Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd noe fra dette merket? (fås bl a på apotek og Vita).

Jeg spurte etter en bodylotion for tørr hud, og ble anbefalt denne, men har ikke testet enda, annet enn på hånden, der den sklir rett inn.

99,- for 350ml er ikke ille i det hele tatt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på hvordan dette merket er. Jeg er interresert i Rich Moisturizer (husker ikke helt navnet på den :oops: ).

Skrevet

Jeg får i hvertfall prøve å huske å skrive en foreløpig rapport når jeg har prøvd bodylotionen jeg kjøpte :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har prøvd peelingen i denne serien, og har blitt helt hekta!!! :-) Den lukter nydelig, er skikkelig fuktgivende og fjerner døde hudceller effektivt!

Men en liten advarsel: IKKE bruk den på åpne sår, det svir noe så sinnssykt... :grine:

Bodylotionen har jeg dessverre ikke prøvd ennå, men jeg ønsker meg den i julegave... :wink:

Skrevet

Jeg har også bruks saltskrubben og den er helt suveren! Har hørt veldig mye skryt av bodylotionen deres også, så jeg hadde def prøvd!

Skrevet

Jeg vet ikke helt....bodylotionen føltes OK, og da sambo, som har kjempetørr hud og eksem prøvde den, sank den rett inn. Men da jeg studerte innholdsdeklarasjonen, ble jeg skeptisk, for den inneholder INGEN naturlige stoffer i det hele tatt, og dødehavssalt kommer langt ned på lista. Får håpe jeg ikke har kjøpt katta i sekken totalt :-?

Gjest Daniella_
Skrevet
Jeg vet ikke helt....bodylotionen føltes OK' date=' og da sambo, som har kjempetørr hud og eksem prøvde den, sank den rett inn. Men da jeg studerte innholdsdeklarasjonen, ble jeg skeptisk, for den inneholder INGEN naturlige stoffer i det hele tatt, og dødehavssalt kommer langt ned på lista. Får håpe jeg ikke har kjøpt katta i sekken totalt :-?[/quote']

DA er dette uaktuelt for meg i hvertfall...

Skrevet

Hm.. det var da rart.. det er olje og salt i skrubben, men det er kanskje lettere å lage skrubb tross alt.

Skrevet

Det er sikkert bare min paranoia, men av og til tenker jeg at jeg aldri i livet skulle ha lært meg noe som helst om innholdsstoffer i kosmetikk, for da hadde alt vært enklere....

Du skal jobbe hardt for å finne en bodylotion med bra innhold, som ikke er naturkosmetikk eller Dermalogica, så det var en tabbe at jeg begynte å lese bakpå flaska.

Skrevet

*med tantestemme*

Du må slutte å være så nysgjerrig på alt vet du Lillith. Plutselig får du vite ting du egentlig ikke ville ha greie på....

:ler:

Skrevet
*med tantestemme*

Du må slutte å være så nysgjerrig på alt vet du Lillith. Plutselig får du vite ting du egentlig ikke ville ha greie på....

:ler:

Den tantestemmen kler deg :ler: Nei, nå skal jeg tulle meg avsted til SATS...

Skrevet

Den tantestemmen kler deg :ler: Nei, nå skal jeg tulle meg avsted til SATS...

Hmf... :-?

God trim og god jul om jeg ikke ser deg mer... :kysse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...