AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Synes andre også det er irriterende ,midt i telefonsamtalen,at den i andre enden setter deg på høytaler? og så er det andre tilstede eller kommer inn under samtalen,sånn helt plutselig Vanskelig å si at nei du jeg vil ikke at du setter på høyttaler liksom. Anonymkode: 12f12...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Jeg synes at det er helt i orden å si fra om at det er forstyrrende (grunnet støy fra omgivelsene) når den andre bruker høyttaler, og å spørre om vi kan snakke uten at høyttaleren er på. Anonymkode: 2eb89...d85 1
EvaLena Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 Jeg har bedt folk ta av høyttaleren. Noe de vil diskutere hvorfor innimellom. Da får de bare beskjed om å gjøre det ellers legger jeg på. Noen blir sure, men det får være deres problem. Jeg syns ofte det er vanskelig å høre hva folk sier når høytaler er på og da skylder jeg på det. Jeg hater samtaler hvor jeg må be de gjenta seg eller at jeg må si Hæ Hæ Hæ flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 Det er utrolig uhøflig å sette på høyttaler når andre er tilstede. Hvorfor i all verden gjør de dette? Jeg ville nok sagt at jeg kan ringe opp igjen da det høres ut som vedkommende er opptatt/er med andre. Anonymkode: 225cf...97e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er utrolig uhøflig å sette på høyttaler når andre er tilstede. Hvorfor i all verden gjør de dette? Jeg ville nok sagt at jeg kan ringe opp igjen da det høres ut som vedkommende er opptatt/er med andre. Anonymkode: 225cf...97e Enig,og så er det veldig kjedelig hvis man må arumentere med de om det fordi de gjerne vil fortsette samtalen selv om de andre er i rommet . Vanskelig å forberede seg på og jeg blir like satt ut hver gang! Her må jeg nok si mere ifra merker jeg. Grr Ts Anonymkode: 12f12...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå