slik som jeg forstår det og han andre var årsaken til bruddet 2. ikke skjyld på han andre og si at han er dum og teit som får deg til å føle deg needy, føler du deg needy er du nok det og det er ikke hans feil. at du driver å snakker om bootycalls her gir meg et veldig dårlig bildet av deg, både som person og hvordan personeligheten din er 3. hvorfor legger du ham under " nice guy" kategorien. det er jo han som ditcher deg her. han får seg sex når det passer ham og dermed driter i å egentlig holde avtaler med deg, men heller når han føler for det 4. jeg tror ikke du har " tatt ham" ved å ha sex med din ex kjæreste. jeg tror ikke han bryr seg i det hele tatt 5. hele tråden din lyser av billig skløtte syndrom. roter med en annen mens du er i forhold og like tter knuller exen din igjen mens du " holder på " med han samme personen du var utro med eller som " bidro" til bruddet. har du borderline personelighetsforrstyrelse ?
Nuddelkopp Skrevet 26. april 2017 #9 Skrevet 26. april 2017 (endret) Hvorfor bry seg om en som bruker deg som booty call men som ikke du kan bruke når du trenger ? Skal man være fuck friends må det jo gå begge veier. Flott at du fikk dekt behovet med en annen. Skjønte ikke helt poenget med tråden, du har lyst til å gni det opp i trynet til han andre karen? men han vil neppe bry seg siden han også tydeligvis knuller på flere siden han ikke prioriterer deg. Tror ikke han hadde blitt noe mer sjalu av at det var over kjøkkenbordet, ingenting ekstraordinært med det. Du er barnemor og sånn type gjøre sjalu oppførsel hører faktisk hjemme på ungdomsskolen, seinest vgs. Er ikke en mann interessert eller dedikert nok til deg så går man videre i ro og mak og blir ikke en bitter bitch fordet. Tenker også at det er nokså naturlig at han drar kompiskortet, hvis han var en av grunnene til bruddet med din ex (barnefar?) - og han er klar over det at du var med en annen når dere ble kjent? For er vel få som vil legge noe seriøst i ei dame (eller mann) som har vært utro tidligere eller som hopper så raskt og enkelt frem og tilbake til nye / forskjellige partnere. Endret 26. april 2017 av Nuddelkopp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå