Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes andre også det er irriterende ,midt i telefonsamtalen,at den i andre enden setter deg på høytaler? og så er det andre tilstede eller kommer inn under samtalen,sånn helt plutselig Vanskelig  å si at nei  du jeg vil ikke at du setter på høyttaler  liksom.

Anonymkode: 12f12...5ad

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at det er helt i orden å si fra om at det er forstyrrende (grunnet støy fra omgivelsene) når den andre bruker høyttaler, og å spørre om vi kan snakke uten at høyttaleren er på.

Anonymkode: 2eb89...d85

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bedt folk ta av høyttaleren. Noe de vil diskutere hvorfor innimellom. Da får de bare beskjed om å gjøre det ellers legger jeg på. Noen blir sure, men det får være deres problem.

Jeg syns ofte det er vanskelig å høre hva folk sier når høytaler er på og da skylder jeg på det. Jeg hater samtaler hvor jeg må be de gjenta seg eller at jeg må si Hæ Hæ Hæ flere ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig uhøflig å sette på høyttaler når andre er tilstede. Hvorfor i all verden gjør de dette? 

Jeg ville nok sagt at jeg kan ringe opp igjen da det høres ut som vedkommende er opptatt/er med andre. 

Anonymkode: 225cf...97e

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig uhøflig å sette på høyttaler når andre er tilstede. Hvorfor i all verden gjør de dette? 

Jeg ville nok sagt at jeg kan ringe opp igjen da det høres ut som vedkommende er opptatt/er med andre. 

Anonymkode: 225cf...97e

Enig,og så er det veldig kjedelig  hvis man må arumentere med de om det fordi de gjerne vil fortsette samtalen  selv om de andre er i rommet . Vanskelig å forberede seg på og jeg blir like satt ut hver gang! Her må jeg nok si mere ifra merker jeg. Grr

Ts

Anonymkode: 12f12...5ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...