Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søker på jobber og har funnet en perfekt en. Det eneste som var med den stillingen var at det kunne innebære noe opplæring av brukere/kursing og sånn jeg forsto det samles brukerne når det er opplæring, så er sikkert snakk om en del. 

Jeg har angst for å holde kurs/foredrag, liker det absolutt ikke og vurderer å droppe å søke pga dette. De sa at det skulle ansettes flere i samme stilling så jeg vet jo ikke om hver enkelt er nødt til dette, eller om det er noe en annen f.eks kan gjøre .

Var vel heller ikke snakk om veldig ofte tror jeg. 

Men er pinlig å komme på et evt intervju og fortelle at man ikke er glad i dette. Såfremt det er få personer å forholde seg til har jeg ingen problemer, men liker ikke settingen å stå og presentere ting foran en forsamling. 

What to do? Stillingen ellers hørtes veldig bra ut. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kursing/opplæring i min stilling, og til nå har jeg hatt opplæring på 1 til 2 personer pr gang.
I gamle jobben holdt jeg større kurs, men startet veldig rolig, med få personer, og økte etter hvert som jeg ble tryggere.
Det du kan gjøre, er å si at du ikke er vant til å holde kurs.

Skrevet

Søk på stillingen, hvis du er så heldig og bli kalt inn til intervju så er du ærlig. Hvis de spør hvordan du føler det ved å holde foredrag så svarer du at du er ikke så vant til å holde kurs, men at du er åpen for muligheten og håper at du kan bli tryggere på det etterhvert. Ikke utelukk en stor mulighet for deg selv :)

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, lady90 skrev:

What to do? Stillingen ellers hørtes veldig bra ut. 

Bare fortsett på denne stillingen.

Jeg var som deg også. Jeg hadde angst å stå foran ca. minst 5-10 stk og prate. Jeg kunne skjelve i prat etc. Siden jeg var god i data og programmer, fikk jeg oppdrag om opplæring i programmer etc. Jeg fikk tilvent meg.

Nå er "nesten" alt borte. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også angst for å holde foredrag og ville aldri i livet søkt på en stilling der dette var en del av arbeidsoppgavene.

Anonymkode: 1371d...812

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også angst for å holde foredrag og ville aldri i livet søkt på en stilling der dette var en del av arbeidsoppgavene.

Anonymkode: 1371d...812

Tror du ikke dette er noe man kan trene og bli bedre på? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...