lady90 Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Jeg søker på jobber og har funnet en perfekt en. Det eneste som var med den stillingen var at det kunne innebære noe opplæring av brukere/kursing og sånn jeg forsto det samles brukerne når det er opplæring, så er sikkert snakk om en del. Jeg har angst for å holde kurs/foredrag, liker det absolutt ikke og vurderer å droppe å søke pga dette. De sa at det skulle ansettes flere i samme stilling så jeg vet jo ikke om hver enkelt er nødt til dette, eller om det er noe en annen f.eks kan gjøre . Var vel heller ikke snakk om veldig ofte tror jeg. Men er pinlig å komme på et evt intervju og fortelle at man ikke er glad i dette. Såfremt det er få personer å forholde seg til har jeg ingen problemer, men liker ikke settingen å stå og presentere ting foran en forsamling. What to do? Stillingen ellers hørtes veldig bra ut.
_popcorn_ Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Jeg har kursing/opplæring i min stilling, og til nå har jeg hatt opplæring på 1 til 2 personer pr gang. I gamle jobben holdt jeg større kurs, men startet veldig rolig, med få personer, og økte etter hvert som jeg ble tryggere. Det du kan gjøre, er å si at du ikke er vant til å holde kurs.
Dark Angelina Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 Søk på stillingen, hvis du er så heldig og bli kalt inn til intervju så er du ærlig. Hvis de spør hvordan du føler det ved å holde foredrag så svarer du at du er ikke så vant til å holde kurs, men at du er åpen for muligheten og håper at du kan bli tryggere på det etterhvert. Ikke utelukk en stor mulighet for deg selv 1
cmd Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 3 minutter siden, lady90 skrev: What to do? Stillingen ellers hørtes veldig bra ut. Bare fortsett på denne stillingen. Jeg var som deg også. Jeg hadde angst å stå foran ca. minst 5-10 stk og prate. Jeg kunne skjelve i prat etc. Siden jeg var god i data og programmer, fikk jeg oppdrag om opplæring i programmer etc. Jeg fikk tilvent meg. Nå er "nesten" alt borte.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 Jeg har også angst for å holde foredrag og ville aldri i livet søkt på en stilling der dette var en del av arbeidsoppgavene. Anonymkode: 1371d...812
Dark Angelina Skrevet 26. april 2017 #6 Skrevet 26. april 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også angst for å holde foredrag og ville aldri i livet søkt på en stilling der dette var en del av arbeidsoppgavene. Anonymkode: 1371d...812 Tror du ikke dette er noe man kan trene og bli bedre på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå