AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #21 Skrevet 28. april 2017 På 26 Apr 2017 den 13.14, AnonymBruker skrev: Vel, er gravid, å har enda mer støv på hjernen enn normalt. Holder på å vaske meg ihjel😕 Jordmor sier at vanlig renhold er nok. Men hva er vanlig renhold? Jeg har to store hunder som røyter og drar inn skitt. Vasker noen dager i uka, tørker støv på flater daglig. Har kastet ut alt av tekstiler, støvsuger 1-3 ganger daglig. Vasker gardiner ol. En dag i uka. Overdriver jeg renholdet, og hva er vanlig renhold? 😳 Hvor ofte, og hva vasker dere? Anonymkode: a7f68...de1 Du skal vite at allergier lettere utvikler seg hos babyer som bor i rene hjem. Basilusker er faktisk livsviktig! Det er bra at du har dyr, da blir ungen eksponert for deres bakterier. Du kan fint gå en uke uten å vaske/støvsuge. Anonymkode: 9d0dc...e92 5
Runnershigh Skrevet 28. april 2017 #22 Skrevet 28. april 2017 Vasker man gardiner? Ops! Innser at den tanken ikke engang har slått meg I mitt hode er det helt uaktuelt å støvsuge mer en hver 2. dag. Og ja - jeg har hund! Om dette er noe som plager deg, så vil jeg anta at du overdriver renhold ja... 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #23 Skrevet 29. april 2017 På 26. april 2017 den 13.14, AnonymBruker skrev: Vel, er gravid, å har enda mer støv på hjernen enn normalt. Holder på å vaske meg ihjel😕 Jordmor sier at vanlig renhold er nok. Men hva er vanlig renhold? Jeg har to store hunder som røyter og drar inn skitt. Vasker noen dager i uka, tørker støv på flater daglig. Har kastet ut alt av tekstiler, støvsuger 1-3 ganger daglig. Vasker gardiner ol. En dag i uka. Overdriver jeg renholdet, og hva er vanlig renhold? 😳 Hvor ofte, og hva vasker dere? Anonymkode: a7f68...de1 Du har definitivt støv på hjernen. Det er mange bakterier som også er bra for oss. Å ha det for reint og sterilt til enhver tid, er ikke bra for immunforsvaret. Anonymkode: b052c...bef 2
Forundret.. Skrevet 29. april 2017 #24 Skrevet 29. april 2017 På 28.4.2017 den 14.43, Anne rustad skrev: Hahaha xD Da ville jeg dresurt hunden litt bedre eller gikk den litt fler lufteturer.... Aldri hørt om før blant våre dyrevenner Jeg har hørt om hunder med diarè som driter oppover veggen dah... -.- Tror nok bikkja var uggen, ikke at den vanligvis gjorde fra seg inne. Men jeg tenker at har man dyr så er man jo aldri sikker. I kommentarfeltet så var det faktisk flere som hadde opplevd likende, utrolig nok. 1
Gjest Ezio Skrevet 12. oktober 2020 #26 Skrevet 12. oktober 2020 (endret) Kan snakke for meg selv i midlertidig bolig på ca 60 kvm: Har hund, så kjører robotstøvsugeren hver dag. Tømmer støvbeholderen hver 3. dag. Drar over gulvet med fuktig mopp 1 gang i uka, badet vaskes 1 gang i uka. Kjøkkenbenken vaskes daglig etter bruk, men går vel over skapene hver 2. måned. Eneste gardinene jeg har er rullegardiner på de to soverommene, og de blir ikke skitne sånn sent. Støv er ikke farlig. Før hadde man granbar på gulvet og var i fjøset med dyrene store deler av dagen, og man hadde ikke astma og allergier da. Altfor rent er derimot farlig mtp allergier, astma og motstandsdyktighet mot bakterier og sykdom. Endret 12. oktober 2020 av Ezio
Safiye Skrevet 13. oktober 2020 #27 Skrevet 13. oktober 2020 Tråden er ryddet for reklame. - Safiye, mod
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #28 Skrevet 13. oktober 2020 har hunder, kjører robotstøvsugeren omtrent hver dag, vasker 1-4 ganger pr mnd, etter behov. Vasker gardiner en gang i året maks og tørker støv i vinduer og slikt etter behov, blir omlag 1-4 ganger i mnd det og. Sjeldnest mulig. Anonymkode: 33aaf...0b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå